Köszönöm hogy várjátok. 😍💖💖💖
Liu :
Napok óta nem menten a fiúk közelébe azóta a nap óta.
Ott abban a pillanatban közöltem, hogy ne jöjjenek a közelembe ami miatt megdöbbentek, de miután haza kísértek... Így is tettek.Néha látom őket, ahogy azt teszik amit minden nap szoktak.
-Liu. - lépet be anyu a szobámba egy nagy tál rakott palancsitával. - Boldog szülinapot.
-Ma van? - kérdeztem döbbenten. - Nem lehet.. Komolyan?
-Liu kicsim mi van veled? - tette anyu fejemre a kezét.
-Semmi. - mosolyogtam fülem mögé türve hajam. - Csak hamar telik az idő.
-Igen. - adott egy kis dobozt át.Kinyitottam és benne egy nyaklánc volt. Mosolyogva tettem a nyakamba és öleltem meg anyut.
Este anyu meg engedte, hogy elmenjek a barátnőmmel.Már délután volt, de egyik fiú se köszöntőt fel ami miatt szomorú voltam, de én kértem őket hogy ne jöjjenek.
Kimentem az udvarra és bár láttam Chanyeol-t, de mikor rá néztem ő bement.
Úgy éreztem mintha én lennék a hibás valami miatt így sóhajtva vissza be mentem.Este barátnőm át jött, hogy elmenjünk a közeli kis discoba mi szerint "Szülinapod van!"
Minden olyan jól indult az estével kapcsolatban, de mégis valami más lett.
Ahogy oda értünk rögtön inni kezdtünk így már a testem irányított az agyam ki kapcsolt egy idő után.
A zene hangos volt csak dübörgött. Barátnőm és én csak táncoltunk megállás nélkül.-Kicsit ki megyek Ha-Nau. - indultam meg ki, de valahogyan megint táncolni kezdtem.
Mi történik ha az agyad ellent mond, de a tested már rég lázzad és nem tudod irányítani.. Na és még ott van az a dolog, hogy te tudsz mindenről és emlékszel is.
Na de sorba.
Szépen döllöngélek a tömegben neki menve mindenkinek, hogy kimehesek a hűvös levegőre mikor felismerek valakit a tömegben.
Vigyorogva megyek a fiúhoz aki valamelyik havarejával jót beszélget.
A fejem kábé olyan lehet mintha be lennék állva.-És akkor a bicikli felborult. - mondta az egyik srác szerintem a múltkori fiú Kai vagy ki.
-Béna vagy. - nevetett Chanyeol, de megfogtam kezét így felém fordult. - Liu? Te mit..
A mondat vége lemaradt mert fel pipiskedtem és egy szó nélkül megcsókoltam.Mikor elhúzódtam csak vállon ütögettem és magyarázni kezdtem neki.
-Szülinapom van. - nevettem mint valami idióta. - Ezért bulizok Ha-Nau-val.
-Oké? - húzta fel szemöldökét.
-Idióta vagy. - kapaszkodtam fel és csókoltam meg újra majd mentem tovább. - Te és Xiumin is. Pápá."Jézus állj már meg. - mondtam magamnak, de semmi."
Menten mint valami idióta, majd megláttam a másikat is aki valami magas vékony sráccal dumált. Közelebb sétáltam és kicsit megálltam, majd tovább is mentem.
-Sehun nem hinném, hogy ez jó dolog. - mondta Xiumin.
-Haver az a csaj. - mutatott rám a magas srác.
-Liu részeg vagy?! - nézett rám.
-Idióta 2.0 - mondtam majd fel pipiskedtem és megcsókoltam őt is. - Szülinapom van.
-Nem vagy normális. - nézett végig rajtam.
-Mind ketten szemetek vagytok. - adtam neki még egy csókot és vállon csaptam. - Te és Chan is.
-De te mondtad.. - kezdte, de közbe vágtam.
-Szemét alakok vagytok. - néztem körbe. - De akkor miért szeretlek egyformán titeket? Haza megyek.Chanyeol is megjelent végül Kai-al. Mind kettő fiúra néztem és egy pillanatra lehunytam a szemem.
-Ha felteszitek azt a kérdést. - néztem rájuk. - Hogy melyik idiótát választom. Akkor a válaszom, hogy mind kettőt. Nem tudok választani. Szeretlek titeket. Egyformán.
-Liu. - mondták egyszerre.
-Haza megyek. - mosolyogtam rájuk az órára néztem így láthattam, hogy nem sok van már a napomból. - Na akkor ennyi volt.
-Még nem. - mondta Chanyeol.
-Igaza van. - értett egyet Xiumin is.
-Mindegy. - húztam el a szám.
-Nem nem az. - mondta Xiumin. - Chanyeol és én úgy döntöttünk, hogy mind ketten járunk veled.
Erre mondatra döbbenten hátrébb léptem.
-Így majd egy idő után eldöntöd, hogy kit is tartasz meg. - nevetett kínosan Chanyeol is.
-Ez idióta gondolat. - néztem fel váltva rájuk.
-De mi így döntöttünk. - mondták egyszerre.Mivel nem tudtam, hogy mit is tegyek vagy mondjak csak csendben maradtam egész úton. Haza kísértek, de én egyszerűen nem maradtam nyugton.
Felakartam mászni az oszlopra vagy épp rátapadtam egy bolt ablakra mi szerint "annyira szép az a ruha.".-Sétálunk, sétálunk egy kis dombra le csücsülünk. - fogtam kezüket és előre-hátra rángattam őket. - Csücs. De ti is.
-Kizárt. - mondták egyszerre.
-Szülinapom van. - néztem szomorúan.
-Oké. - sóhajtottak.
-Akkor újra. - fogtam kezüket. - Sétálunk, sétálunk egy kis dombra le csücsülünk. Csúcs!A jelenet a következő lobálom előre-hátra a kezüket és a csücs résznél mindenki leguggolt.
Az hajnal első eső cseppe engem ért így megálltam és lehunytam a szemem. Hírtelen rántottak el mindketten az egyik bolt fedett részére és támasztották hátam a falnak.-Nem esik még annyira. - mondta Chanyeol.
-Talán néhány perc lesz. - mondta Xiumin.
-Ez csak víz. - mosolyogtam rájuk és engedtem el kezüket majd menten ki az esőre.
Ugrálni kezdtem a vízbe és néha-néha forogtam. Fejem felemeltem és szét tettem a kezem.
-Annyira jó. - mondtam neki, majd fogtam meg a kezüket és húztam őket ki. - Jól esik. Igaz?!Míg ők csak álltak addig én csak élveztem a hideg vizet ami végig folyt homlokomon, majd arcomon is.
-Bármi is lesz velünk. - mondtam hangosan azt amit csak magamban akartam. - Azt akarom, hogy együtt legyünk. Csak ezt kérem a szülinapomra. Furcsa ugye? Hiszen ha aznap nem vissz oda Chanyeol akkor nem lennék a barátotok. Köszönöm.
Megálltam velük szemben és rájuk mosolyogtam. Ők felém jöttek és mind kettőtől kaptam egy-egy oldalra egy puszit.
Arcom vörös lett, de megfogták a kezeimet és tovább vittek haza. Az eső megállt, de mindannyian vizesek lettünk hála nekem.-Köszönöm, hogy haza kísértetek. - mosolyogtam és adtam egy-egy puszit az arcukra. - Jóéjt vagy reggelt.
-Aludj jól. - indult meg először Chanyeol egy kis idő után.
-Komolyan mondtuk. - mondta Xiumin. - Mindkettőnkel jársz. Nem barátok vagyunk hanem kapcsolatban vagyunk. Jóéjt.
-Xiumin. - mikor teljes nevét hallotta nevetve kicsit hátra fordult. - És ha nem tudok választani?
-Akkor addig várunk míg tudni fogsz. - intett és haza ment.Bementem majd fel és bedöltem az ágyba és nem tudtam aludni.
Csak az járt a fejemben, hogy egyszerre járok mindkét fiúval pedig ez nem normális.
Valamikor délután lementem, de enni nem tudtam a forgó hasam miatt és fájó fejem miatt.-Jó reggelt. - lépet be Chanyeol és adott egy gyors csókot.
-Reggelt. - jött be Xiumin is és kaptam egyet tőle is.
-Reggelt?! - néztem döbbenten őket.Anyu behozta a reggelit ami inkább ebéd lett. Én gyümölcsöt kértem míg a többiek rendesen ettek.
Mikor végeztem ledőltünk a kanapéra majd mindkettő fiú megfogta a kezem mellém dölve egy-egy oldalra."Megfogok örülni. "
YOU ARE READING
Csak mi hárman örülten.
RomanceSaját ne lopd! A te érdekedben. Chanyeol és Xiumin ff. Nem bxb Mindig is hárman voltunk az óvoda óta.... Chanyeol, Xiumin és én Liu. Minden nap csupa őrület volt.. annyira jó volt. Megígértük, hogy legjobb barátok leszünk. De nem lesz mindig igy...