O 2 týdny později:
"Táta" krmil jsem Sama a u toho mu pořád opakoval slovo táta. "Táta" vešel do kuchyně Chris a zasmál se, "je ti jasný že to neřekne?" Zamračil nsem se na něj, "řekne!" Křikl jsem.
Sam začal řvát, nejspíš jsem ho vylekal, "neřekne" začal se smát. Vzal jsem Sama do náruče a pochoval ho.
Bylo už sedm hodin, to je čas kdy chodívá Samík spinkat. Přebalil jsem ho, převlíkl ho a uložil ho. Usl hned , lehl jsem si taky do postele.
Najednou mi začal zvonit mobil, naštvaně jsem to zvedl protože ten kdo mi volá vzbudil Sama!
"Ano?!" Vyštěkl jsem. .......
Volali mi z nemocnice že se Katniss probudila, okamžitě jsem se nachystal i Sama a rychlostí blesku jsem byl v nemocnici.
Doktor mi na chodbě vykládal zdravotní stav Kat a jak dlouho tu ješte bude ležet atd..
Otevřel jsem dveře a uviděl ležet na posteli Kat, otočila se na mě a snažila se o úsměv.
"Ahoj" usmál jsem se, podívala se na Sama, zaregistroval jsem to "jo tohle je náš chlapeček, Samík" podal jsem jí ho.
Začala plakat, "proč plačeš?" Zeptal jsem se jí a posadil se na židli. "To je tak roztomilí miminko" plakala radostí.
Všechno co se za tu dobu co byla v komatu řekl, a asi ještě hodinu jsme tam byli a povídali si.
Sam začal řvát, "ne neplač" chlácholila ho Kat, "asi má hlad.." řekl jsem, "mlíko jsem nechal ale doma, jak jsem pospíchal" poškrábal jsem se na zátylku.
"Jo však jo, v pohodě." Usmála se Katni, "zítra zase přijdeme" vzal jsem si Sama a šel pomalu ke dveřím. "Tak ahoj" řekla a zamávala nám, "Ahoj" usmál jsem se.
Zapoutal jsem Sama do autosedačky a vyjel, cestou jsem dostal chuď na KFC, zajel jsem na (teď nevím jak se to jmenuje ale v Mc donaldu je to Mc drive)
Objednal jsem si a začal to jíst za jízdy. Byla už tma a bylo okolo devíti, Sam usl v autě.
Přenesl jsem ho opatrně do postýlky tak aby se nevzbudil. Lehl jsem si taky a pochvilce usl s dobrým pocitem.
====
Vote for 🔜📖👱🏻