"Nou ik ga naar huis! ik ga m'n tas halen en dan met Didi naar school." zeg ik zuchtend tegen Niall Niall glimlacht en kust me. "Bye babe!" zegt Niall hij drukt nog een zacht kusje op mijn lippen.
"Doeii" zeg ik als ik weg loop.
***
"Didi we moeten weg!" roep ik als ik de deur dicht gooi. "Kom al!" roept Didi als ze naar beneden komt lopen.
We lopen naar buiten, Op naar school! joepie.
"Welke les heb jij eerst? vraagt Didi "Street dance." zeg ik geërgerd. "Ik heb.........muziek" zegt Didi droog. "Wat voor muziek?" vraag ik fronsend. "Weet ik veel!" zucht Didi.
"Begint al goed!" zeg ik lachend.
***
"Hoe was het op school?" vraagt Niall als hij me op komt halen. "Mwaaaa viel heel veel mee." zeg ik
"Zullen we iets leuks gaan doen?" vraagt Niall als we in de auto zitten. "Zoals?" vraag ik nieuwsgierig. "Dierentuin?" vraagt Niall
"Jaah dan ontmoet ik gelijk je familie!" Zeg ik lachend. "Ja en nu ben ik boos." zegt Niall. "Hoe moet ik het goed maken?" vraag ik lachend.
"Daar moet ik over na denken!" zegt Naill. "Ik wacht!" Zeg ik lachend.
***
Niall stopt de auto voor de dierentuin.
"Ik wil een kus" zegt hij vastbesloten. Ik glimlach en kus hem, bijna maar inplaats van hem te kussen spring ik de auto uit en ren ik de dierentuin in.
Ik hoor Niall de auto deur dicht gooien, en ik begint kris kras tussen de mensen door te rennen.
Ik kijk achter me en zie Niall zoekend om zich heen kijken. ik ren door naar de speeltuin en ga op de schommel zitten.
als ik Niall door de menigten zie dringen sta ik op en loop ik lachend verder. Niall stopt met lopen. ik besluip hem vanachter. als ik op zijn rug wil springen draait hij zich om en kust hij me. "Hoe wist je dat ik daar stond?" vraag ik als hij terug trekt. "Raam," zegt hij lachend. "Zag er zeker heel sexy uit?" vraag ik lachend. "Ja, nu je het zegt." zegt Niall grijnzend.
***
"Hoelaat moet je morgen naar school?" vraagt Didi als we op de bank zitten. ik ben net terug van de dierentuin met Niall, het was super gezellig!
"Uuhm 11 uur, jij?" vraag ik nieuwsgierig. "Ik om 10 uur! das gemeen!" roept Didi verontwaardigd. Ik lach, "zo is het leven schat." zeg ik
"Nou snij dan gelijk m'n polsen maar door!" zegt Didi. Oke die kwam hard aan.
"Shit, het spijt me!" zegt Didi terwijl ze me een knuffel geeft. "Hoezo?" vraag ik alsof ik niet weet wat ze bedoeld.
"Dat weet je wel!" zegt Didi serieus. Ik knik, ik heb vroeger toen ik een keer ruzie had met Didi m'n polsen proberen door te snijden. de littekens zitten er nog, maar je ziet ze niet meer "zo" goed!
***
"DIDI WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAK WAK WAKKER WORDEN!" Roep ik.
"Hou je mond!" roept Didi. "Kom je hebt nog anderhalf uur om je klaar te maken, ik ga nu effe douchen." zeg ik als ik naar mijn eigen kamer loop.
Ik douche snel en loop naar de kast.
Ik pak een lange mintgroene broek, een witte DIY tanktop zodat je een klein stukje van mijn buik ziet en witte ballerina's met een mintgroene strik.
Ik doe wat mascara op en krul m'n haren. ik kijk in de spiegel en knik goed keurend. ik pak nog een los shirt met SHAKE erop en een los voetbal broekje. een elastiekje om m'n haren in een staart of vlecht te doen en dan nog m'n gympen. ik stop ze in m'n tas en ga naar beneden.
beneden pak ik nog een appel voor vanmiddag. waar blijft Didi? ik zal maar eens gaan kijken! ze heeft nog maar een kwartier!
"DIDI?" roep ik naar boven. "Jaja ik ben bijna klaar!" zegt Didi als ze naar beneden komt gestrompeld.