Julies Pov
Het meisje met het blauwe jurkje is naast me komen staan. Haar telefoon gaat af ze neemt op. 'Heey Max', zegt ze. Zou zij Max ook kennen? Ik draai me om. Naast me staat Max te bellen. Kent zij dat meisje?
Max Pov
Ik hoor ergens een telefoon afgaan nadat ik op bel heb gedrukt. Wat een toeval. Muurtjuh neem op! Ja. Ik hoor: 'Heey Max.' Wat ik heel raar vind is dat ik allemaal geluid op de achtergrond hoor. Is ze tv aan het kijken ofzo? Ik kijk naar Julie. Zij kijkt net de andere kant op. Ze kijkt naar de achterkant van... Dit persoon zou ik nog uit duizenden herkennen. 'Muurtjuh!' roep ik. En snel hang ik op.
Muurs Pov
Het is stil aan de andere kant van de lijn. Wat gebeurde er? Plotseling hoor ik een stem 'Muurtjuh!' roepen. Max? Ja, ik zie haar. Ze komt met een noodgang op me afgerend. Waar is de nooduitgang?! Of de EHBO?! Ze gooit me bijna om ver. Ik zeg: 'Zozo rustig. Het ook leuk om jou weer te zien.' Dan schieten we in de lach.
Max Pov
Ik ren op Muur af en gooi haar bijna omver. Ze zegt: 'Zozo rustig.Ik ben ook blij om jouw weer te zien.' We beginnen te lachen. Ik zie Muur namelijk bijna elke dag, omdat we op zoek zijn naar een plek waar we kunnen studeren. Muurtje wil geneeskunde gaan studeren en ik... Nou dat weet ik nog niet precies. Maar we willen in ieder geval samen in een studentenhuis wonen of hoe je dat ook noemt. We zijn uitgelachen. 'Wat doe je eigenlijk hier?' 'Ik heb op het laatste moment nog het kaartje van Isis gekregen en een backstagepasje om 1D te ontmoeten. Maar die ben ik nu kwijt.' Ze trekt een zielig gezicht. Ik grinnik, echt weer zo'n Muuractie. 'Maar gezellig dat je er bent. Kom je bij mij en Juul staan? Dan kan ik jullie aan elkaar voorstellen.' 'Ja is goed.' Dan tikt Julie me op mijn rug. 'Wie is dat?'
Julies Pov
Max staat nu al de hele tijd met dat meisje te praten. Ik wil niet loner gezien worden en al helemaal niet door 1D dus loop ik naar Max. 'Wie is dat?' vraag ik.
Muurs Pov
Nadat Max en ik hadden gekletst kwam een meisje naast Max staan. Dat is vast Julie. Ze zei iet tegen Max wat ik niet kon verstaan. Toen stelden Max ons aan elkaar voor. Het was inderdaad Julie. Ze lijkt me heel aardig. Dit concert gaat vast heel leuk worden! Dan gaan de lichten uit. Het gaat beginnen.
Julies Pov
De jongens komen op het podium. Ze zijn zo dichtbij. Ik kan er niks aan doen, maar ik begin keihard te gillen. Ze zijn zo mooi! Dan wordt het allemaal te veel en ik val op de grond.
Max Pov
Geschokken kijk ik naar Julie. Ze was flauwgevallen. Dit concert kon ze toch niet missen. Muur zegt dat we water in haar gezicht moeten gooien en dat ze dan weer bij bewustzijn komt. Ik geloof haar wel. Ze wil immers dokter worden! Niemand mocht drinken of wat dan ook naar binnen nemen ik zie dat Zayn wel wat water heeft. Zonder er van bewust te zijn schreeuw ik heel hard Zayn. Hij hoort me en kijkt me aan. Zijn mooie grote bruine ogen... Nee, niet aan denken. Ik wijs naar zijn bidon en naar Julie en hij begrijpt het. Hij geeft een bodyguards de bidon en wijst naar mij. Dan geeft de bodyguard mij de bidon en zegt:'Die mag je houden.'
Zayns Pov
Ja, hoor ik zag haar. Het mooie meisje van vanmiddag. Ze staat in het publiek. Plotseling roept ze mijn naam. Ik kijk haar aan. Ze wijst naar de bidon en dan naar een meisje dat op de grond ligt. O, nee het meisje is flauwgevallen. Liam is nog wat aan het speechen en 'We love you Holland!' Aan het zeggen. Ik besef dat dit de kans is om te zorgen dat het mooie meisje (ik noem haar nu maar max) mij ook leuk gaat vinden. Snel schrijf ik op de bidon: Wat is je naam? Xxx Zayn. Dan geef ik mijn bidon aan een bodyguard die voor het podium staat. 'Kan je deze even aan haar geven?' vraag ik en ik wijs naar 'Max' , 'en kan je zeggen dat ze die mag houden?' De bodyguard knikt en loopt naar 'Max'.
Muurs Pov
Julie is flauwgevallen. Ik ga bij haar zitten en til haar hoofd op. Dan komt Max met een bidon. Ze verbergt hem goed, maar ik zie duidelijk dat erop staat: Wat is je naam? Xxx Zayn. Dus of Zayn is heel gul met xxx onder een boodschap zetten of hij vind Max leuk. Dan gooit Max het water over Julie.
Julies Pov
Ik voel koud water in mijn gezicht en ik kijk om me heen. Ik lig op de grond. Dan zie ik een hand. Het is de hand van Muur. Ze helpt me om overeind te komen. Ik ben flauwgevallen besef ik me opeens. Wat genant! 'Trek het je niet aan.' Het is Muur. Sinds wanneer kan iedereen mijn gedachten lezen? Dan hoor ik Max:'Het gaat beginnen!' Ik besluit het advies van Muur op te volgen en ik luister naar de liedjes die 1D zingt. Ik, Max en Muur kennen alle liedjes en we zingen keihard mee.
JE LEEST
Was it love at first sight? #1
FanficWas jij op zoek naar de best fanfiction! Dan ben je verkeerd. Deze fanfiction over One Direction is misschien niet de beste of het meest emotioneel, maar als je van droge humor houdt en er wel om kan lachen, zou dit zeker lezen! Xx M&M ~~~~~~~~~~~~...