De dubbeldate.

360 19 3
                                    

Max' pov

Niall komt naar Muur toe. Ik wil het "romantische"moment niet verpesten dus loop ik naar Zayn en tik 'm op z'n schouder, hij draait zich en zegt: " Ahh, jou moest ik net hebben." "Waarom?", vroeg ik. "Ehhhm", zegt Zayn," Ik wilde vragen of je misschien vanavond wilde afspreken, we gaan samen met Niall, Muur en Paul. Paul zal proberen zich afzijdig te houden." Ik lach en zeg:" natuurlijk wil ik mee, gezellig!" Muur kijkt naar me en ik steek m'n duim op.

Niall's pov

We lopen terug naar het hotel. Daar aangekomen lopen de meiden en Zayn (hij wilde zich ook 'mooimaken') meteen naar de hotelkamer om zich klaar te maken voor het etentje. Als ze na 1 freacking uur beneden komen ziet Muur er supermooi uit. Ik dacht dat ze er niet mooier uit kon zien dan vanmiddag, maar ik zat dus fout. Ik pak haar hand en samen lopen we naar het restaurant.

Julie's pov

Liam en ik besluiten om in het hotel te blijven. We lopen naar zijn kamer en bestellen een pizza. Liam vraagt aan mij: "Zullen we een film kijken?" "Ja leuk",zeg ik," welke film?" "Kate en Leopold?" "Ja is leuk." Eerlijk gezegd heb ik nog nooit van deze film gehoord, maar als Liam hem leuk vind dan zal het vast wel een goede film zijn... Liam haalt uit zijn tas zijn computer. "Kijk, deze had ik meegenomen voor het geval dat we een film zouden gaan kijken." Hij zet de computer aan. Ik kijk hoe gefocust hij bezig is. Eigenlijk is dit allemaal te mooi om waar te zijn. Misschien gebeurd het zelfs niet echt, maar is het gewoon een hele mooie droom. "Hier is ie", zegt Liam,"het is niet zo'n enge film maar als je wilt mag je nou ja...." hij bloost. "Dan mag je wel tegen me aankruipen?" Hij zegt het vragend en zijn gezicht is nu zo rood als een tomaat. Hij glimlacht onzeker. Ik lach en kruip dicht tegen hem aan. "Dat hoef je niet twee keer te zeggen", grinnik ik. Liam kijkt opgelucht. Wat is hij toch schattig! Dan begint de film.

Liams Pov

Julie is dicht tegen me aangekropen. Dan gaat de bel. Ik schrik. Wie zou dat zijn. Julie wil opstaan maar ik zeg: "Ik ga wel." Ik doe de deur open. Voor mij staat een man met een rood shirt en....Een doos met een pizza erop. Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Helemaal vergeten! Ik haal een briefje van 20 uit mijn broekzak. De man geeft mij de pizza en pakt het geld aan. "Laat de rest maar zitten zeg ik." "Dankuwel." Ik doe de deur dicht. "Jammie, pizza!" zegt Julie. "Zal ik de film weer aan zetten?" vraag ik. "Ja, is goed." En terwijl we de film kijken en eten van onze pizza heb ik het gevoel alsof ik nooit meer weg kan, omdat ik dan niet meer bij Julie ben.

Muurs Pov

We zitten in een restaurant met een heel vage naam. Ik ben die naam nu al vergeten, maar wat maakt het uit? Niall zit tegenover mij. Hij eet gulzig zijn voorgerecht op. Ik grinnik. Het is echt een vreetzak. Maar wel een hele mooie, lieve, schattige, geweldige , perfecte vreetzak. Gadver muur, niet zo klef doen! Hij vind jou waarschijnlijk helemaal niet leuk, maar is het gewoon een publiciteitstunt ofzoiets... Om meisjes te laten zien dat fans kans maken bij hem en Zayn. Of zouden Zayn en Naill Max en mij echt leuk vinden? Peizend staar ik naar mijn voorgerecht. Vast niet. In ieder geval Naill niet. Ik bedoel maar. Hij kan zo'n beetje kiezen uit alle meisjes uit de hele wereld knappe en dunne meisjes. Echt niet zo'n lelijke dikzak als ik... Een traan rolt over mijn wangen. Snel veeg ik hem weg. Niemand mag het zien. Aansteller. Je zit hier te huilen. Niet huilen maar iets doen, iets ondernemen. Maar hoe kan ik dunner worden? Niks meer eten zegt een stemmetje in mijn hoofd. Ik schuif mijn voorgerechtje weg. "Ik hoef niks meer." zeg ik. "Maar je hebt helemaal niks gegeten." zegt Niall. "Sorry, heb gewoon niet zo trek..." Niall kijkt me wantrouwig aan. Zou hij iets doorhebben? "Oke,dan... Wil je wel een hoofdgerecht?" "Dat weet ik nog niet." Ik buig mijn hoofd naar beneden. Ik heb eigenlijk heel veel trek. Sterk blijven.

Zayns Pov

Ik kijk opzij. Naast mij zit Nialler. Hij buigt zich naar me toe en fluistert:"Geloof jij dat Muur geen trek heeft?" "Nou, nadat jullie het buffet hebben geplunderd snap ik het wel." "Ja maar, ik heb toch ook gewoon weer trek?" "Ja maar jij bent Niall en niet iedereen is zo'n vreetzak als jij!" Niall grinnikt. "Je hebt gelijk." We gaan weer rechtzitten. Ik zie dat Max naar Muur kijkt. Ze zegt:" What the fuck Muur! Sinds wanneer heb jij geen trek?" Muur antwoordt:" Voor alles is een eerste keer, toch?" "Ja, maar niet bij jou.", zegt Max "Laat mij gewoon oke!", roept Muur. " Muur, doe eens even normaal!" "Ik doe normaal jij bent hier degene die niet normaal doet! Als ik geen trek heb heb ik geen trek ja!" Max kijkt haar verdrietig aan. "Nou dan ga ik wel weg hoor. Ik heb geen zin in dit gezeik!" Ze staat op en loopt (volgens mij huilend) naar buiten. Max wilt opstaan om haar achterna te gaan, maar Niall zegt:"Misschien is het beter als ik even naar haar toe ga" Max knikt en Niall loopt ook weg. "Gezellig hoor.", zucht ik. Dan begint Max te huilen. Ik loop naar haar toe en sla mijn armen om haar heen. "Stil maar, Muur draait vast wel bij." "Ik weet het niet hoor", zegt Max,"ik heb haar nog nooit zo tegen mij zien doen en ik ken haar nu al 14 jaar!" Wow dat is lang, maar in plaats dat ik dat zeg, zeg ik:"Nou dat weet ik nog niet zeker. Van Niall wordt ze vast wel weer vrolijk." Max grinnikt. "Gaat het weer?" "Ja, hoor, maar nu eerst even naar de wc om mijn mascara bij te werken." "Ik vind je nu ook mooi hoor pandaatje!" "Dat is dan jammer voor je." Ze maakt zich los uit mij omhelzing en loopt naar de wc.

Was it love at first sight? #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu