"Urg Didi hou eens op met je One Direction! ik word er gek van!" zeg ik.
Ze houdt haar mond maar niet over die jongens!
"Sorry, maar ze zijn leuk, knap, slim, sterk, en knap! En had ik al gezegd dat ze leuk en knap waren?" zegt/vraagt Didi met een verliefde glimlach.
"Ja Didi zo'n duizend keer het afgelopen half uur!" zucht ik, terwijl ik met mijn ogen rol.
"Maar het is zo!" Roept Didi verontwaardigd.
"Das jou mening Did's, ik vind het een stelletje opgetutte homo's met geen gevoel voor muziek." Mompel ik in mezelf.
"Dat ging recht door mijn hart!" zegt Didi nep-huilend.
"En!" zeg ik geërgerd.
"Oneeee er komt nog wat, das nooit goed!" zegt Didi nog steeds nep huilend.
"En, ik weet zeker dat heel veel mensen het met me eens zijn." zeg ik met mijn vinger wijs opgestoken.
:Ja, mensen in een inrichting!" zegt Didi lachend.
"Dus ons huis is een inrichting?" vraag ik droog.
"Ik heb zo'n spijt dat ik ben gaan samen wonen met jou!" zegt Didi nep-boos terwijl ze haat lach in probeert te houden.
Ik zucht en pak mijn laptop ff m'n mail
1 nieuwe mail. staat er.
Ik klik op de mail en.......OMG!
"DIDI IK BEN TOEGELATEN!" roep ik blij terwijl ik mijn laptop van mijn schoot duw en als een ideoot begin te springen.
"Voor dat college in Londen?!" vraagt Didi blij.
"Nee, voor de circus opleiding!" zeg ik nog steeds springend.
"Meen je dat?" vraagt Didi fronsend terwijl ze een slokje neemt van haar appelsap.
"Nee!" zeg ik lachend ik stop met springen en kijk Didi schuin aan.
Ik en Didi hebben een paar maanden geleden auditie gedaan voor een college in Londen, een speciaal college voor zangers, zangeressen, dansers, danseressen, acteurs enz.
"Didi ik ben toegelaten voor zingen en dansen!" zeg ik blij nadat ik de mail hyperactief doorgelezen heb.
Als je voor 2 pakketten toegelaten word mag je een soort mix doen. de helft van het pakket van dansen en de helft van zingen in mijn geval.
"Jij?" vraag ik. Ik kijk Didi, die ook haar laptop al gepakt heeft.
"Ik ben alleen toegelaten voor zingen." zegt Didi een beetje verdrietig.
:Maakt toch niet uit! jij kan super goed zingen!" zeg ik. Ik geef haar een schouderklopje.
Didi glimlacht. "thanks!" zegt ze met een kleine glimlach.
"Maar we moeten wel in gaan pakken, we vertrekken over morgen!" zeg ik als ik verder lees.
"Omg we gaan gewoon naar Londen!" roept Didi. Die haar laptop ook van haar schoot afduwt.
"Ja maar nu moeten we wel gaan inpakken!" roep ik. Ik sta op en kijk Didi afwachtend aan.
"Ben al bezig!" roept Didi als ze naar haar kamer rent.
"Koooooook!" roep ik als ik naar mijn kamer ren.
Oke lijstje! want als mijn kont niet vast zou zitten zou ik die ook al lang kwijt zijn! haha.
Oke:
Blauwe All stars. Check
Roze. All stars. Check
Grijze all stars. Check
Paarse nike's. Check
Zwarte nike's. Check
Gouden Adidas Check
Witte ballerina's. Check
Paarse ballerina's. Check
Leger print gympen. Check
Paarse spijkerbroek. Check
Roze spijkerbroek. Check
Groene spijkerbroek. Check
Blauwe spijkerbroek. Check
Korte roze broek. Check
Korte blauwe broek. Check
Jumpsuits . Check
Slippers . Check
tanktop. Check
tanktops. Check
DIY tanktops check
Topje met glitters:). Check
En nog veeeeeeeel en veeeeel meer!
"Didi ben je klaar?!" Vraag/roep ik als ik mijn laatste broek in de koffer duw.
"Nee, bijna." roept Didi terug.
"Moet ik helpen?" Vraag/roep ik als ik op mijn koffer ga zitten zodat ik hem dicht kan krijgen.
"Nee, ben al klaar!" roept Didi
"Ow!" zeg ik. Ik sta op en loop naar Didi's kamer.
"Wat neem jij allemaal mee?" vraag ik als ik tegen de deuropening leun.
"Alles!" zegt Didi lachend.
"Ik ook." zeg ik ook lachend. Ik loop naar binnen en ga op haar bed zitten.
"En hoeveel koffers heb jij?" vraagt Didi terwijl ze naast me komt zitten.
"Uuuhm, drie." zeg ik beschaamd. Ik trek mijn benen op en sla mijn armen er om heen.
"Ik 2 heel grote!" zegt Didi lachend.
"Dan heb je echt moeten proppen of niet?" vraag ik grinnikend.
"Uhuuuu!" zegt Didi lachend.