❌15❌

1.1K 37 1
                                    

Justin:

Ráno... no spíš odpoledne, jsem se probudil s obrovskou kocovinou. Hned jsem letěl na záchod a začal zvracet. Vyčistil jsem si zuby a dal si sprchu.
Vzhledem k tomu že moje auto je celá zdevastované, pujčil jsem si vzal bílé lamborghini a jel za Kat a Samem.

To auto co do nás narazilo, byli to nějaký Němci a všichni na místě zemřeli takže jsme měli hodně velký štestí!

Zaklepal jsem na pokoj a vešel dovnitř, Katni ležela na posteli... byla jako mrtvá, "Ahoj Katni" pozdravil jsem ji, vím že je v kómatu ale mluvit na ní můžu.

"Máme chlapečka, Sama... je to strašně krásný kluk" sedl jsem si na židle vedle postele a vzal ji za ruku.

"Včera jsem zapil Sama, Samíka našeho" usmál jsem se. "Doufám že mě slyšíš, budu si tu s tebou povídat."

Asi hodinu jsem si tam povídal sám se sebou, "Katniss, já už půjdu, ještě se podívám na Sama a pojedu domů. Zítra zase přijdu" políbil jsem ji na čelo a odešel.

"Ahoj Samí" zamával jsem mu, už neležel v tom inkubátoru, ale takové divné postýlce. Byl tak strašne malinkej a roztomilej.

Přišel za mnou doktor, "zhruba za týden si ho budete moct vzít domů" řekl a podíval se do nějakým papírů. "Samuel Bieber" usmál se, ano má moje přijmení.

"Zvládnete to?, vypadá to že slečna se z komatu probudí tak zhruba za měsíc" povzbudivě mě poplácal po zádech. "Jo zvládnu" usmál jsem se.... nezvládnu!

Přijel jsem domů a vylítl do dětského pokoje, jo je to tu všechno v pohodě... máme všechno nakoupený? Já nevím já to nezvládnu se starat o dítě... musí se Kat probrat do té doby!

Šel jsem do kuchyně se najíst, "tak co jak je na tom Kati a Sam?" Zeptal se mě Frank, "Jo říkal doktor že se má probrat do měsíce a že Sama si domú budu moct vzít už za týden" řekl jsem mu co mi řekl doktor.

"Jo tak to je skvělí a jsi si jistý že to zvládneš se postarat o mimino?" Začal se smát, "No... nejsem moc přesvědčenej o tom že to zvládnu ale budu muset."

=====
Vote🇨🇦🇨🇦🇨🇦

Your Baby!!-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat