Hey sighters (nieuwe naam voor jullie),
Pak een bak voor je tranen en facking veel zakdoekjes. Dit is gewoon te zielig.
Xxx Max en Muur
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nialls POV
Vandaag ga ik het uitmaken met Muur. Niet omdat ik haar niet leuk vind, maar omdat ik zo'n slecht leven niet gun. Niet dat ik stom ben ofzo, maar omdat al die rare people haar niet mogen. Als het uit gaat gaat dat vast over.
Muurs POV
Ik ben zo blij dat ik Niall heb. Ik heb natuurlijk Max en Juul enzo, maar hij is de enige die me ervan weerhoudt om zelfmoord te plegen. Ik weet het klinkt heel zielig, maar het is echt zo. Ik weet niet wat er zou gebeuren als hij het uit zou maken.
Nialls POV
Ik klop op haar kamerdeur. Ik haal diep adem. "Kom binnen!" roept Muur. Ze klinkt nu minder depressief. "Ehm Muur." "Ja?" zegt ze achterdochtig. Hoe ga ik het doen? Gewoon in een keer? "Het is uit." Ze kijkt me raar aan. Eerst lacht ze een beetje, maar als ze ziet dat ik niet lach stopt ze. Ze staat op en rent weg. Ik hoor haar snikken. "Horan, je bent echt een idioot!" Hoor ik een stemmetje in mijn hoofd zeggen. Ik ren haar achterna. De voordeur gaat open. Zayn en Max die naar de stad waren komen naar binnen en Muur rent huilend voorbij ze. Ik sta stil. Dan voel ik dat ik ook huil. Wat heb gedaan? Ik houd nog steeds zo veel van haar. Ik kan haar toch niet meer zo laten gaan, omdat anderen dat willen. Ik ben een slappeling een domme slappeling.
Zayns POV
Max en ik doen lachend de voordeur open. Dan rent Muur voorbij ons. Ik kijk naar Niall. Hij staat te huilen. Snel kijk ik naar Max. Nog net op tijd kan ik mijn armen om haar heen slaan. Anders had ze Niall vermoord. Ik denk dat ze, net als ik, snapt dat het uit is. "Wat heb je gedaan Horan!", schreeuwt ze. Of ze begrijpt het toch niet. "I-ik heb het uitgemaakt.", snikt Niall. "Je hebt wat?", vraagt Max dreigend. Oh nee, dit gaat niet goed. "Max, relax. Weet je nog wat we hebben afgesproken?" Ze knikt en verzet zich al iets minder tegen mij. Niall kijkt me dankbaar aan. Die jongen is gebroken. Waarom heeft hij het uitgemaakt? "Shit! Ik moet achter Muur aan!", roept Max, ze rukt zich los uit mijn greep en rent de deur uit. "Niall! Maak het niet uit met Mu-" "Jullie zijn te laat.", zeg ik tegen Haz en Lou die binnen komen rennen. "Shit! Ik zei toch dat we geen patatje moesten eten!", roept Hazza tegen Lou. "We moeten Muur als vermist opgeven!", roep ik Hazza en Lou negerend, "Max komt wel terug, maar Muur denk ik niet." Ik pak mijn telefoon. "Hallo, ik wil graag iemand voor vermist opgeven." "Wilt u een koe kopen?" "Een koe? Nee ik wil gee- Wacht. Wel lekker verse melk 's ochtends. Hey guys, zal ik een koe kopen? Ja, doe mij maar een koe." Niall grist de telefoon uit mijn handen en hangt op. "Ben je gek geworden? Muur is vermist en jij gaat een koe bestellen?" Hij toetst het alarmnummer in. "Hai, ik wil graag iemand voor vermist opgeven." Nu gris ik de telefoon uit zijn handen. "Zijn jullie echt de politie? Verkopen jullie geen koeien?" Niall pakt de telefoon weer terug. "Sorry, dat was een vriend van mij. We moeten hem even laten nakijken." Hij kijkt me boos aan. "De vermiste is Muril Wol, ze is 19 jaar en heeft blond haar en groen, grijs, blauwe ogen. Oké, bedankt!" Hij hangt op. "Ze gaan haar zoeken." Ik zucht. Gelukkig. "Misschien moeten wij Max maar gaan zoeken. Wel allemaal bij elkaar bijven deze keer.", zegt Lou. We knikken instemmend. "Oké, Max is op zoek naar Muur dus als we haar willen vinden moeten we de plekken afgaan waar Muur vaak zit.", zeg ik. Soms ben ik best slim hoor. We kijken allemaal naar Niall. "Waarom kijken jullie allemaal naar mij?", vraagt hij verbaasd. "Jij was haar vriendje, jij weet wat haar favorite plekken zijn.", zegt Haz. "Das waar. Uhmm, de ijssalon, het bos, het winkelcentrum en.... het meer." "Waar is dat meer?", vraag ik. "Aan de rand van de stad, het deed haar denken aan de zee dus het was haar lievelingsplek."
