Embarrassed../ Jimin&Ash/ - MAHÇUP - Bölüm 16

153 18 6
                                    


GENÇLER SUGAYI KÖTÜLEMEK AMAÇLI YAZILMAMIŞTIR. BİASIM SUGA VE JİMİN BU ARADA HEPSİNİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM AMA NE BİLEYİM İŞTE.. YORUM VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN BTS'Yİ VE SİZİ SEVİYORUM....

Hatırlatma...

Yaklaşık 10-15 dakika sonra evimin önüne gelmiştik.

Teşekkür edip arkamı dönüp yürüyecektim ki Jimin kolumdan tutup kendisine döndürdü ve bir adım yaklaştı.

"Bugün güzeldi" demişti.

"Güzeldi" deyip gülmüştüm daha doğrusu tebessüm etmiştim.

"Sende güzelsin" demişti. Ha ? Pardon ? Ne? Güzelsin mi ? Ben mi ? Jimin noluyor?!

Jimin'e cidden ne oluyordu? Bu hallerine anlam veremiyordum. Bazen benden bıkmış,usanmış biri oluyordu bazende bana çok yakın olmak istediğini düşünüyordum. Bir karar vermeliydi artık, benim kafamı karıştırmasını istemiyordum.

Bir şey demeyecektim. Kendimi çok zor tutuyordum ama yine de susacaktım.

"Neden susuyorsun?" diye sormuştu Jimin.

En sonunda dayanamayıp " Neden böyle yapıyorsun? İstediğin kafamı karıştırmaksa aferin çünkü başardın" diyip arkamı dönüp ilerlemeye başlamıştım.

Arkamdan " istemedim" diye bağırmıştı. Sonra tekrar " böyle olsun istemedim " diye bağırmıştı. Gerçekten Jimin'i anlayamıyordum.

"Jimin bana fazlasın " demiştim. Ona yaklaşıyordum.

"Jimin, ben .. ben sadece sizin fanınızım" demiştim. Öyleydi.

"Deme öyle " demişti Jimin beni susturarak.

"Jimin.. Bu dediklerim doğru. Hep farklı davranıyorsun bazen beni istiyor bazen beni istemiyo—" lafımı kesmişti.

"Seni istiyorum" demişti. Öylece kalakalmıştım. Ne diyeceğimi bilemiyordum.

"Jimin bir daha görüşmeyelim olur mu? " demiştim. Neden bunu demiştim hiçbir fikrim yoktu. Ama o bir ünlüydü benden daha güzelleri ile tanışacaktı beni unutabilirdi bunun için ona kızmazdım bile en başta o bir erkekti sonuçta.

"ne?" demişti Jimin üzüntüyle. "ne diyorsun sen?" diye eklemişti.

" duydun, yarın ve daha sonraları dans etmeye de gelmeyeceğim, çocuklara özür dilediğimi söyle lütfen ve.. ve iyi akşamlar " diyip koşa koşa eve girmiştim.

Jiminse.. Jimin hiçbir şey dememişti. Yüzünden o kadar üzüldüğünü görebiliyordum ki size anlatamam.

Ama ne yapabilirdim? Bile bile kendimi üzmeye izin veremezdim. Jimin birkaç güne toparlanırdı, fan meeting ve konserler onu toplardı sonuçta sevdiği işi yapıyordu ve sevdiği insanlar ile birlikte olacaktı..

GENÇLER SUGAYI KÖTÜLEMEK AMAÇLI YAZILMAMIŞTIR. BİASIM SUGA VE JİMİN BU ARADA HEPSİNİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM AMA NE BİLEYİM İŞTE.. YORUM VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN BTS'Yİ VE SİZİ SEVİYORUM....

>_xqtd

Embarrassed\\ mahçup //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin