GENÇLER SUGAYI KÖTÜLEMEK AMAÇLI YAZILMAMIŞTIR. BİASIM SUGA VE JİMİN BU ARADA HEPSİNİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM AMA NE BİLEYİM İŞTE.. YORUM VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN BTS'Yİ VE SİZİ SEVİYORUM....
Hatırlatma..
Ağır adımlarla merdivenleri çıkarken Jimin kolumdan tutmuştu.
"böyle yapma" demişti bir adım daha yukarı çıkmıştı.
" bir şey yaptığım yok izin ver—" sözümü kesmişti
"soğuk davranma" demişti aramızda bir tık basamak kalmıştı.
Bende o basamağa inip aramızdaki mesafeyi kapatmıştım.
"sende aklımı karıştırma o zaman" demiştim dik dik bakarak.
Artık aramızda hiç mesafe de kalmamıştı.. Yine çok yakındık..
Bu yakınlık gerçekten beni rahatsız etmiyordu, hatta hoşuma gidiyordu.
Sadece gözlerine bakıyordum. Hiçbir şey demiyordum. O da demiyordu zaten. Sanki biz susmuş, gözlerimiz anlatıyordu derdini birbirimize.
Resmen iç savaş veriyorduk. Neden ben bir türlü mutlu olamıyordum ki? Neden her normal çift gibi olamıyorduk? Neden aksiyon dolu olmalıydı bizim ilişkimiz? Tamam ortada bir ilişki yok biliyorum. Olmayacakta belki artık kendimi kabullendirmeliydim.
Bu yakınlığı bozmak için bir basamak yukarı çıkmıştım." Jimin izin verirsen odama çıkmak istiyorum " demiştim. Aslında bu bi izin istemek değildi. Gidiyorum demekti. Arkamı dönüp gittiğim de eminim ki Jimin şuan şaşırıyordur. Bu tepkiyi beklemiyordu bence benden.
Yatağıma geçip kitabımı okumaya çalışıyordum ama olmuyordu. Jimin aşağıdaydı ve fazlasıyla ses yapıyordu!!
Aşağı inmem fazla uzun sürmedi.
"Jimin kitap okumaya çalışıyorum" demiştim elimdeki kitabı göstererek.
"Ah çok pardon" demişti pişkin pişkin ve gürültüsünü yapmaya devam etmişti. Oradan oraya zıplıyordu şarkı söylüyordu. Tamam sesi güzeldi ama gecenin biri ve uykusu olan bi insan için fazla gürültüydü.
"Jimin sessiz ol ki biraz uyuyabileyim" demiştim.
"sessiz olmuyorum ben şarkıcıyım sesimi tok tutmam lazım" demişti. Haklıydı ama benimde uykum vardı.
"Jimin.. lütfen" demiştim.
"hayıııır" şarkı gibi söylemişti.
"sesin gerçekten mükemmel" demiştim birden. Buna bende şaşırmıştım. Aman oldu bi kere getir kızım devamını diye gaz vermiştim kendime.
"sesin çok güzel, sen çok yakışıklısın, karizmatiksin, tatlısın ve ben neden bunları bi anda söyledim inan hiçbir fikrim yok ve bu kız odasına kaçıyor hemen şimdi!" demiştim ve tam arkamı dönecektim ki yine kolumdan tutmuştu. Yine dibimdeydi! Çok yakındık, çok fazla!!
GENÇLER SUGAYI KÖTÜLEMEK AMAÇLI YAZILMAMIŞTIR. BİASIM SUGA VE JİMİN BU ARADA HEPSİNİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM AMA NE BİLEYİM İŞTE.. YORUM VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN BTS'Yİ VE SİZİ SEVİYORUM....
30-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Embarrassed\\ mahçup //
FanfictionBTS'den Jimin ve sıradan bir kızın hikayesi.. Bence hoşunuza gidecek..