Zayns POV
In de auto zijn, zoals jullie in het vorige hoofdstuk hebben gelezen, een aantal dingen gebeurd. Ahumm... We rijden dus over een hobbel in de weg. We kijken allemaal verschrikt naar Max. "Goedemorgen.", gaapt ze. Ik zucht diep. Pfew, dat had ook anders kunnen aflopen. "Gast, wat is er met je haar gebeurd?", vraagt ze, terwijl ze mijn haar goed probeert te doen. "Ehmm..", ik kijk naar Muur zij schudt NEE met haar hoofd."Jaa, wat is er gebeurd?" "Tjaa, wist je dat je in je slaap rare dingen doet?" "Hoezo?" "Nou jij hebt dit gedaan." Ik kijk naar Muur. Zij trekt een gezicht van: Oh nee! ik kijk naar Max. "Je hoeft je niet te schamen hoor! Je haar hoeft niet altijd perfect haar te hebben! En als het dan een keer warrig zit dan moet je niet andere de schuld gaan geven." Oke dan... Het is even stil dan begin Max weer te praten of beter gezegd te lachen ook begint Muur te lachen. "Jouw gezicht!" Ze geven elkaar een high five. "Wacht? Was dit een grapje?" vraagt Niall. "Ja!" "Wanneer hebben jullie dit afgesproken?" Max antwoord op mijn vraag: "Ik zag Muur nee schudden en begreep meteen wat ze van plan was." Soms heb ik echt het gevoel alsof ze met elkaar kunnen communiceren zonder met elkaar te praten. Dat is volgens mij ook zo. We stoppen en stappen uit. Max en Muur zijn gestopt met lachen. Max schraapt haar keel. "Ehm Muur..."
Max' pov
Haha! De jongens waren echt vol in onze grap getrapt. Maar nu even serieus(lastig)Ik wil weten waarom Muur heeft.. ehhh.. Overgesmurfd. "Ehm Muur... Ik wil je even spreken. Loop je even mee?" We lopen naar boven en Zayn en Niall volgen ons automatisch. "Guys even onder vier ogen alsjeblieft", zeg ik zonder me om te draaien. "Sorry", zeggen ze in koor. Muur en ik lopen naar onze kamer. We gaan op het bed zitten. "Wats up?" Vraagt Muur vrolijk. Het is zo raar om te bedenken dat ze een paar uur geleden nog in het ziekenhuis lag. Eigenlijk wil ik haar goede stemming niet verpesten, maar ik moet het weten. "Muur. Toen we in het ziekenhuis waren zeiden de doktoren dat je geen eten in je buik had en daardoor was flauwgevallen. Niall en de rest weten zeker dat jij veel had gegeten dus dat dat nooit zo kan zijn. Behalve als je.... Als je over hebt gegeven." Ik zie Muurs gezicht betrekken. "Ja, dat heb ik gedaan", zegt ze zacht terwijl ze naar haar voeten kijkt. "Waarom?" Ze zucht. Dan begint ze te vertellen. "Ik vond het zo raar dat Niall en ik van het management niet samen mogen zijn. Ik dacht dat als hij echt van me hield hij alsnog me verkering zou vragen. Maar toen hij dat niet deed... En toen dat interview." ze stopt met praten. "Welk interview?" "Ik zag op tv een interview met Eleanor. Het ging ook over one direction enzo omdat het weer aan was met Louis. Toen ze aan haar vroegen hoe je verkering met iemand van one direction kon krijgen en je mooi kon zijn je... Je dun moest zijn. En ik ben niet dun. Dat moet je toegeven." Ze kijkt op naar mij. Die kut Eleanor! Zij heeft ervoor gezorgd dat mijnvriendin in coma lag. Ik voel me steeds bozer en verdrietiger tegelijkertijd te voelen. Dan houd ik het niet meer uit. Ik ren weg en ik weet al waar ik naartoe ga.
"Lou! Lou! Kom eens! Ik moet je wat zeggen!" "Wat is er Maxie?" "Weet jij wat Eleanor heeft gezegd in een intervieuw? Dat meisjes dun moeten zijn om mooi te zijn! Dat mens is gestoord! Door haar lag Muur in het ziekenhuis!", ik ben zo boos op dat mens en ik begin spontaan te huilen. Ik kijk op en zie dat Lou zijn telefoon pakt en iemand belt. "Hey Eleanor, ik moet je wat zeggen: Het is uit!", schreeuwt hij bijna door de telefoon. Dan begint hij ook te huilen. Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel. "Jongens we hebben een klein probleempje!", Liam komt aanlopen. Dan ziet hij dat we aan het huilen zijn. "Wat is er?" Ik droog mijn tranen. Ik voel nu vooral woede. "Dat is nu niet belangrijk... Wat wilde je vertellen?" zeg ik dus maar verbeten en ook nieuwsgierig naar wat Liam te zeggen heeft. "Julie is zwanger en volgens mij wilt ze de baby houden." zegt hij heel droog. Wat!!??
Muurs pov
Ik zit op het bed. Lekkere vriendin is Max. Ik vertel haar met veel moeite waarom ik heb overgesmurfd en zij rent weg. Nou ja, ze zal vast wel een goede reden hebben. Dan gaat de deur open. Het is Niall. "Hey",zegt hij lief," ik zag Max naar buiten komen dus ik dacht ik uh ik ga maar naar je toe." Hij bloost. Ik glimlach. Hij loopt naar me toe en gaat naast me zitten. Dan begint hij te praten: "Dit klinkt misschien heel stom, maar toen ik je bewusteloos vond besefte ik pas dat ik niet zonder je kan. Jij bent mijn andere helft. Het kan me niet schelen wat het management zegt. Jij vult mij aan en je bent de enige echte voor mij. Het is allemaal een beetje onduidelijk tussen ons, maar om het voor ons beide wat duidelijker te maken wil ik je vragen of..." hij stottert een beetje," of je of je verkering met me wil." hij kijkt me in mijn ogen. Dan zoen ik hem. Het is gewoon weg allemaal te perfect op dit moment. "Is dat een ja?" vraagt Niall. "Ja, natuurlijk was dat nog niet duidelijk?" zeg ik lachend. "Nog niet helemaal." Dan kussen we weer. Plotseling worden we ruw onderbroken door Liam, Louis en Max. We blozen een beetje. "Mensen we hebben een probleem." zegt Liam. "Hebben jullie nu iets?" vraagt Max. Echt weer super goed getimed die vraag. Ik knik en Liam gaat weer verder met zijn verhaal. "Juul is zwanger en ze wilt de baby houden." "Zwanger?!?!" "Jep" Ik spring op en ren naar de kamer van Julie en Liam. "Juul! WTF hoor ik net? Je bent zwanger en je wilt de baby houden. Je bent 18!" "Ja sorry hoor, maar ik ga geen moord plegen!", zegt ze. Ergens heeft ze wel gelijk, abortis plegen is een soort van iemand vermoorden. "Hoe is het eigenlijk gebeurt", vraagt Niall. "Ehmm... die avond dat jullie naar het strand gingen. Tjaa toen is het gebeurd." "Told you.", zegt Max en ik begin te lachen. Ze heeft inderdaad zoiets gezegd. Iedereen, bahalve Max die lacht namelijk mee, kijkt ons aan alsof we gek zijn. "Gozers, Juul is zwanger en jullie lachen? Weirdo's!", zegt Niall en hij knipoogt naar me. "Sorry hoor, we proberen de sfeer weer terug te krijgen.", zegt Max droog. Ik kan nu echt niet meer stoppen met lachen en ook Niall schiet in de lach. "Wat was daar zo grappig aan?", vraagt Max verbaasd," ik zei alleen dat we de sfeer erin wilde brengen." "Ja maar de manier waarop je het zei was genius!", zegt Niall. "Guys terug naar het onderwerp van de dag. Juul is zwanger weten jullie nog?" "Oh ja"
JE LEEST
Was it love at first sight? #1
FanfictionWas jij op zoek naar de best fanfiction! Dan ben je verkeerd. Deze fanfiction over One Direction is misschien niet de beste of het meest emotioneel, maar als je van droge humor houdt en er wel om kan lachen, zou dit zeker lezen! Xx M&M ~~~~~~~~~~~~...