6.rész

284 19 13
                                    

Hoztam részt nektek.. Aki olvassa. Nem kaptam vissza jelzést, de remélem hogy most fogok. Jó lenne. 😞😞

Liu :
Döbbenten néztem az előttem türelmetlenül álló fiút aki körbe-körbe nézelődött.

-Miért akarsz velem.. Randizni? - kérdeztem. Baekhyun rám nézett. - Nem voltál túl kedves velem.
-Az csak... Sajnálom. - lépett egyet előre.
-Xiumin bele egyezett? - kérdeztem kíváncsian.
Xiu mindíg is védett a haverjai elől.
-Nem tudja. - nézett Xiu házára. - Lehet bele se egyezne.
-El megyek veled. - néztem a fiúra.
-Tényleg? - kérdezte döbbenten.
-Ha ez csak egy poén volt... Akkor én. - kellemetlenül éreztem magam.
-Nem nem az. - válaszolta. - Szóval?
-El megyek veled. - egyeztem bele.

Nem arról van szó hogy tetszik, de az első randim lesz... Bele kéne vágni.
Baekhyun adott egy telefonszámot és én is oda adtam az enyémet.
Furcsa volt, hogy Xiu nem tud róla.. Ez valahogy zavart. Mire észbe kaptam lábam útra kelt és Xiu-hoz indultam.
Meg álltam az ajtó előtt és kopogni akartam.
"Mit csinálok? - gondolkodtam. - Xiu-nak mi köze ehhez? "

-De valahogy nem érzem helyesnek. - kezdtem kopogni.
-MEGYEK. - hallottam egy női hangot.

Xiu anyukája be engedett mosolyogva és adott egy puszit is, majd fel küldött Xiu szobályába egy tálca kajával. Fel mentem és kopogtam várva hogy beengedjen.

-ANYU NEM VAGYOK ÉHES. - kiabálta ki.
Be léptem nehezen a tálcával a kezemmel.
-Anyuuu. - ült fel. - Ohhh Liu.
Xiu el takarta magát és fel ült. Félmeztelenül ült az ágyban telefonnal a kezében.
-Már láttalak póló nélkül. - nevettem és le raktam az ételt neki.
-De ez... Mindegy. - ült fel.
-Amúgy Xiu. - néztem ahogy enni kezdett.
-Mi az? - kérdeztem evés közben.
-Baekhyun randira hívott. - néztem Xiu-t.
-Hogy mi van? - kezdett köhögni. - Mikor?
-Az előbb. - válaszoltam.
-Ha te benne vagy... - állt fel. - Nekem mindegy.
Le tette a tálcát és a szekrényhez ment. Idegesen motyogott keresgélés közben.
-Most mi van? - álltam mellé és tettem keresztbe kezem mellkasom előtt.
-Semmi. - vett ki egy pólót.
-Xiu annyira ismerlek már, hogy tudjam, ha bajod van. - csaptam be a szekrényt.
-Mi bajom lenne? - kérdezte, majd ahelyett hogy fel vette volna a pólót az ágyra dobta.
-Én is ezt kérdezem. - néztem fel rá mert teljesen elé léptem.
-Liu ne idegesíts fel. - nézet szemembe.
-Semmit se csináltam. - löktem meg. - Te csinálod. Én ide jöttem veled erről beszélni, de te csak motyogsz magadban.
-Mit akarsz hallani?... Hmm? - fordított nekem hátat és idegesen túrt hajába.
-Most lesz az első randim egy fiúval.. Xiu. - haraptam számra. - Félek.
-És ha azt mondom, hogy nem akarom menj? - fordult felém.

Döbbenten néztem barátomat aki neki támaszkodott az ablak párkánynak és engem nézet. Sokszor mondta már ezt, de most valahogy más volt. Ideges lettem ezért elé álltam és meg pofon vágtam. Tudom ezt nem kelet volna mert csak véd engem, de most fel idegesített.

-Ha rajtad múlna sohasem lenne randim. - álltam előtte.
-Talán. - mondta nyugodt arccal.

Hátat fordítottam és el hagytam a szobát idegesen. Lent Xiu anyja döbbenten nézett, majd a lépcső felé nézet. Xiu követett, de le szartam.
Ki mentem az ajtón és rögtön Baekhyun-t hívtam.. fel is vette.

-Liu... - szólt Xiu.
Kezem fel mutattam, hogy várjon.
-Baekhyun? - szóltam bele.
-Igen én vagyok. - szólt bele. - A randi miatt akarsz hívni?!
-Igen. - néztem Xiu-ra. Tudom, hogy le vágta, hogy direkt néztem rá. - Mikor lenne jó?
-Holnap? - kérdezte.
-Holnap?! - mosolyogtam. - Nekem jó.

Az ajtó be csapódott igy Xiu el tűnt mögötte. Sóhajtottam és hajam fülem mögé tűrtem, majd Baekhyun-ra koncentráltam újra.

