Hatırlatma:
Suga: Ama şu kısmı daha iyi yapsan daha güzel gözükürsün" diyip arkama geçip ellerimi arkadan tutup dansı göstermeye başladı, çok çok çok çok fazla yakındık nefesini kulağımda hissedebiliyordum. Tam uzak dur demek için önümü dönmüştüm ki neredeyse burunlarımız değecekti.
Jimin: Siz ne yapıyorsunuz orada?!" neden sinirliydi Jimin??
"..................
" hiç- hiçbir şey yapmıyoruz, suga hyung bana birkaç hareket gösteriyordu sadece" neden kekelemiştim?
Jimin: Buradan hiç öyle anlaşılmıyor ama?!" bu çocuğun yine derdi neydi? Tamam biraz tuhaf bir vaziyette gözüküyor olabilirdik ama dans öğretiyordu sonuçta.
Suga: Jimin bir şey olduğu yok" diyip arkasını dönüp tekrar eski yerine oturmuştu. Ne kadar da rahattı bu çocuk böyle.
Biz zamanın nasıl geçtiğini anlamadan hemen saat 4 oluvermişti. Yemek sipariş etmiştik ve bekliyorduk gelmesini. Jin ile ikimiz tavuk sipariş etmiştik. Gerçekten de Jin Hyung ile çok iyi anlaşmaya başlamıştık daha birkaç saat olmasına rağmen tamam bazen etrafı donduracak kadar soğuk şakalar yapıyordu ama olsundu haha J
Ve gerçekten de yemekler hakkında konuşmayı da yemeyi de seviyor gibi gözüküyordu..
Yaklaşık 14-15 dakika sonra yemeklerimizi bize getirmişlerdi. Herkes büyük bir açlıkla paketlerini açarken Jimin hala gergin bir şekilde ayağını sektiriyordu yerde.
V: Jimin hadi yesene
Jimin: Tamam" tamam hadi bana triplisin anladıkta V hyung'a niye trip atıyorsun Jimin bey?!
Suga: Jimin'in dediği kadar varmış, iyi dans ediyor." Birden nasıl bu konuya varmıştık?
Jimin: Yakından daha mı iyi anladın dans edebildiğini?" gözlerini bana dikerek söylemişti bunu. Bende ne var anlamında kaş göz yapmıştım, umursamadı ve yemeğini yemeye başladı.
Suga'da Jimin'i takmamıştı. Ne güzel anlaşıyorlardı bunlar böyle!!
Jhope: Ne zamandan beri dans ediyorsun?" bu aniden gelen soruyla düşünmeye başlamıştım.
"yaklaşık 10 yaşımdan beri sanırım" güzel anlamında kafasını sallamıştı Jhope hyung.
Jimin: Ne zaman eve gideceksin?" bunu demesiyle benimde tepem atmıştı. Tamam anladık, istenmediğim yerde duramazdım. Hiçbir şey demeden yerdeki eşyalarımı ve telefonumu alıp daha yemeğimi bile bitirmedim ayağa kalkıp hızlıca gitmeye başlamıştım. Kapıyı o kadar hızlı açmıştım ki kapanırken efsane bir şekilde ses çıkmıştı.
JİMİN'DEN....
Neden şimdi böyle yaptı ki? Eğer vakti varsa biraz daha kalıp ona kendimin dans gösterebileceğini söyleyecektim. Tuhaf.
ASHLEY'DEN..
Gerçekten bu çocuk çekilmez birinin tekiydi. Hayranlarına çok iyi davranıyordu, onları seviyordu. Tamam da bende onun bir hayranı sayılırdım bana neden böyle davranıyordu anlamıyordum. Bir türlü çözemiyordum Jimin'i.
Bunları düşünmeyecektim artık. Sadece hayranları olarak yoluma devam edecektim. Jimin'i gördüğüm yerde imza isteyecektim sarılacaktım fotoğraf çekinecektim ve sonra gidecektim.
Benim olayım buydu artık..
Yolda yürürken birinin kolumu aniden çekmesiyle bu düşüncelerimden kurtulmuş oldum.
"Suga hyung neden geldiniz? Yoksa yerdeki hırka sizin miydi?" diyip hemen belime sardığım hırkaya baktım. Yo değildi , benim hırkamdı.
Suga: Neden böyle hemen kalkıp gittin?" bunu sormasını beklemiyordum açıkçası.
" ben.. şey"
"kekeleme düzgünce bir soru sordum"
"Jimin beni istemiyor, neden orada durayım"
"ben istiyorum ama" bir dakika?! Ne?!
GENÇLER SUGAYI ve jimin'i KÖTÜLEMEK AMAÇLI YAZILMAMIŞTIR. BİASIM SUGA VE JİMİN BU ARADA HEPSİNİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM AMA NE BİLEYİM İŞTE.. YORUM VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN BTS'Yİ VE SİZİ SEVİYORUM....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Embarrassed\\ mahçup //
FanfictionBTS'den Jimin ve sıradan bir kızın hikayesi.. Bence hoşunuza gidecek..