Liam's POV
Er is gisteren veel gebeurd: Juul die iets had met haar buik, we gaan vandaag kijken wat er aan de hand is, Max zat in de gevangenis en Muur wordt nog steeds gehaat. "Zullen we gaan?" De stem van Juul haalt me uit mijn gedachten. "Uhh, ja is goed" We lopen naar mijn auto en stappen in. Juul kijkt strak voor zich uit. "Gaat het wel lieverd?", vraag ik en ik kijk haar aan. "Een beetje nerveus", zegt ze. Ik glimlach en pak haar hand. "Juultje het komt allemaal goed." "Weet ik", zegt ze, "Ik ben niet bang zolang jij er bij bent." "Ik ga ook elke keer mee. Ik laat je niet alleen gaan." "Dankje Li. Ik hou van je" "Ik ook van jou." We kijken elkaar een tijdje stil aan. "Ehh... Li.... Fietser!" "Wat?" "Uitwijken! Nu! Je rijdt bijna een fietser aan!" Ik geef een ruk aan het stuur. "Oeps. Gelukkig liep dat goed af!" "Ja, deze keer wel, maar de volgende keer misschien niet." "Sorry." Ik kijk haar aan met puppy-ogen. Ze kijkt me aan. "Oké, oké, het is al goed!" "We zijn er, kom op!" Als ze naar binnen wil lopen houd ik haar tegen. "Als ze al kunnen zien of het een jongen of een meisje is willen we het dan weten?" Ze knikt. "Is goed.", zegt ze. Yes! Bij de balie kijkt een vrouw ons verveeld aan. "Wij komen voor dokter Philips." "Oké..." "Waar moeten we heen voor onze afspraak?" "De wachtkamer op de tweede etage." "Dankje.", zeg ik met een fake-glimlach. We lopen naar de wachtkamer en gaan zitten. Juul kijkt een beetje bezorgd. "Het komt allemaal goed. Dat beloof ik." Ze kijkt me aan. "Maar wat nou als er iets met de baby is. Dan breekt mijn hart." "Liefje, er is niks met de baby. Geloof me." Ze glimlacht zwak. Ik trek haar in een knuffel. "Het komt allemaal goed, echt."
*Tring tring*
Ik neem op. "Hey Zayn." "Gast Max zit weer in de bak." "Wat?" "Ze zit weer in de bak" "Ik ga er weer halen, dus waarschijnlijk als jullie thuiskomen ben ik er niet." "Oké, veel plezier." "Doei" Ik hang op en schud mijn hoofd. "Wat is er?" "Max zit weer in de bak." "Serieus? Dat is al de vierde keer in haar leven!" "Wat voor een kind was Max?" "Heel leuk, maar op haar zestiende had ze een drugsdealend vriendje van achttien. Je weet dan hoe dat gaat. Ze raakte erbij betrokken en kwam in de bak." "Ohh, heftig." Ze knikt. "Nou ja, ze kwam op haar dertiende voor het eerst in de bak. Ze had iets gestolen en daarna sloeg ze een agent in elkaar." "13?", vraag ik ongelovig.
"Meneer en mevrouw Payne." Ik glimlach. Mevrouw Payne. We staan op en lopen het kamertje binnen. "Zo hoelang bent u al zwanger?", vraagt de dokter. "Vier maanden. Volgens mij.", zegt Juul. "Oké, dat is een perfecte tijd om een echo te laten maken. Willen jullie al weten wat het is?" Ik knik. De dokter kijkt naar Juul. Zij knikt ook. "Nou, laten we dan maar beginnen. Weet je hoe een echo werkt?" Juul schudt haar hoofd. "Oké, het is niet heel moeilijk. Ga maar hier liggen en laat mij het werk doen." Juul gaat op het bed liggen en de dokter begint. Na tien minuten zien we een zwart-witte waas op het scherm. "Kijk! Daar zie je een handje. Wacht. Je ziet vier handjes. Julie je bent de trotse moeder van een tweeling. Een jongetje en een meisje, zoals ik het nu zie. Als jullie volgende maand weer terug komen, kan ik het duidelijker zien." "Oké, dan tot volgende maand." "Bedankt dok.", zeg ik glimlachend. Juul en ik lopend hand in hand het ziekenhuis uit. "Een tweeling. We krijgen gewoon een tweeling. We moeten namen voor ze hebben en allemaal babyspulletjes.", zegt Juul blij. "Rustig lieverd. We gaan alles regelen. We hebben nog een kamer vrij voor de tweeling. Gaan we het al aan de rest vertellen?" "Ja natuurlijk!", roept ze uit. Het is zo lief gezicht hoe enthousiast ze is. Een tweeling. Ik word gewoon vader van een tweeling! We zijn thuis. Zayn en Max komen net aanrijden. "Max!", roep ik nepboos. Ik kan nu gewoon niet boos zijn. "Sorry, maar die bitches vragen er gewoon om." Ik schud lachend mijn hoofd. "Weten jullie al of het een jongen of een meisje is?", vraagt Zayn nieuwsgierig. "Ja. We vertellen het als iedereen er is." We lopen naar binnen. "Joww! Gozers! Naar beneden! Nu! Familiebespreking! ", roept Max," Dat heb ik altijd al willen doen." "Maar we zijn officieel geen familie toch?", vraagt Zayn. "Gast, jij bent mijn vriendje, Juul en Muur zijn als zussen voor me en de rest van de jongens zie ik als broers." "Ahw, das zo lief!", roep ik en ik geef haar een knuffel. Juul geeft ons ook een knuffel en uiteindelijk is het een groepshug. "Jongens! Ik stik!", roept Max lachend. "Oeps! Sorry Max." "Wat is er aan de hand? Is er iemand dood?", vraagt Niall. Hij komt samen met Muur, Lou en Haz beneden. "Nee, we hebben een familiebespreking." Louis wil wat zeggen, maar voordat hij dat kan doen legt Max haar hand op zijn mond en zegt: "Als jij nu gaat zeggen dat we geen familie zijn hak ik je kop eraf." "Ik zeg al niks!" "Mooizo. Juul. Li. Vertel." "Uhm. Oké. Juul en ik zijn bij de dokter geweest en.... Het is een tweeling! Een jongetje en een meisje." "OMG!", roepen Muur, Max en Lou tegelijk. "Dat is geweldig!", zegt Niall. Harry staart voor zich uit. Uiteindelijk zegt hij: "Awesome gozer!" "Weten jullie al namen?", vraagt Max. Juul schudt haar hoofd. "En waar gaan ze slapen?", vraagt Muur. "Boven is nog een lege kamer. Dat kunnen we veranderen in een slaapkamer voor de tweeling.", zegt Max. Ik dacht het, zij zei het. "Inderdaad, daar had ik ook al aan gedacht.", zeg ik. "Wacht. Waar is Bel?",vraagt Juul opeens. "Oh, die is weer naar Nederland.", zegt Niall. "Waarom?" "Het gedoe met Bieber werd haar te veel.", zegt Max. "Oke" "Kunnen we zo gaan eten?", vraagt Niall. "Serieus Niall, serieus?" "Sorry, maar het is bijna zes uur." "Ik maak wel iets.", zegt Max en ze staat op. "Ik help je wel.", zegt Zayn en hij loopt haar achterna.
Max' POV
Niall ook met zijn honger. Ik loop samen met Zayn naar de keuken. "Zo, wat gaan we maken?", vraagt Zayn. "Spaghetti carbonara." "Hoe moet dat?" "Doe maar wat ik zeg, dan komt het goed." "Oké" "Ten eerste: Muziek aan. Ik kan niet werken zonder muziek." Ik pak mijn ipod en zet mijn 5sos playlist aan. "Ten tweede: Tja, gewoon koken. Trouwens kan jij Niall uit de keuken houden, want hij komt binnen in 3, 2, 1." "Hai, kan ik al wat voorproeven." "Zayn!" "Horan! Keuken uit! Nu!" "Oké, oké, ik ga al." Hij rent de keuken uit. "Dankje Zayn!" "No problemo."
'I wish that I could wake up with amnesia and forget about this stupid little things. Like the way it felt to fall asleep next to you and the memories to not forget as well, cause I'm not fine at all.'
Ik hou van zingen. Na twintig minuten zingen en lachen, zien Zayn en ik er niet uit. Onze gezichten zitten onder de saus. Het gevolg van een carbonaragevecht. Haha. "Eten!", roep ik. Zayn loopt achter me aan met de schaal pasta. "Jeeeej! Eindelijk!" We eten voor de tv. Ik zet voetbal op, maar Muur pakt de afstandsbediening van me af en zet lachen om homevideo's op. "Muur! Als we dit kijken tijdens het eten, krijg ik nauwelijks eten binnen.", zeg ik. "Daar zouden we dan ook een filmpje van moeten maken..." zegt Muur. "En naar lachen om homevideo's sturen!" vult Niall haar aan. Ik snap niet dat al die meisjes niet zien hoe perfect Muur en Niall voor elkaar zijn. Ik bedoel maar. Het zijn allebei debielen! Ondertussen komt Liam by the way aanlopen met een doek. Ik heb mijn spaghetti namelijk daarnet uitgespuugd van het lachen.
JE LEEST
Was it love at first sight? #1
FanfictionWas jij op zoek naar de best fanfiction! Dan ben je verkeerd. Deze fanfiction over One Direction is misschien niet de beste of het meest emotioneel, maar als je van droge humor houdt en er wel om kan lachen, zou dit zeker lezen! Xx M&M ~~~~~~~~~~~~...