"Zullen we weer eens wat samen met de jongens gaan doen?" vraag ik als ik en Didi samen op de bank zitten. "Ja! het is zaterdag dus we kunnen vanavond uit gaan!" zegt Didi enthousiast. "Ja! Ik bel Niall wel om te vragen of ze mee gaan!" zeg ik. Ik tik Niall's nummer in op mijn mobiel en druk op het groene telefoontje.
Gesprek:
N heey babe
R hey! We wouden vragen of jullie vanavond mee uit gaan.
Jongens gaan we vanavond mee uit met Didi en Roos? hoor ik Niall aan de andere kant van de lijn roepen.
Ja! hoor ik Louis roepen.
Leuk! hoor ik Liam en Zayn zeggen.
N we gaan me!
R cool!
N hoelaat komen we jullie ophalen?
R Uuhm half 6?
N tot dan luf you!
R luf you too!
"En? gaan ze mee?" vraagt Didi nieuwsgierig. "Jupp!" zeg ik lachend. "Wacht hoe laat komen ze?" vraagt Didi
"Half 6." zeg ik.
"Omg het is 4 uur! ik moet nog van alles doen!" zegt Didi in paniek. Ik lach. "chil!" zeg ik lachend. "Jij hebt makkelijk praten, jij hoeft geen liters make-up op!" zegt Didi geërgerd. "Jij ook niet!" zeg ik verbaasd.
"Wel." zegt Didi droog. "Nou ga je klaar maken dan!" zeg ik lachend. Didi rent naar boven en ik loop haar lachend achterna.
Ik spring snel in de douche, pak een kort paars broekje, een kort wit DIY tanktopje en witte pumps.
Ik doe nog wat mascara op, krul mijn haar een beetje en loop naar benden.
Hmmmm, Didi is nog niet klaar.
De bel gaat.
Ik sprint naar de deur en doe hem open.
"Hey jongens!" ik geef ze allemaal een kus op hun wang en Niall een kus op z'n mond.
Lachend lopen we naar binnen.
"Waar is Didi?" vraagt Liam verbaasd. "Die is boven!" zeg ik zeg ik grijnzend. "Ik ben boven!" zegt Liam blozend. "Kay!" zeggen de jongens.
"Je ziet er leuk uit." fluistert Niall in mijn oor. Ik bloos "dankje." Zeg ik zacht.
"O MIJN GOD LIAM IK SCHRIK ME ROT!" hoor ik Didi van boven roepen
Blijkbaar heeft iedereen het gehoord want iedereen lacht.
"HE IK HOOR JULLIE WE LACHEN!" roept Didi.
Iedereen is stil. "Willen jullie wat drinken?" vraag ik on de stilte te verbreken. "Ja, lekker, tuurlijk, als het kan." praten de jongens door elkaar.
"Ik haal wel wat." Zeg ik. "Ik help wel." zegt Niall
***
"We kunnen gaan!" zegt Didi als ze de trap afgestormd komt met Liam achter haar aan. "Oke!" zegt Harry die al bijna weer in de auto zit.
Wat een geduld.
Er is niet genoeg plek in de auto, dus ga ik bij Niall op schoot, Didi bij Liam en Louis bij Zayn, wat echt een heel raar gezicht is.
***
Als we bij aankomen springt Louis gelijk de auto uit. "Free dom!" roept hij. Lachend lopen we naar binnen.
De muziek deunt door de boksen en mensen dansen dicht op elkaar. bij de bar zijn nog een paar krukjes vrij waar we op gaan zitten. ik wil naast Niall gaan zitten maar hij trekt me op zijn schoot.
"He babe." zegt hij grinnikend. "Hey." zeg ik
"Gaan we dansen?" vraagt Louis na een tijdje "Ja, is goed, kay, jupp, tuurlijk." praat iedereen door elkaar. Even later staan we allemaal te dansen. ik met Niall Louis en Didi en de andere zijn nergens te bekennen.
"Ik ga Liam zoeken!" roept Didi over de muziek heen. We knikken en dansen verder. Na 20 minuten is Didi nog niet terug, ik begin een beetje ongerust te worden!
"Ik ga kijken waar Didi is!" zeg ik tegen Niall. Hij knikt even twijfelend maar laat het dan toch zitten en danst verder.
Zoeken loop ik door de mensen massa.
Waar o waar zou Didi zijn. Ze is nergens te bekennen! Misschien is ze buiten.
Ik loop naar buiten en kijk zoekend om me heen. "Laat me los!" hoor ik iemand roepen.
Wacht......het was Didi!
Ik ren naar de plek waar het gegil vandaan kwam en zie Didi staan. om haar heen staan een paar jongens.
Dat zijn die jongens van vorige keer!
Ik ren op een jongen of en spring op zijn rug. "Laat haar met rust zak!" roep ik
"O kijk eens, nu zijn we compleet, zullen we maar afmaken waar we gebleven waren?" vraagt een brede jongen.
Iemand trekt me van de jongen zijn rug en gooit me op de grond.
Snel sta ik weer op, ik wil naar Didi rennen maar de jongens houden me tegen.
Er staan 2 jongens bij Didi. Ze slaan haar, en ze kan niks doen!
Nu word ik echt boos. ik sla een van de jongens en ren naar Didi. spring op de rug van een van de jongens, en grijp hem bij zijn nek.
De andere jongens komen op ons af lopen. ik gebaar naar Didi dat zij de jongens moet halen. Didi knikt en rent naar binnen.
"Hou haar tegen!" roep een van de jongens. Maar Didi is al maar binnen gerend.
"He!" horen we even later iemand roepen.
Ik kijk om Niall. En naast hem staan Louis, Harry, Liam en Zayn.
Ik geef de jongen die mij vast heeft een knietje en ren naar Niall.
"Je hebt 3 seconde voorsprong." zegt Niall, zijn ogen spuwen vuur, ik heb hem nog nooit zo boos gezien! de andere jongens zien er ook nogal boos uit, maar vooral Liam en Niall spuwen vuur.
"1" zegt Niall
"2" zegt Louis
tot 3 komen ze niet want de jongens rennen keihard weg.
De jongens rennen ze achter na en al snel halen ze ze in.
Liam en Niall rammen het hardst van allemaal.
Als een jongen Louis bij zijn nek pakt kom ik in actie en ren ik op ze af. ik trek de jongen aan zijn haren van Louis af en sla hem een bloedneus.
Uit eindelijk heb ik een bloedneus, een blauw oog en waarschijnlijk gekneusde ribben. de jongens(Niall Louis Liam Harry en Zayn) hebben geen schrammetje! alleen Louis heeft een rode plek in zijn nek en Niall een bloedneus en een blauwe wang.
En die andere jongens zijn misschien half dood.