2.rész

262 26 9
                                    

Második rész. Kicsit még unalmas, de majd változik ez is. Lehet ma még hozok egy részt mert előrébb akarom vinni.. De nem biztos.

Liu :
Reggel fájt a fejem igy eszembe jutott, hogy tegnap ittam először alkoholt, de rendesen. Rémlett, hogy táncoltam mind két fiúval nem vissza fogodtan, de csak vállat rántottam.

-Csak barátok. - rántottam vállat. - Ma napozok.

Fel álltam és elővettem bikinim, majd magamra vettem. Meg alapítottam, hogy még mindig passzol ami el szomoritott hisz akkor a mellem se nőt. Fel vettem egy inget és a strand papucsomat, majd ki mentem a medencéhez ami hátul volt az udvarban. Le dobtam ingem a napozo ágyra és felvettem napszemcsimet is, majd le szarva mindent a napozo ágyra feküdtem.
Egy ideje már napozhatam, de nem látszott semmi se rajtam.

-KICSIM?! - hajolt ki anyu.
-MEGYEK. - álltam fel és vettem fel fehér ingem, de a napszemüveget magamon hagytam.

Beléptem a házba és keresni kezdtem anyut. Megijedtem mert nem találtam sehol se.

-Anyu.. Anyu.. - rontottam be a nappaliba lihegve a keresés miatt.
Ahogy meg láttam a kanapén nem figyelve semmire se megöleltem.
-Mi a baj? - simogatta hátamat.
-Megijedtem azt hittem, hogy baj van. - még mindig le hajolva öleltem anyut kb. pucsithatam.
-Dehogy is. - tolt el. - De a barátaid itt vannak.
-Kik? - néztem hátra. - Ti?!
-Napoztál? - mosolygott Xiumin. - Szép bikini.
Chanyeol meg se szólalt egy ideig, csak bámult.
-És ha igen? - fogtam össze magamon.
-Maradtok ebédre? - kérdezte anyu.
-Addig még van egy kis idő. - nevetett végre Chanyeol. - Addig mit csináljunk?
-Menjetek ti is Liu-val a medencéhez. - hajtott anyu ki minket.
-Annyuuu.. - nyavajogtam.
-Menjetek. - csukta be az üveg ajtót.

Fogtam vissza ültem a napozo ágyba és a fiúkat néztem. Az ingemet nem vettem le.

-Mióta van medencétek? - nézet körbe Chanyeol.
-Egy éve. - rántottam vállat.
-Király. - vette le felsöjét Xiumin. - Az utolsó záptojás.

Csobbant a víz ahogy be ugrott. Csak nevetem, ahogy néztem Xiumin-t feljönni a vízből. Haja homlokára tapadt, de egy laza mozdulattal hátra seperte.

-Mond Liu.. - szólalt meg Chanyeol.
-Mi az? - támaszkodtam térdemre igy közelebb kerülve hozzá, de hátrébb húzódott.
-Mi volt ez az előbb? - kérdezte.
-Mi, mi volt? - kérdeztem vissza.
-Megijedtél anyukád miatt. - válaszolt. - Miért?
-Tudod még télen volt.... - kezdtem bele. Chanyeol minden szavam figyelemmel hallgatta. - Egyik nap haza jöttem, de nem láttam anyut. Keresni kezdtem, majd a szobályába találtam meg a földön.
-Egek. - nézet döbbenten.
-El ájult, de nem mondott többet. - húztam el szám. - Tudod Chanyeol..
Néztem szemébe..
-Félek, hogy megint ez lesz.. - szívtam be ajkaimat. - Vagy későn érek oda.
-Semmi baj. - ölelt át, de egy vizes lufi csattant rajtunk igy vizesek lettünk.
-Mit ültök ott kint? - nevetett Xiumin.
-Te vad barom. - állt fel Chanyeol és vette le felsőjét,majd ugrott a vízbe.
-Ugye tudjátok, hogy idióták vagytok?! - néztem a fiúkra.
-Miért is? -kérdezte Xiumin.
-Hiába vettétek le a felsőt. - nevetem rajtuk.
-Chhhh... - lépdelt felém a két fiú és jöttek ki a vízből.
-De szexik vagyunk. - pozoltak.

Nekem itt lett végem nem bírtam ki és nevetni kezdtem már annyira hogy folyt a könnyem.
Hírtelen az egyik megfogta derekam.

-Engedj el! - fogtam kezét, de velem együtt a vízbe ugrott.

Köhögni kezdtem és nem láttam hajam miatt semmit se. Még mindig fogott és hallottam egy csobbanást, majd egy kéz el seperte hajam, majd Chanyeol vigyorgott rám. Felhúztam szemöldököm, majd lejebb hajolva a vízbe számba vettem egy kis vizet és arcon köptem Chanyeol-t.

-Fujjjj... - bukott a víz alá.
-Xiu eressz. - kapáloztam a kezeiben.
-Oké. - hallottam meg nevetni, majd csak repülni kezdtem a vízbe.
-Ki nyirlak *köhőgtem*mind kettőttöket. - jöttem fel, majd csaptam hajam hátra.
-Huuuuu.. - húzott Chanyeol és Xiumin egyszerre.
-Na gyere nyuszi. - mondta Chanyeol.
-Gyere törpe. - mondta Xiumin is.

Körbe néztem Xiumin közelebb volt igy felé kezdtem úszni, de hátrálni kezdett.

-Maradj már ott. - hagytam abba, de igy pont ugyanolyan messze voltak.
-Na? - tette fel kezét Xiumin. - Hajrá.

Chanyeol csak nevetett azon az arcon amit vágtam. Fejem a két fiú között kapkodtam, de eszembe jutott, hogy Xiumin ugrott velem a vízbe és dobott is el.
Xiumin észre vette, hogy figyelem és kidugta nyelvét felém. Közelebb úsztam és sétálni kezdtem felé. Xiumin megvárta, hogy oda érjek, majd egy mozdulattal a víz alá nyomot.
Levegőt kapkodva jöttem fel de már megint nem láttam semmit se.
Valami furátt éreztem meg combomon, majd azt, hogy magasabban vagyok és fázok. Tapogatni kezdtem, de egy fejet éreztem meg lábam között. Valamelyiket fiú a nyakába vett?

-Nem láttok. - sepertem ki arcombol hajamat.
-Csak ne mozogj. - fogta meg combomat Chanyeol.

Le néztem rá, de igy elég furcsa látvány volt ezért el pirultam és el fordultam. Xiumin egy vízi pisztollyal próbált le lönni és fejre célzott. "Honnan szedte? - kérdeztem magamban. "
Chanyeol el engedett igy a kövi lövés célba talált és megint a víz alá kerültem.

-Szerintem elég vizet nyeltem. - püffögtem.
-Szerintem is. - vett határa Xiumin és vitte ki testem a vízből.
-Mind te miattad volt. - ütöttem meg hátát.

Ez a két idióta majom mintha a bátyáim lennének. Xiumin leült velem, majd Chanyeol mellé ült. Testem remegni kezdett  mert ugye az ing is vizes lett.

-Szeretlek titeket. - remegtem.
A két fiú döbbenten nézett.
-Mintha a bátyáim lennétek. - folytattam. Mire a döbbenet nagyobb lett.

Anyu jelent meg és hívott minket be. A két barátom, gyorsan evet, majd el is mentek.
Nem köszöntek, csak le léptek. Kicsit furcsa volt ez a helyzet amit nem értettem. Fel mentem és fel öltöztem egy mackoba és egy testhez simuló pólót vettem fel, majd le ültem fel húztam a lábam a kanapéra és tv-ztem. Anyu ült le mellém.

-Kicsim. - szólalt meg.
-Igen? - néztem rá.
-Mi volt a fiúkkal? - kérdezte.
-Nem tudom nem szoktak ilyenek lenni. - hajtottam álamat a lábamra.
-Mondtál nekik valamit? - kérdezte igy próbálva nekem segiteni.
-Csak annyit, hogy szeretem őket. - néztem anyura.
-És még? - kérdezgette.
-Azt hogy olyanok.. - gondolkoztam. - Olyan mintha a bátyáim lennének.
-Ohhh kicsim. - simogatta fejem.
-Ez baj? - kérdeztem most én.
-Nem gondoltál úgy még rájuk? - kérdezet tovább.
-Hogy? - néztem döbbenten.
-Mint a fiúkra. - magyarázott. - Felnőtt férfiakra nem pedig gyerek kori barátokra. Tudod ők is felnőttek.
-De.. Én. - gondolkodtam. - Nem tudok máshogy gondolni rájuk.
-Jaj drágám. - simogatta arcom.
-Az én hibám? - kérdeztem. - És ha meg utáltak?

Hírtelen kopogtak fel álltam és az ajtóhoz mentem. Ki nyitottam és Xiumin állt az ajtóban.

-Sajnálom, hogy tiszteletlen voltam anyukádal. - vakarta tarkoját.
Eszembe jutott az amit anyu mondott igy hát végig mértem Xiumin-t talpátol a feje tetejéig.
-Szóval... - nézet körbe. - Anyukád?
-Férfias vagy. - néztem megint végig rajta.
Drámaian el takarta magát.
-Ez hátborzongató. - takarta magát.
-Anyu szerint nem tekintelek titeket férfinak. - léptem közelebb.
Xiumin csak pislogott rám. Zavartam el fordult.
-Figyelj nem ez a baj. - nézet megint rám.
-Akkor? - kérdeztem és meg fogtam karját.
-Csak az... Semmi. - húzta el kezét és újra a régi lett. - Majd még találkozunk törpe.
-Xiu. - néztem az integetö barátomat.

Körbe néztem igy találkozót tekintettem Chanyeol-al aki engem nézett. Rá mosolyogtam mire vissza mosolygott majd figyelme újra a motoráé lett. Sóhajtva léptem be és a nap további része az estéig nem változott.. Este viszont más lett talán változtatott köztünk a fiúkkal valamit.. Nem tudom.
Életem legelső házi bulija és talán az utolsó is, de ez is csak egy véletlen volt.

Ennyi kedves olvasóim. Mint mondtam lehet lesz ma még egy rész.. Nem tudom, hogy nektek jó lenne-e még egy rész?. 😅😅

Csak mi hárman örülten.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz