14.rész +18

402 19 4
                                    

Ohhh ez egy +18-as vagyis +183828282.😂😂😂😂

Liu :
Össze vagyok zavarodva így csak logattam a lábam a medencében mikor Xiumin ült mellém és sóhajtott.

-Mi a baj? - kérdezte.
-Veled mi van? - kérdeztem közben felé rugtam a vizet.
-Én kérdeztem hamarabb. - csapta felém a vizet, de olyan óvatlan voltam így mikor újra rugtam a vizet meg csúsztam, de rántottam őt is magammal.

Fel jöttem köhögve, ahogy ő is.
-Jól vagy? - kérdeztem.
-Te rántottál be. - simította hátra haját.
-Bocsika. - csaptam arcon.

El kapta a kezem és magához húzott teljesen átölelte a derekam míg én nyakába kapaszkodtam és dereka köré fontam lábam.
Nem tudom mi ütőt belém, de megcsókoltam amit rögtön viszonzot is. Át engedtem nyelvét és így folytatuk. Hajába túrtam hátulról mire megéreztem valami keményet lent így eltoltam magamtól.

-Ez... - ráztam fejem.
-Sajnálom. - jött zavarba. - De ez a kis csók felizgatott.
-Mi? - kérdeztem és lejjebb nyúltam. - Az a kemény az volt?
-Vicces a reakciód, de az a farkam. - mondta mire el kaptam kezem onnan. - Nyugodtan vissza teheted ha kíváncsi vagy.
-Én nem. - pirultam el mire megfogta a kezem és oda tette.
-Csak simitsd meg. - tette a nadrághoz a kezét. - Mire hasonlít?
-Olyan mint a... - akadtam el.
-Pontosan. - hunyta le a szemét.
-De így nehéz hiszen rajtad ülök. - tettem vissza a kezem nyakához.

Elindult a lépcsőhőz és le ült. Nem tudtam mit tervez, de ki gombolta a nadrágot.

-Kíváncsi vagy ugye?! - tolt le magáról, de csak a lába közé. - Nyugi.
-Xiumin ez. Mit tervezel? - kérdeztem.
-Add a kezed. - nyújtotta ki az övét. - Mutatók valamit.

Lassan ki nyújtottam a kezem amit megfogott és először megpuszilta, majd lejjebb vezette, de meg álltam.

-Nyugi neked nem fog fájni. - nevetett.
-Neked? - mondtam mire kicsit kuncogott.
-Hát remélem nem. - tolta lejjebb a nadrágot így láthattam a dudort a boxerében. - Ne tartsd ökölbe a kezed.
-Rendben. - engedtem szét az ujjaimat.

Kicsit megállt a boxerénél és rám nézett, majd elkezdte egyre beljebb tenni a kezem, de hírtelen megéreztem gondolom a kemény farka tetejét mire kicsit nyögött.

-Ez így nem lesz jó. - állt fel és lépet teljesen hozzám, hogy ne lásson senki se minket. - Így kényelmesebb. Figyelj fogd körbe.
Tettem amit mondott mire ajkára harapott és rám nézett.
-Milyen? - kérdezte.
-Kemény és puha. - mondtam piros fejjel. - És most?
-Tovább akarsz menni? - kérdezte mire enyhén bolintottam.
-Mozgasd a kezed fel-le, de ne durván.
Tettem amit mondott mire le hunyta a szemét és ajkára harapott.
-Így jó. - hajolt közelebb. - Megcsókolhatlak?
Le hunytam a szemem és kicsit szét nyitottam az ajkaimat. Rögtön át dugta a nyelvét kezét pedig végig húzta hátamon majd előre és mire észbe kaptam már a bugyimba volt a keze és belém vezette az egyik ujját én pedig folytattam a farka kényesztetését. Fülemhez hajolt és bele sutogot.

-Tovább menjünk? - kérdezte mire kicsit össze szorítottam magam lent így nyögtem.
-Kérlek mozgasd az ujjad. - súgtam fülébe.
-És ha más lenne benned? - kérdezte mire megállítottam a kezem.
-Hogy érted? - kérdeztem.
-Menjünk fel. - mozditotta meg ujját mire számra haraptam. - És mutatók valami mást is.

Ki húzta az ujját és megigazította az alsom is. El vettem a kezem mire kicsit morgott, de engem figyelt.
A válaszom várta mire enyhén bólintottam neki. Az ölébe vett és ki mászott a vízből velem együtt. Fel vitt a szobámba az ágyra fektett majd felém mászott közben levette a vizes ruhákat így a boxert is mire rá kellett jönnöm, hogy amit fogtam az nem csak a kezembe tűnt nagynak. Fel ültetett le húzta a vizes felsőm és könnyen ki kapcsolta a melltartót is, de rögtön eltakartam mellem.

-Ne takard. - tette szét kezem. - Szépek, ahogy te is.

Letolta vizes szoknyám és alsom is, majd szét tette a lábam is.

-Ez így zavarba ejtő. - tettem össze.
-Liu hagyd ezt abba. - tette szét őket és mászott felém.

Haja vizes volt és a csepek rám csöpögtek így kicsit fáztam így rákelet jönnöm, hogy tiszta libabőrös lettem.
Megcsókolt amit viszonoztam majd meg éreztem magamban az ujját és még egyet. Hírtelen feszítő érzést éreztem, de azért mert tágitani kezdett kicsit fájt, de nyakam kezdte puszikkal be hinteni így kibírtam.
  Lábam közé mászott, de szemembe nézett.

-Liu nincs nálam gummi. - mondta.
-Semmi baj. - mondtam. - Mivel általaban erős a görcsöm ezért fogamzásgátlót szedek.
-Wow az jó hír. - döbbent meg kicsit. Biztosan benne vagy? Ha fáj szólj és abba hagyom.
-Rendben. - vettem egy nagy levegőt.
-Ennyire nem kell rá készülni. - nevetett.

Combom alá simitott kicsit megemelte ajkát be szívta és be igazította magát. Kicsit féltem így válába kapaszkodtam. Lassan tolta be magát, de már ez fájt így vállába mélyesztettem körmöm mire kicsit meg állt.

-Figyelj be tolom és várok. Ha most abba hagyom fájni fog ha folytatom. - mondta mire bólintottam.

Teljesen be tolta, de kicsit sikítottam mire felém hajolt és aggódva nézett. Keze közé fogta arcomat és puszikkat adott minden részre. Kezdtem meg szokni így megmozditottam a csípőm.

-Mehet? - kérdezte mire bólintottam.
Össze fűzte ujjainkat majd fejem két oldalára tette őket és bele kezdett.

Egy idő után elengedte egyik kezem és meg emelte fejem majd megcsókolt közben lejjebb vezete kezét bele markolt mellembe ezért ajkai közé nyögtem, de folyamatosan ki-be lökte magát. Át tért nyakamra amit végig csókolt míg én néha-néha fel nyögtem.

-Gyors...gyorsabban. - nyögtem mire vigyorogva fülemhez hajolt.
-Csak emlékezz, hogy kivel volt az első. - lökött egy erősebbet mire végig csikartam hátát.

Éreztem azt a csomót lent amit néhány nappal ezelőtt is így ezt közöltem vele is mire megfogta csípőm és forintot a helyzeten így én kerültem felülre még pedig rajta ülve szószerint mert még mindíg bennem volt.

-És most? - kérdeztem mire megfogta csípőm és mozgatni kezdett.
-Csak folytasd így. - engedett el. - De ha akarod és jó érzés akkor fel-le is csinálhatod úgy olyan mintha azt folytatnád mint én az előbb.

Kezem mellkasára tettem és mozogni kezdtem úgy hogy jó érzés legyen. Néha-néha fel-le is mozogtam, de annyira nem voltam magamban biztos hiába nyögött ő is alattam. Kicsit előre dőltem így közelebb kerültem hozzá és el kezdtem mellkasát csókolni, de hírtelen be kaptam mellbimboját mire fel nyögött.
Nem sokkal ez után el mentem, ahogy Xiumin is belém ezerszer kért bocsánatot, de csak nevetem rajta. Le dőltem az ágyra úgy ahogy voltam mellé fáradtan pislogtam, majd aludtam el vele együtt.

Nem kicsit lett kemény. Sorry not sorry. 😅😅😅Komment csillag. 😙😙😙

Csak mi hárman örülten.Where stories live. Discover now