Ráno:
Justin:V noci jsem nemohl spát, uvědomil jsem si že jsem na Katniss neměl tak vyjet, vždyť se nic nestalo ne?
Usl jsem až ve dvě, ale probudil se asi v šest.Přemýšlel jsem jak se Katniss omluvit, napadla mě snídaně do postele. Vstal jsem a šel do kuchyně, já teda upřímně nejsem žádnej kuchař a umým uvařit jen párek, špageti a trochu i Palačinky.
Rozhodl jsem se tedy udělat ty palačinky, Našel jsem potřebné věci na těsto a udělal ho. Udělal jsem asi pět palačinek, namazal je nutelou a na vrch dal trochu šlehačky.
Dal jsem to na talíř a pak na tác, do skleničky jsem nalil džus a počkal až bude půl osmé.
Potichu jsem otevřel dveře od Kat pokoje a vešel dovnitř, polozil jsem jí tác s jídlem a pitím na postel a sedl si na kraj.
"Dobré ráno" políbil jsem ji do vlasů, otevřela jedno oko a když mě spatřila otevřela obě a posadila se. "Udělal jsem ti snídani do postele" ukázal jsem na tác, chvilku de jen tak dívala "Jo, to ehm.. děkuji" mluvila ještě rozespale.
"Chci se ti omluvit za včerejšek, neměl jsem hned tak po tobě vyjet a řvát po tobě, promiň" omluvně jsem se na ni podíval.
"Jo to je v pohodě" objala mě, "ehm... tos dělal ty ty palačinky?" Zasmála se,"Jo, a taky se divím že jsme nevyhořili" začal jsem se smát.
Kousla si do palačinky a zapila to džusě. "Wow, to je dobrý" skoro vykřikla. "Fakt?" Zeptal jsem se "Jo" dala mi ochutnat. Jako povedli se mi, musím se pochválit.
"Co kdyby jsme dneska jeli nakoupit něvo pro mimčo?" Navrhl jsem, "Jo tak jo" usmála se Katni.
Katniss:
Nasedli jsme do auta a vyjeli do obchodů, cestou jsme si různě zpívali a dělali blbosti.
^^^
Šli jsme do prvního obchodu, Justin šel hned k botám. "Koupíme mu nějaký boty pro miminka" usmál se, "Tyhle!" Běžel k jednomu kousku.
"Hele a co tohle tričko?" Ukázal mi tričko kde byla namalovaná zbraň, "Jo to je dobrý" zasmála jsem se "s toto" ukázal na kalhoty. Byl do toho úplně zažranej.
Takže v prvním obchodě jsme koupili: dvoje trička s dlouhým rukávem, jedny boty, dvoje kalhoty a jednu čepičku.
A to jsme měli před sebou ještě spousty obchodů.
^^^
Jeli jsme autem zpátky s úplne plným kufrem a jedním velkým plyšákem v zadu na sedačce. Justin se asi úplně zbláznil.
Koupili jsme několik bodyček, mikiny, čepice, boty, plínky, všelijaký chrastítka, hračky, jednoho fakt obrovskýho medvěda do pokoje, dudlíky, ponožky fakt úplně všechno na co si vzpomenete.
"Už se moc těším na Sama" řekl Justin a na vteřinu se na mě podíval, "Já taky" šahla jsem si na břicho.
Najednou jsem ucítila obrovskej náraz, bolest, křik a pak už jen tma...
====
Vote? 🔜📖,😰🚗