20

700 26 0
                                    

"Zullen we gaan slapen, het is al laat?" vraagt Niall.  Ik knik en sta op,

"Wacht, ik heb geen kleren bij." zeg ik.

"Is al geregeld." grijnst Niall. "Uuh oke."zeg ik fronsend.

Naill lacht en tilt me op in bruidstyle.

"Uuh, ik kan lopen hoor." grinnik ik.

"Maar prinsesjes moeten toch gedragen worden?" vraagt Niall.

Lachend lopen we, of hij verder.

"Niall je weet dat je kamer daar is." zeg ik lachend als hij voor bij zijn kamer loopt.

"Weet ik." grinnikt Niall. Hij opent een deur en loopt naar binnen.

Opeens laat hij me los,  "He!" gil ik. maar als ik neer kom en een soort van begin te stuiteren. Begin ik te lachen.

"Wat is dit?"vraag ik nog steeds stuiterend.

"Een trampoline!" roept Niall springent. Lachend sta ik op en begin ik mee te springen.

Ondanks dat we niks op hebben, lijken we toch straal bezopen.

"Uuuh Niall, ik heb geen slaap kleren bij." mompel ik. We hebben al mijn kleren weer terug verhuist, nou eigenlijk heb ik zoo vaak bij hem geslapen dat alles vanzelf weer mee terug ging.

"Hier." zegt Niall als hij me een shirt aan geeft.

ik bekijk het shirt.

Het is een simpele witte pul met een afdruk van een voet erop. "Mag ik even douchen?" vraag ik beschaamd.

"Tuurlijk babe!" zegt Niall als hij zijn shirt over zijn hoofd heen trekt.

Ik knik en loop naar de badkamer,

"Leuk shirt." lacht Niall als ik de badkamer uit kom.

"Dankje." zeg ik glimlachend terwijl ik de punten van het shirt vastpak en lachend een buiginkje maak.

Lachend loopt Niall de badkamer in.

Ik laat me achterover op zijn bed vallen.

"koud koud koud!" hoor ik Niall niet veel later roepen.

Ik begin te lachen.

"Was het koud?" vraag ik als Niall de badkamer uit komt, in zijn joggingbroek.

"Weet ik niet!" zegt Niall terwijl hij me optilt en naar de badkamer loopt.

"Wat ga je doen?! nee nee nee!" roep ik maar Niall heeft me al onder de koude douche gezet.

"Dat is koud!!" roep ik terwijl ik eronderuit spring. Lachend geeft Niall me een handdoek.

"Ik dacht al dat je dat zou vinden." zegt hij.

"Tssssss" zeg ik terwijl ik mijn haren zo droog mogelijk probeer te maken.

***

"Morning." Zeg ik schor als ik in Niall' slaperige ogen kijk.

"Morning princes." zegt Niall als hij me tegen zich aan trekt en rustig verder slaapt.

Ik zucht

"Niall mag ik alsjeblieft uit bed?" vraag ik.

"Nope." zegt Niall half slapend.

I hate them (voltooit)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu