O dva roky později:
Justin:
S Katniss jsem se vzal, takže má přijmení Bieber. Miluju ji a ona mě.
Seděl jsem na trávě na zahradě se Samem a Chloe, hráli jsme si. Katniss vařila v kuchyni oběd a z okna se na nás dívala.
"Tati" vypískl Sam když jsem ho začal lechtat. "Chloe okolo nás běhala a hráli si s Taylorem, to je náš nový pejsek. "Jídlo" zakřičela z terasy Katni. Vzal jsem Chloe do náruče a Sama vzal za ruku.
Posadili jsme se ke stolu na terase a pustili se do jídla... teda Katniss Chloe krmila protože to ješte moc neumí.
^^^
"Hm, bylo to dobrý" zasmál jsem se a dal Katni pusu, "děkuji" usmála se. "A jdeme spinkat!" Zakřičel jsem na Sama a začal se smát, smál se taky ale Chloe začala plakat protože se mě nejspíš lekla.
"Ne neplakej" vzal jsem si ji do náruče od Katni a uchlácholil ji. "Mám je uspat?" Zeptala se Kat, "Ne to je dobrý, jen si odpočiň" pohladil jsem ji po ruce.
"Ne já je klidně uspím" chtěla si ode mě Chloe vzít ale uhl jsem ji. "Ne, odpočiň si" poručil jsem jí a šel ty malí harantíky uspat.
Katniss:
Seděla jsem na židli v kuchyni a četla si knížku, "tak, konečně klid" sedl si vedle mě Justin.
Zasmála jsem se a podívala se na něj. "Miluji tě" políbila jsem ho, "já tebe".
O půl roku později:
S Justinem máme teď trochu neshody a pořád se hádáme protože pořád chodí do práce a doma skoro vůbec není. Děti o něj kňučí a já sama ho moc nevídám v poslední době.
Jela jsem zrovna s dětmi z nákupu. Otevřela jsem dveře a na zemi uviděla holčičí boty které ale nepatřili mě... "běžte do pokoje" poručila jsem Samovi a Chloe šla s ním.
Položila jsem nákup na zem a šla do obýváku od kuď šli zvuky sexu. Stoupla jsem sk do dveří a na sedačce uviděla Justina a nějakou mladou děvku jak to tam spolu dělají!
Nahrnuly se mi slzy do očí. Justin si mě všiml a začal se hned z toho vymlouvat. Zakroutila jsem hlavou a chtěla jít pryč ale chytil mě za ruku.
"Justine náš děti a manželku!" Zakřičela jsem a to už mi z očí kapaly slzy. Nadechoval se že něco řekne ale zastavila jsem ho, "Je konec!" Hodila jsem po něm svatební prstýnek.
Rozběhla jsem se k dětskému pokoji a se Samem a Chloe odjela pryč.
"Mami proč brečíš?" Zeptal se mě Sam, "nebrečim" utřela jsem si slzy a dělala že se nic nestalo.
Justin:
Totálně jsem to posral! Sedl jsem si na židli v kuchyni a hlavu si dal do hlaní, "pak napiš" šla ta děvka ke dveřím. "Di do prdele a už nikdy se mi neukazuj!" Zařval jsem na ní. Odešla namyšleně ven z domu a já se svalila na zem.
Z očí vy tekly slzy, "jsem takovej pičus!" Zakřičel jsem a shodil naštvaně hrnek ze stolu.
Měla pravdu... mám děti a manželku!Vytáhl jsem si láhev vodku a odpřel se o linku.
Kurva, jsem fakt kokot! Jak jsem jí mohl podvádět?! Vždyť já ji miluji...
😭😭😭😭