Nem tudom, hogy fogom-e folytatni, csak kíváncsi vagyok a véleményetekre.😅😅
Liu:
"Legyünk örökre együtt.. Rendben?
Rendben. - Xiumin.
Rendben. - Chanyeol.
*énekelve hárman*ÖRÖKKÖN ÖRÖKKÉ EGYÜTT.
Ezek voltunk mi hárman még az oviban. Azóta fel nőttünk mind hárman, de semmi se változott.""Bip-bip-bip"
Fel ültem és telefonomra néztem.
-Június 15? - néztem a telefont. - Nyár van?
A naptára néztem tényleg nyár volt.
-NYÁR VAN. - ugráltam az ágyban.Ismerős motort hallottam száguldani a ház előtt. Ki néztem az ablakon és Chanyeol parkolt le a házuk előtt.
-CHANYEOL! - kiabáltam.
Le vette sisakját és körbe nézet, majd rám mosolygott mikor észre vett.
-CHANYEOL NYÁR VAN. - kiabáltam.
-JÓ FEL FOGÁS LIU. - kiabálta vissza.Rá mosolyogtam és vissza másztam a szobámba. Magamra kaptam egy magas dereku rövid nadrágot egy has pólót hajam megfésültem és fel kötöttem.
Fel vettem cipőmet és rohantam le a lépcsőn anyuhoz.-Kicsim hová sietsz? - állt elém.
-Nyár van anyu. - ugráltam mosolyogva.
-Itt vannak? - kérdezte mosolyogva.
-Igen mindketten. - adtam neki egy puszit. - Jó leszek.
-Remélem. - mosolygott rám.Ahogy kiléptem egyből melegem lett igy fel kontyoltam a lelógó részt és azon gondolkoztam, hogy melyikhez menjek először. Egy autó ment el előttem és parkolt be a szomszédba.
Xiumin szállt ki és vette ki táskáját. Futni kezdtem és ugrott hátára mint egy koala. Xiumin el ejtette táskáját és próbált rám nézni.-Xiu. - öleltem nyakát.
-Itthon vagyok. - mosolygott.
-Üdv itthon. - mosolyogtam.
-Xiumin. - jelent meg Chanyeol is.
-Chanyeol. - intet neki. - Le tudnád szedni a hátamrol ezt a koalát.
-Liu. - állt mögém zsebre tett kézzel.
-Oké. - szálltam le és néztem a két legjobb barátomat, ahogy engem néznek kíváncsian.
-Mi az? - kérdezte Chanyeol.
-Annyira hiányoztatok. - öleltem meg őket egyszerre.Addig öleltem őket ameddig tudtam. Egy idő után el engedtem mind két fiút, de közéjük állva nyakukba kapaszkodtam igy le húzva őket az én szintemre.
-Menjünk valahova?! - néztem rájuk.
-Benne vagyok. - mosolygott Xiu.
-Én is megyek. - bólintott Chanyeol.Meg vártam őket az udvaron a hintába ülve, hogy jöjjenek. El kezdtem magam lökni, de nem jöttek. Már kezdtem fel adni, de megjelentek előttem.
Mind kettő felém nyújtotta kezét amit el fogadtam.Az első állomás a régi garázs volt ahonnan ki hoztunk egy bevásárló kocsit. Hogyan került oda... Passz. Bele ültem Chanyeol kezdett tolni.. mellettem meg Xiu gurult deszkájával.
-Gyorsabban. - szóltam Chan-nek.
-Ok. - futni kezdett.
Szét tettem kezem és le hunytam szemeimet, csak élveztem a szelet... Addig a bizonyos lejtőig.
-LEJTŐ. - kiabálta Xiu meszebről.Késő volt már ott voltam a kosárral. Ki csúszott a kezéből a kosár igy le gurultam a kisebb hegyről ami egy utca volt. Féltem nem kicsit Xiu utánam gurult mig Chanyeol meg futott. A kosár meg borult az út szélén igy bele borultam a fűbe.
-Liu jól vagy? - kérdezte felém hajolva Xiu majd Chanyeol is megjelent.
-Ne haragudj. - kert bocsánatot. - Jól vagy?
-Semmi baj. - nevetem.
-Nem vicces. - szólt rám Xiu. - Chanyeol..
-Xiu ne. - fogtam meg csuklóját. - Az én hibám. Én mondtam, hogy gyorsabban nem Chan hibája.
-Igaz. - fordult Xiumin Chanyeol-hoz. - Bocsi. Nem tehetünk róla, hog ez a csaj egy idióta.
-Igaz. - bólogatott Chan. - Egyet értek.
-Ha rajta múlna... Chhh. - folytatta Xiu.
-Ne is mond. - fogta meg vállát Chan.
-Elég! - álltam fel és sepertem magam le.
-Te halottál valamit? - kérdezte Chan Xiu-t.
-Nem. - rázta fejét.
-Hagyátok abba! - toltam őket szét.
-Wááá egy szellem. - tette Xiu, hogy megijedt, de nem bírta és el nevete magát.
-Idióták vagytok. - néztem a két fiúra.
-Mondja a majom. - csapott vállamra Chan.
-Hagyj. - néztem rá mérgesen, de csak nevetett.
-Mitha egy nyúl akarna idegesen nézni. - szólt Xiumin-nak.
-Hagyjatok. - indultam el egy irányba.
-Szerintem meg haragudott. - hallottam, ahogy követnek.
-Ahh dehogy is. - mondta Chanyeol.
-DE! - kiabáltam hátra.
-Ezek szerint... Igen. - szólalt meg ismét Xiu.
-Lehet. - mondta Chanyeol és mellém álltak. - Ne haragudj nyuszi.
-De haragszom. - mentem tovább.
-Ne már törpi. - lökött meg Xiumin.
-Ne. - mentem előrébb. - Mindig ilyenek vagytok velem.Addig folytatták mig abba nem hagytam a hisztit. El mentünk egy el hagyatot épületbe, de előtte vettünk italokat és kaját is. Be mentünk a grefitikkel tele rajzolt épületbe és le ültünk a földre.
-Mijen volt a külföldi zene iskola Xiu? - kérdeztem Xiumin-t aki épp chipset evett.
-Nagyon jó az iskola. - rágta a chipset. - Rengeteg ember van ott. Jó fejek.
-Neked Chan mijen a művész suli? - néztem a másikra aki meg kekszet evett.
-Király. Én is sok jó fej emberrel találkoztam. - merenget el. - És csajjal...
-Barom. - vágtam hozzá egy kis chipset.
-Az nálunk is van. - pacsiztak.
-Pasik. - ettem tovább. - Megy le a nap?!Xiumin elő húzta a zsebéből a telefonját mig Chanyeol egy mini hangszorot.
-Meg se kérdezem, hogy mik vannak még nálatok. - néztem a fiúkat közben fel bontottam egy sört.
-Ne akard tudni. - kacsintott Chanyeol mig Xiumin megint pacsizot vele.
-Hülyék. - ittam bele, de kellemetlen íze volt. - Ez nem alkohol mentes.
-Nem nem az. - nyúlt érte Xiumin. - Nem vettünk olyat.. *ivott bele* neked más kelet volna?
-Nem. - ráztam fejem.Xiumin csak nevetett és el indítottak egy számot. Enni és inni kezdtünk. Az első ivasom volt.. Eddig csak alkohol menteset vettek nekem mindenhol buliban, otthon vagy ha ide jöttünk.
Inni kezdtem mig ők nevetve figyelték, ahogy fintorgok. A második üveggel már nem volt vészes addig mig fel nem bontotta Chanyeol a vodkát.
Mindannyiunkban volt már nem kevés. Ők ültek és ittak én meg fel álltam és táncoltam a számra amit nem ismertem, de az alkoholtól nekem már mindegy volt.
Le hajoltam a fiúkhoz és felhúztam őket is táncolni. Csak álltak és néztek.. Nem voltam előttük szégyenlős ez most kiderült...tánc téren nem voltam szégyenlős ne értse senkise félre.
Csípőm kezdtem ringatni és hajamba túrtam. Chanyeol elém állt mig Xiumin mögém én meg köztük táncoltam velük egyszerre. Túl sok volt az alkohol ami át vette az irányítást felettünk. Chanyeol derekam fogta míg Xiumin hátulról simult hozzám. Végig simítottam tarkoján igy közelebb húztam magamhoz, de más nem volt, csak tánc. Egyszer Xiumin-t húztam magamhoz mig máskor Chanyeol-t.
Abba hagytuk és le ültünk inni tovább, kezdtem álmos lenni szemem ragadt lefelé amit mind a két fiú észre vett. Haza vittek a kapuig, ahol el köszöntem tőlük és bementem. Anyu már aludt igy lassan fel lopoztam nem egy bútort piszegtem le mert nekimentem, de be értem a szobámba és le feküdtem várva a holnapot.Nyugodtan írjatok ezzel kapcsolatban, hogy mennyire lett rossz vagy jó... Bár szerintem inkább rossz. 😅😅😅De nem baj. Kíváncsi vagyok a véleményetekre.
YOU ARE READING
Csak mi hárman örülten.
RomanceSaját ne lopd! A te érdekedben. Chanyeol és Xiumin ff. Nem bxb Mindig is hárman voltunk az óvoda óta.... Chanyeol, Xiumin és én Liu. Minden nap csupa őrület volt.. annyira jó volt. Megígértük, hogy legjobb barátok leszünk. De nem lesz mindig igy...