En.... Wordt overspoeld door gegil van fans. Iedereen loopt naar buiten. Bij iedereen klappen ze, maar als ik naar buiten kom... Ik hoor de meeste meisjes 'boe' roepen. Waarom? Er komt een meisje op me af. Voor ik besef wat er gebeurt schopt ze tegen mijn scheen en gilt: "Niall is van mij dikke kuthoer!" Oke, dat doet pijn. Ik kijk naar Niall. Hij staat verbouwereerd te kijken. Ik zie dat Zayn alle moeite moet doen om Max in bedwang te houden. Ik loop door (auw mijn scheen doet echt pijn) naar Max. "Het is goed." zeg ik tegen haar. Dan loop ik door. Achter Paul aan. Het liefste zou ik nu ter plekke dood neer willen vallen, maar ik loop door. Dan voel ik een hand op mijn schouder. Het is Niall. "Gaat het?" "Nou, nee. Kunnen we dit thuis bespreken?" Ik voel nu tranen opkomen. Hij knikt. Dan slaat hij een arm om me heen. We lopen snel naar de auto en gaan in de auto zitten. De rest volgt ons. Het is stil.
Max' pov
We zitten de auto. Tranen van woede stromen geluidloos over mijn wangen. "What the fack was dat!?" zegt Louis. Niemand geeft antwoord. Ik kijk naar Muur. Ze zit verlamd voor zich uit te staren. Dan zegt ze opeens zonder haar hoofd te bewegen: "Dat wordt een blauwe plek." Ik snap gelijk wat ze bedoelt. Ik moet mezelf herpakken. Ik moet er voor Muur zijn, niet huilen. Net als ik iets wil gaan zeggen gaat Muurs telefoon. Ze neemt op. "Hey Annabel! Is er iets?" Het is Annabel! Ik heb haar echt al heel lang niet gezien. Wat zou ze te zeggen hebben? "Je komt hier heen? Ja! Wat leuk!" Annabel komt hier heen?! Dat gaat zo gezellig worden!!! "Ja, dat leg ik wel uit als je hier bent... Je bent hier al over twee uur? Heb je het adres? Oke, tot zo!" Iedereen kijkt naar Muur. "Annabel komt hier heen!" De stemming veranderd nu echt totaal. Muur en ik zijn blij en de rest heeft geen idee waarom we zo idioot blij zijn maar ja.. Whatever.
Justin's POV
Ik rijd naar het huis van 1D, ik hoop zo dat ik in het voorprogramma mag. Na een half uur rijden ben ik er. De deur valt net dicht, ze zijn vast terug van een één of ander shit-interview. Ik druk op de deurbel. Een meisje met blond haar doet open. Ze rent meteen weer weg, vast weer zo'n fangirl. Ik hoor wat gegil en er komt nog een meisje met blond haar aangelopen,een beetje raar grijnzend. Dan kijkt ze me met open mond aan, zo'n 10 seconden en rent dan weg. Okeee..... Gelukkig komt Louis nu aan. "Ik heb geen flauw idee wat dat was", zegt hij,"maar loop maar mee." Ik loop met Louis naar binnen en zie dat Zayn in dezelfde richting loopt als de twee meisjes deden. "Ik kom er zo aan", zegt hij.
*Pling*
Oh een berichtje. Kut! Selena heeft het weer uitgemaakt. Nou ja, ik vind die twee meisjes die wegrende bij de deur wel leuk. Misschien heb ik een kans.
In de woonkamer ploft Louis op de bank, ik doe hetzelfde. "We wachten nog even tot de rest komt."
Max' POV {again}
We zijn net binnen als de bel gaat. Ik zucht. GVD hebben we dan nooit rust. Ik loop naar de deur en doe hem open. Voor de deur staat.... Justin Bieber?! Ik kijk hem aan en ren dan keihard weg naar de keuken. Muur komt aanrennen. "Max! Wat is er aan de hand?" "Onze grootste nachtmerrie staat voor de deur!", roep ik bijna 'overgevend'. "Ja, tuuurlijk", zegt ze sarcastisch en ze loopt naar de deur. Een halve minuut later komt ze naast me zitten in een hoekje. Na een tijdje komt Zayn binnen. "Meiden What the fuck is er aan de hand?", vraagt hij, half lachend, half bezorgd. "We haten...." "Justin Bieber", vult Muur me aan. "En ik ben redelijk bang voor hem", zeg ik droog. Ik trek een zielig gezicht. "Wat komt hij hier eigenlijk doen?", vraagt Muur. "Om je eerlijk te zeggen heb ik geen idee", zegt Zayn, "Zullen we het gaan uitzoeken?" "Mag ik een touw en een bijl gebruiken?", vraag ik hoopvol. "Nee" Shit! Muur staat op. Ik strek mijn handen uit naar Zayn. "Helpen", vraag ik met puppy-ogen. Hij pakt mijn handen vast en trekt me omhoog. "Dankje!", roep ik vrolijk en ik ren naar de woonkamer. Liam, Julie, Niall, Louis, Harry en Justin zitten al op de bank. "Wat was dat nou net?", vraagt Lou lachend. "We hadden even ons momentje.", zeg ik. "Fans", vraagt Harry fronsend. "Nee, het tegenovergestelde.", zegt Muur. Justins gezicht betrekt. Haha karma! Zayn en Muur ploffen op de bank. Ik ga op Zayns schoot zitten. "Zo Justin, waarom ben je hier?", vraagt Niall op een toon van: Ga weg! "Ik wilde vragen of ik in het-" De bel gaat. "Annabel!", gillen Muur en ik tegelijk. We springen op en rennen naar de deur. Ik hoor dat de jongens verder gaan met hun gesprek. Muur gooit de deur open en we vliegen Annabel om de hals. "Bellie!", roep ik blij. "OMG! Ik moet jullie iets vragen meiden! En jullie moeten me alles vertellen over de jongens!", roept ze. "Oke, kom maar mee naar boven." Muur en Bel rennen de trap op. "Ik haal even wat voedsel!", roep ik hen na. Ik loop lachend naar de keuken. Ik pak 3 glazen fanta en een rol oreo's, dan loop ik de woonkamer binnen en zeg:"Guys, Bel, Muur en ik zijn boven als jullie ons zoeken" "Oke schatje", zegt Zayn. Ik geef hem een kus en loop naar boven. "Oke meiden, ik heb oreo's gepakt! We kunnen beginnen." "Vertel Bel!", roept Muur enthousiast. "Oke, ik denk niet dat jullie het leuk vinden. Nou ik wilde vragen of jullie een date wilde regelen tussen mij en Justin Bieber" "Wat!?!?", roepen Muur en ik tegelijk. "Je hebt geluk", zegt Muur,"hij is vandaag hier, kom we gaan naar beneden." Volgens mij was de vraag van Bel meer sarcastisch maar toch... "En de oreo's dan?", vraag ik bezorgd. "Neem die maar mee." "Oke" We lopen naar beneden. Annabel is echt een beetje een raar kind, maar ja.
Louis' POV
"Oke, je wilt dus in ons voorprogramma?", vraagt Liam nog eens. "Ja", zegt Justin. Justin haat ons, echt niet normaal. Hij vindt dat we al zijn fans afpakken, dat is ook wel zo, maar alsnog. "Aloha mensjes, dit is Annabel", zegt Muurs stem. We kijken allemaal om. Naast Muur staan Max met een rol oreo's {natuurlijk} en een ander meisje. Het meisje zegt niks en kijkt ons met open mond aan. "Oh ja, ze is een redelijk groot fan van én Justin én jullie." "Ik zie het", zegt Zayn droog, "hei Max! Geef mij ook oreo's!" "Ja dahag, dat zijn mijn oreo's!" "Max je bent een slechte vriendin", zegt Niall lachend. "Weet ik, ik snap ook niet dat Zayn het met me uithoud" Ze pakt een oreo en zegt: "Wil je hem hebben? Kom hem maar halen!" Zayn springt op en rent naar haar toe. Ze draait zich om en sprint weg. Tien minuten later horen we een plons en gelach. Muur rent naar buiten en komt even later lachend terug. "Max was vergeten dat we een zwembad hebben.", zegt ze lachend. Ik schiet in de lach. "Zayn ligt er trouwens ook in. Lach Max nooit uit.", voegt ze eraan toe. "Bedankt voor de tip.", zegt Hazza. Max en Zayn komen druipend binnen. "Tja....",begint Zayn. "Hij heeft een oreo kunnen stelen", maakt Max zijn zin af. "Hij was alleen een beetje nat", zegt Zayn weer. "Das karma", zegt Niall. Annabel kijkt ons met open mond aan. "Dit is normaal Bel", zegt Muur. "Okee..." "Blijven jullie eten?", vraagt Harry. "Ja leuk", zegt Justin,"maar ik kan niet." Hij staat op en zegt:"Ik moet nog een interview doen" "Oke doei", zegt Max kortaf. Hij loopt naar de deur en gaat naar buiten.
*Bam!*
"Zo die is weg", zegt Max. "Je bent echt gemeen", zeg ik. "Weet ik." Zegt Max droog. "Jullie hebben nog een etentje van mij tegoed!" roept Muur. "Dat is waar ook", zeg ik. "Laten we gaan!" roept Muur.
A/N
Heey peopletjes,
Hoe gaatie met jullie?
Vinden jullie het boek leuk?
Hope so!
Love jullie
xxxxx Max en Muur
JE LEEST
Was it love at first sight? #1
FanfictionWas jij op zoek naar de best fanfiction! Dan ben je verkeerd. Deze fanfiction over One Direction is misschien niet de beste of het meest emotioneel, maar als je van droge humor houdt en er wel om kan lachen, zou dit zeker lezen! Xx M&M ~~~~~~~~~~~~...