❌27❌

1K 31 0
                                    

Justin:

Seděl jsem na gauči a naproti mě Katniss, na pravém koleni jsem měl Sama a na levém Chloe, byli rádi že mě vidí.

"Miluji tě, ale nevím... myslela jsem si že by jsi mě nikdy nepodvedl" řekla Kat, "Já..já nevím co ti mám na to říct. Miluji tě a nechci aby jsi ode mě odešla" sklopil jsem hlavu.

"Vrátíš se ke mě? Zpátky do domu a budeš znovu moje manželka?" Zeptal jsem se snadějí v hlase.

Sam ze mě slezl a Chloe jsem položil na sedačku, "Ano" usmála se. "Děkuji" šel jsem za ní a objal ji. Políbil jsem jí na rty a ona mi polibek opětovala.

^^^

"Miluji tě" chytil jsem ji za pas a přitáhl k sobě, když stála u linky a chystala oběd. "A ještě jednou promiň" položil jsem si hlavu na její rameno. "Miluji tě" políbila mě.

O rok později:

Katniss:

"Same!" Zakřičela jsem na Sama kterej šplíchal vodu z bazénu na Chloe, "buď hodnej na sestřičku" vztyčila jsem ukazováček. "Jo mami" poslechl a pohladil ji po hlavičce, viděla jsem v tom úplně tu sourozeneckou lásku a rivalutu zároveň.

"Ty nejdeš do vody?" Zeptal se mě Justin a sedl si vedle mě. "Kdyžtak potom..." lehla jsem si na lehátko, "Ne půjdeš teď" vzal si mě přes rameno a nesl k bazénu.

"Justine! Jestli mě tam shodíš tak..." křičela jsem na něj a vyhrožovala mu, slyšela jsem jak se Sam směje a Chloe s ním. "Tak co?" Zastavil se na kraji bazénu Justin.

"Tak... nic večer nebude" ušklíbla jsem se, "Ale bude" shodil mě do bazénu a začal se smát.

Vynořila jsem se a slyšela Sama se strašně smát. "Hahaha!" Podívala jsem se naštvaně na Justina, "Ale přece by jsi se nenaštvala" zasmál se.

Vylezla jsem po žebříku z bazénu a lehla si ja lehátko. "Hej" píchl do mě Justin prstem, "nebuď uražená" řekl dětinským hlasem. Začala jsem se smát.

Přilepil se mi na rty a udělal první pohyb, chytla jsem se ho za krkem a spolupracovala.

"Ne" odtáhla jsem se od něj když mi zmáčkl zadek, "Jsou tu děti" povzdechla jsem si.

"Děti!, otočte se" poručil jim. Na hned se oročili a začali se potichu smát, "jseš blbej" žduchla jsem do Justina.

"Myslíš si že takto vydrží až uděláš tu práci?" Zasmála jsem se a stoupla si z lehátka, vzala jsem si ručník a zabalila  se do něj.

"Eee mohli by" usmál se nadrženě, "Nech si to na večer" mrkla jsem na něj a šla nám všem pro pití.

Udělala jsem nám banánivej koktejl, nalila jsem to do skleniček a dala je na tácek.

Nejednou se okolo mého pasu obmotali dvě svalnaté ruce... Justin mi silně zmáčkl boky až jsem vzdychla.

Otočila jsem se na něj a uviděla na jeho obličeji úšklebek. "To stihneme" vysadil mě na linku, "Řekl jsem jim ať si hrají na zahradě" řekl a začal mi dělat cucfleka.

Justin:

"Tak to ale bude rychlovka" vzdychla mi Kat do pusy. Odhrnul jsem jí spodní část plavek a na nic nečekal.

Chytla se mě za ramena a nahlas vzdychla. Její vzdychy jsem utlumoval polibkama...

🔥🔥🔥🔥

Your Baby!!-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat