Muurs pov
Oke dan daar gaan we. De presentatrice stelt wat vragen. Eerst aan Zayn en Max, daarna aan Liam en Juul, toen Louis en Harry (over of ze elkaar leuk vinden, ze hebben nee gezegd, omdat het management hun anders zou vermoorden) en als laatste wij. "Muril , ik heb gehoord dat jij in het ziekenhuis hebt gelegen." Oke daar gaan we dan. "Wat was er gebeurd?" Ik schraap mijn keel. "Nou, ehm, Max en ik zijn nogal rommelig en ik liep dus naar mijn bed en toen struikelde ik over een boek, nou ik weet niet precies wat het was en toen viel ik dus en ik knalde met mijn hoofd tegen de punt van het bed aan. En verder weet ik het niet want toen raakte ik buiten bewustzijn." "En waar ben je dan op gevallen?" Ik til een gedeelte van mijn haar op. Als het goed is zie je daar het litteken. "Hier ben ik op gevallen. Nu is het gehecht dus het gaat nu wel weer goed." "O, jeetje", zegt de presentatrice op een toon waaraan ik me erger," en hoe reageerde jij, Niall, toen je haar vond?" Iedereen kijkt naar Niall. Ik ook. Hij kijkt naar mij. "Ik wist niet wat ik moest doen en ik moest heel hard huilen. Het klinkt stom, maar op dat moment besefte ik pas hoe ontzettend veel ik van haar hield. Ik..." De presentatrice onderbreekt hem. "Wacht eens even, jij bent dus verliefd op háár?" Wow hé dat zei ze bitchy. "Dat klopt", zegt Niall heel rustig, "we hebben verkering." De ogen van de presentatrice vallen zo'n beetje uit haar oogkassen. Snel hersteld ze zich. "Maar dat is geweldig. Helaas, zie ik nu dat onze tijd op is, maar jullie mogen zeker nog eens een keer langskomen. En voor u kijkers", ze wendt zich weer naar de camera,"u weet nu dat Niall en Muril verkering hebben! Meer van al het shownieuws kunt u vinden op onze site: www.duinkinderen.punt.nl", o ja dat is waar ook, deze show heette duinkinderen," graag tot ziens." Ze lacht nog in de camera, maar dan roept een man:"Helemaal goed mensen!"Dat is vast de regisseur. De presentatrice is nergens te bekennen. Die voelt zich vast te goed om met ons te praten. Ik sta nog maar even om me heen te kijken. Dit is zo bizar! Eerst had ik een normaal leven en nu.... Nu ben ik beroemd! Het liefste zou ik beroemd willen worden op eigen kracht, maar ja. Plotseling zie ik dat de rest al weg is alleen Niall staat op mij te wachten. Ik loop snel naar hem toe. Hij pakt mijn hand. Ik glimlach naar hem. Dan lopen we achter de rest aan. Ik zie Max de deur naar buiten opendoen en...
JE LEEST
Was it love at first sight? #1
ФанфикWas jij op zoek naar de best fanfiction! Dan ben je verkeerd. Deze fanfiction over One Direction is misschien niet de beste of het meest emotioneel, maar als je van droge humor houdt en er wel om kan lachen, zou dit zeker lezen! Xx M&M ~~~~~~~~~~~~...