Muurs POV
Ik kan niet geloven dat Niall me heeft gedumpt. De tranen stromen over mijn wangen. Ik ren naar mijn auto en rij weg. Ik weet precies wat ik ga doen. Na tien minuten ben ik bij het meer. Als ik dood wil gaan, wil ik dat hier. Hier picknickte Niall en ik altijd. De stromen nog steeds over mijn wangen. Hier gaat het gebeuren. Dit is het dan: mijn einde. Ik loop naar het water en.... "Nee! Muur! Doe het niet!", roept Max, ze komt aanrennen. Ik negeer haar en loop verder. Ik ga onder water en probeer daar ook te blijven. Na een tijdje voel ik me slap worden. Vaarwel wereld! Alles wordt zwart.
Max' POV
Ik weet precies waar Muur heen gaat. Ik rijd met 120 over een weg waar je 70 mag naar het meer. Ik weet jammer genoeg ook wat Muur daar gaat doen. Bij het meer spring ik uit mijn auto en ren naar het meer. "Nee! Muur! Doe het niet!", roep ik. Ze negeert me en gaat door met zichzelf verdrinken. Ze gaat kopje onder. Ik twijfel geen moment en ren het water in. Gaat makkelijk met hakken. Ahum. Ik had ze uit moeten doen. Nou ja, das nu te laat. Ik duik onder en pak Muur vast bij haar schouders. Ze ligt slap als een vaatdoek. Dit is niet goed. Ik leg haar neer op het zand en pak mijn telefoon. Oké, eerst alarmnummer, dan de jongens. "Hallo, u spreekt met Maxime Wol. Een ambulance graag. U moet nu naar het grote meer komen! Dankuwel!" Nu de jongens.
Louis' POV
We gaan net naar het bos. Dan gaat mijn telefoon. Het is Max. "Lou..." Het is stil. Dan hoor ik Max snikken. "Max wat is er?" "Ik... Ben... Bij... Muur... Ze probeerde zichzelf te verdinken en... Kom gewoon hier heen!" "Waar ben je dan?" "Bij het meer natuurlijk, barn!" Dan hangt ze op. Het drinkt nu pas tot me door. Max zei dat Muur zich probeerde te verdinken! "Guys, Muur probeerde zich te verdrinken." Ik voel tranen opkomen. Ik zie dat Niall wit wordt. Hij rent naar de auto. "Kom!" roept hij. Hij gaat achter het stuur zitten. De rest stapt in. "Naar het meer!" gil ik. "Ja duhuh!" zegt Niall. Ik heb de autodeur amper dicht gedaan of we rijden al weg. Niall rijdt met 150 op een weg waar je 70 mag. "Kan dit kutding niet sneller!", roept hij. "Rustig Ni, het komt allemaal goed.", zegt Zayn, hij zit op de bijrijdersstoel en probeert Niall te kalmeren. Niall trapt op zijn rem als we bij het meer zijn,we springen (letterlijk) uit de auto en trekken een sprint naar Max. "J-jongens.", roept Max huilend, ze laat zich op haar knieën vallen en zegt niks meer. Niall rent door naar Muur samen met Hazza. Ze proberen haar te reanimeren. Met loeiende sirenes komt de ambulance het grasveld op rijden.
JE LEEST
Was it love at first sight? #1
FanfictionWas jij op zoek naar de best fanfiction! Dan ben je verkeerd. Deze fanfiction over One Direction is misschien niet de beste of het meest emotioneel, maar als je van droge humor houdt en er wel om kan lachen, zou dit zeker lezen! Xx M&M ~~~~~~~~~~~~...