-Itt vagy? - kérdezte.
-Igen. - indultam haza. - A holnap nekem jó.
-Király. - ahogy ezt mondta hallatszott, hogy mosolyog. - Van egy király hely.. Oda szeretnélek el vinni. Jó lesz?
-Alig várom. - mentem be. - Hol találkozunk?
-Oda megyek én. - mondta.
"-Annyira aranyos. - mondtam magamban."
-Rendben. - mosolyogtam. - Jóéjt Baek.. Már mint Baekhyun.
-Jóéjt Liu. - tettem le.

Fel mentem és az ablakomba ültem kifelé nézve. Neki dőltem a falnak és ki nyújtottam a kezem.

"-Miért van az hogy Chan-nal ki béküldte erre Xiu haragszik? - gondolkoztam."

Egy dalt kapcsoltam be és dudolni kezdtem. Esni kezdett ami fel keltette az érdeklődésem.
Szeretem az esőt és utána a friss a levegőt.
Xiu lépett ki egy kabátban, majd fel tette a süsüt is és el indult.

-Xiu... - néztem szomorúan barátomat.

Nem Chan-hoz ment hanem tovább mig fel nem vette egy autó. Furcsa volt és zavaró.. Féltem Xiu-t. Hírtelen dörent az ég igy be ugrottam az ablakon.

~reggel~
A nap be szűrődött az ablakon egyenes rám. Szemem el takartam, de telefonom villogott.

-Mi az Isten nyila ez? - vettem kezembe. - Viccelsz?!
"25 nem fogadott hívás Xiu-tól. - olvastam magamban."

Nem akartam vissza hívni igy csak ledobtam a telóm az ágyra és fel öltöztem. Le rohantam a földszintre anyuhoz. Anyu épp a konyhában volt igy be mentem és adtam neki egy puszit.

-Segítek. - öleltem át anyut.
-Köszönöm. - adta oda a villát.

Később nem nagyon volt dolgom igy csak ültem a tv előtt. Kopogtak igy ki nyitottam az ajtót... Baekhyun állt a másik oldalt.

-Mehetünk? - kérdezte.
-Ohhh a randi. - jutott eszembe. - Ne haragudj mehetünk.
-Köszi Liu. - nevetett.
-Mondtam hogy bocsi. - rohantam be. - Anyu el mentem.
-Oké.. Várj ki ez a fiú? - nézte Baekhyun-t.
-Jónapot Baekhyun a nevem Xiumin barátja vagyok. - mosolygott.
-Ohhh oké. - pislogott majd vissza ment. - Jó legyél Liu.

Baekhyun-al gyalog mentünk beszélgetve egymással... Nem is annyira gonosz. Egy állat kertbe vitt amit kicsit furcsálltam, de szeretem az állatokat. Baekhyun elő vett egy régi kamerát ami egyből kiadja a képet is.

-Woww de cuki. - néztem a pingvineket.
-Igen azok - fotózta le őket.
-Nem is tudtam, hogy te tudsz ilyen is lenni. - néztem a fiút.
-Igen én egy kedves srác vagyok. - kacsintott.
-Éssss... El is múlt. - nevettem Baekhyun-al együtt.

Baekhyun aranyos srác és tud kedves is lenni. Vettem egy kis zsiráf ételt igy elkezdtem etetni.

-Liu. - szólalt meg Baek.
-Igen? - fordultam meg.

Baekhyun aranyosan mosolygott (fent 👆) és le fotózott. Először zavarba voltam, de pózolni kezdtem a zsiráffal aki a kaját ette a kezemből.

-Nem is vagy te olyan rossz srác. - mentem oda és vettem el a fényképező gépet. - Csinálok én is képet rólad.
-Van egy jobb ötletem. - karolt át. - Selfi.

Baekhyun csücsöritett a kamerába amin én csak nevetem. Rám nézett és mosolygott. A kamerába néztem és kattintottam, de Baekhyun adott egy puszit az arcomra és ez látszott a képen is.

-Megvagy. - nevetett, de én zavarba jöttem. - Zavarba vagy?! Ne haragudj.
-Nem baj. - fogtam meg arcom. - Jól vagyok.
-Kérsz fagyit? - kérdezte megfogva kezem.
-Aham. - húztam el kezem.

Baekhyun vett nekem fagyit pedig magamnak akartam fizetni. Este felé mentünk haza. Jól éreztem magam vele és az első randim volt ami asszem jó dolog. A kapuig kísért itt nem tudom, hogy mit tegyek.

-Jól éreztem magam veled. - támaszkodtam a kapunak.
-Én is. - mosolygott.
-Köszönöm Baekhyun. - mosolyogtam én is vissza.
-Jól éreztem magam.. Szóval ne köszönd meg. - msolygot tovább.

Baekhyun megfogta a kezem és közelebb húzott magához. Megijedtem igy nem mozdultam. Megfogta arcom és megcsókolt először nem reagáltam, de vissza csókoltam. Nem vagyok jártas benne, de Baekhyun irányított.

Na milyen lett? Írjatok nyugodtan nem harapok. 😊😊😊
Komment és csillag... Kérlek várjatok a többi részt is. 😀😄💖

Csak mi hárman örülten.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant