115 13 10
                                    







Podręczny poradnik, jak u̶d̶a̶w̶a̶ć̶ ̶n̶o̶r̶m̶a̶l̶n̶ą̶ n̶i̶e̶ ̶p̶o̶k̶a̶z̶y̶w̶a̶ć̶ zachowywać się naturalnie w obecności Jacksona Wanga <3 <3

Krok 4. Zachowywać się naturalnie ―> po ludzku. Oddychać, mrugać

NIE ODPŁYWAĆ!!!

NIE GAPIĆ SIĘ W PRZESTRZEŃ!!!

♡♡♡

♡♡♡

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

♡♡♡


― Przecież zachowuję się jak człowiek!(*꒦ິ꒳꒦ີ)

 Przykro mi, Jeong, ale się mylisz.(ω)

 Między tym, jak zachowujesz się przy Jacksonie, a  dajmy na to  Baxterze jest przepaść. Kanion.

― Baxter...(¬_¬;)

 Niestety. I niepotrzebnie.┐( ̄∀ ̄)┌

 Z tym trzeba coś zrobić, bo wygląda to... nienaturalnie. Albo sobie wypośrodkuj i traktuj wszystkich tak samo, albo...

― Nie widzicie, że to zupełnie inna sytuacja?! Proszę was... mówimy o Baxterze!ლ(¯ロ¯"ლ)

 Dokładnie i w takim tempie prędzej postawiłabym, że to z nim masz większe szanse. Komunikacja pierwsza klasa. W prawdzie na poziomie przedszkola, ale lepsze to, niż nic.


♡♡♡


Z zapchanego grafiku wyłuskali nam kilka godzin na agencyjny showcase. Doskonale. W trakcie promocji i tak spałyśmy po dwie godziny dziennie, większość czasu spędzając w samochodzie, ale czemu nie.

Razem z resztą zespołów miałyśmy miejsce w pierwszym rzędzie, więc i tam się całą czwórką powlokłyśmy. W połowie drogi na dół, Suwon klepnęła mnie w ramię i wskazała na lewy róg sali, gdzie wygodnie umościł się eXy. Bardzo wygodnie i bardzo blisko GOTów ¯\_(ツ)_/¯

― Masz okazję. Idź i ją wykorzystaj ― powiedziała stłumionym szeptem. Muszę przyznać, że akurat dzisiaj mi się to nie uśmiechało. Byłam za bardzo zmęczona i nie sądziłam, żeby przyniosło mi to jakikolwiek efekt. Jednakże Suwon zauważyła moje wahanie i dodała: ― Baxter też pewnie ledwo na oczy widzi, a to mu jakoś nie przeszkodziło, żeby się zamienić miejscem z Jinyoung. Wygląda na to, że nie jesteś jedyną fanką.

Momentalnie oczy otwrzyły mi się szerzej, bo faktycznie koło Jacksona siedział nie kto inny, niż...

― Baxter...(¬_¬;)

― unreasonable  ; jackson wangOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz