❌5❌

1.3K 40 0
                                    

Ráno:

Probudila jsem asi v devět, vstala jsem , šla jsem se obléknout a však to znáte.

Šla jsem do kuchyně se nasnídat,vzala jsem si rohlík a namazala si ho máslem.

Do kuchyně přišel Justin, vzal si prášek na hlavu a sedl si ke stolu. "Co jsem ti včera říkal? Já si nic nepamatuji" řekl a podíval se na mě.

"Objal si mě a řekl že to spolu zvládneme" kousla jsem si do rohlíku.
"Aha" položil hlavu na stůl.

Něco zamumlal ale nešlo mu rozumět.

Justin:

Včera jsem se tak moc opil že ani nevím co jsem dělal.Byl bych rád kdyby Ketni šla na potrat ale ona nepůjde, jako být táta v 23 letech je šílený. A Ket není podle mě na roli matky vůbec připravena ale je to její rozhodnutí.

Ketni odešla z kuchyně a já tam zůstal sám, začal jsem o tom přemýšlet ještě víc a předatavil si jaký by to bylo tady mít v době dítě.

Katniss:

Jsem si na 1000% jistá že si to dítě nechám, dokonce jsem začala přemýšlet i o jménu. Vždycky jsem si přála holčičku a aby měla zajímavé jméno.

O měsíc později:

Stále to nikdo neví že čekám díte krom Justina, břiško už mi mírně narostlo ale nic to ještě není ale už začínám nosit volnější oblečení.

Justin ktomu přistoupil jako správný chlap a řekl že se bude snažit být dobrý táta... sice ještě chvilku prostestoval ale pak nakonec povolil když nsem mu ukázala fotku z ultrazvuku.

Jen se kurva bojím to říct všem ostatním a jak na to bude reagovat táta.

Stála jsem u zrcadla a prohlížela si břicho, najednou se otevřeli dveře a v nich stál Justin, když mě uviděl usmál se.

"Ukaž vyfotím si tě" vytáhl si mobil, zapozovala jsem mu a zpátky si oblíkla tričko.

"Hele a kdy to řekneme ostatním" zeptal se Justin, "No já bych jim to neřikala teď až na to přijdou samy nebo až prostě bude ten správný čas" řekla jsem.

"A co jména?, doufám že to bude kluk" zasmál se "ne bude to holka!" Vykřikla jsem "ne kluk" zasmál se "ne" odfrkla jsem si "necháme se překvapit.... kluk" zamumlal Justin.

Zavraždila jsem ho pohledem. "Kdyby to byla holka tak se bude jmenovat...Khloe" slovo holka jsem zdůraznila, Justin se na mě podíval překvapeně.

"A kdyby kluk tak to bude Sam" Usmál se , "Jo to je hezký jméno" pochválila jsem mu to.

=====

Vote? 🔜

Vall❤️

Your Baby!!-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat