Muurs POV
Nee! Alsjeblieft! Trek de stekker er niet uit! Laat me niet dood gaan! Ik probeer uit alle macht wakker te worden. Het lukt niet! Godverdomme. Niall! Max! Lou! Zayn! Juul! Liam! Hazza! Laat me niet dood gaan! Ik probeer voor de laatste keer wakker te worden en dan val ik weg.....
Niall's POV
De stekker eruit? Alsjeblieft laat haar nog even! Wil ik roepen, maar het zou toch geen nut hebben.Ik hoor een eentonige piep. Het is over. Ik wil wel afscheid nemen. Ik loop naar haar bed en kus haar. Ze kust me terug. Wacht.... Als je in coma ligt kan je niet terugkussen. Ik kijk naar Muur. Haar mooie ogen kijken me aan. "Jij laat mijn hart sneller kloppen!", zegt ze lachend. Muur heeft echt een slechte timing voor grappen. Ik hoor dat Max weer in tranen is uitgebarsten en ze loopt naar Muur toe. "Muur! Laat me nooit meer zo schrikken!", snikt ze, terwijl ze Muur bijna fijnknijpt. "Hoe reageerde onze ouders eigenlijk? Ik heb jullie wel gehoord maar niet hun stemmen of die van mijn broertje", vraagt Muur. "Kut! Ik wist dat we iets vergeten waren.", roept Juul. "Misschien is het maar beter als ze niks weten.", zegt Max. Muur knikt instemmend. "Ik heb trek", zegt Muur, "Wie gaat er mee naar Nando's?" "Jij gaat helemaal nergens heen dame!" zegt de dokter. Ik merk nu pas dat ik huil, van vreugde natuurlijk. Ik baal wel nu gaan we niet naar Nando's. "Je moet nog allemaal controles ondergaan voordat je wordt ontslagen uit het ziekenhuis." "Ik heb nog nooit een baantje hier gehad!" roept Muur verontwaardigd. Ok, niet zo slim. De dokter schudt zijn hoofd. Muur wordt meegenomen en na een half uur komt ze terug. "Zo ik ben klaar." "Ready to say goodbye to the hospital?", vraagt Max lachend. "Oh yes, I am." Ze lopen lachend naar buiten. De rest kijkt echt zo van: wat hebben we gemist? Nu moet ik ook een beetje grinniken. Max en Muur zijn gewoon gestoord. Is het trouwens weer aan tussen mij en Muur? Dat vraag ik wel aan haar zometeen. Ik wil haar vrolijke bui niet verpesten. Ik pak mijn mobiel en kijk naar verschillende reacties op een filmpje dat ik had gemaakt waarop ik zei wat het management had gedaan. Ze zijn best wel positief. Ik zal het zo wel aan Muur laten zien.
Liam's POV
Juul en ik hebben een idee, omdat Muur wakker is geworden willen we een weekendje naar Parijs. Natuurlijk moet Paul het goed vinden, want hij en zijn gang moeten ons dan beschermen. Ik wil niet undercover gaan. Lou en Haz hebben hun ervaringen gedeeld en het klonk, zacht uitgedrukt, pittig kut. Ik vertel het de rest zo wel, voor Muur houden we het nog even geheim. Ik vraag me af of ze bij Max de gedachten leest, maar dat zien we dan wel weer. Juul haalt me uit mijn gedachten: "Misschien moeten we het Max ook maar niet vertellen. In verband met gedachtelezen enzo." "Haha, ik dacht net hetzelfde."
{A/N}
Hey Sighters,
Just kidding! Ze is niet dood! Haha! We zien jullie gezichten nu voor ons. Priceless! Love jullie!
xxx Max en Muur.
JE LEEST
Was it love at first sight? #1
FanficWas jij op zoek naar de best fanfiction! Dan ben je verkeerd. Deze fanfiction over One Direction is misschien niet de beste of het meest emotioneel, maar als je van droge humor houdt en er wel om kan lachen, zou dit zeker lezen! Xx M&M ~~~~~~~~~~~~...