O tři dny později:
"Řekni Táta" choval jsem Samíka, a doufal že jeho první slovo bude táta. "TÁTA" koukal se na mě vyděšeně, "ne, neboj se" pohladil jsem ho.
"Půjdeme navštívit mámu?" Zeptal jsem se Sama a ani nečekal odpověď. Nachystal jsem nejdříve Samečka a pak sebe.
"Ahoj Kat" sedl jsem si na židli vedle postele, "Řekni ahoj mami" položil jsem opatrně Sama vedle Katni, "toho je náš chlapeček" usmál jsem se.
Byli jsme v nemocnici asi hodinu, Sam pak začal strašně řvát tak jsme se rozloučili a jeli radši domů.
^^^
Dneska jsme měli jít do jedné akce ale... Sam nemůže zůstat sám doma takže oni teď odjeli a já tu zůstal se Samíkem.
"Co budeme dělat?" Zeptal jsem se spíš sám sebe, Sam udělal někej zvuk a já se usmál.
"Až budeš velikej budeme spolu chodit pařit" začal jsem mu tak vykládat a překvapivě mě poslouchal. "Máš krásné očička, po mamince. Hnědé" usmál jsem se.
Další den:
Ráno jsme byli se podívaz za Kate a doktor mi řekl že zhruba dva týdny ještě bude v kómatu. Měl jsem takovou obrovskou radost!
Odpoledne jsem vzal Sama na zahradu aby taky poznal jak to vypadá venku. Sedl jsem si s ním na houpačka a trochu se s námi začal houpat.
Samíkovy se to nejspíš líbilo protože se usmál... nebo se spíš o to pokusil, to jsem u něj poprvé viděl usměv.
"Miluji tě Same, nechápu jak jsem chtěl aby šla Kat na potrat, sice se pravda že jsem trochu změkl ale což" dal jsem mu pusinku na nos.
^^^
Bylo osm hodim večer a Sam strašně řval ale já nevěděl co chce... přebalil jsem ho, dal mu mlíko, no prostě všechno! Ale on prostě pořád plakal.
"Samí, já ale nevím co chceš..." byl jsem fakt už zoufalej, položil jsem ho do postýlky a prostě ho nechal rvát.
Asi po dvou minutách pořád nepřestal, tak jsem ho vytáhl a šel s ním do obýváku. "Já nevím co mám dělat on pořád řve a nechce přestat" sedl jsem si na gauč za klukama. "Ukaž, dej mi ho" řekl Frank a vzal si ho. Chvilku ho choval ale Sam nepřestal plakat.
Všichni si ho takto pochovali ale pořád nepřeslal řvát, vzal jsem si ho zpátky. Najednou se na mě poblil... "on se na mě poblil" zasmál jsem se, opatrně jsem se zvedl a šel nahoru, "tebe bolí bříško?" Zeptal jsem se.
Pochvilce si zase ublinkl, "Samí" vzal jsem si ho do náruče. Přestal řvát a uklidnil se. Položil jsem ho do postýlky a zakryl. "Dobrou noc, Miluji tě" pohladil jsem ho po ručičce.
Lehl jsem si taky do postele a zanedlouho usl taky. Starat se o mimino je hodně náročné!
====
Vote for 🔜📖🇨🇦