2 dagen latuuur:)
"Rennen Didi straks missen we het vliegtuig!" roep ik. Ik houd mijn koffers omhoog zodat ze de grond niet raken en ren zo snel als ik kan naar de bali.
"Kom al!" roept Didi terug als ze aan komt rennen.
Skip de reis;)
"Wow!" zegt Didi als we ons appartement binnen stappen. Haar mond staat open en ik zou zweren dat ze bijna slijmt.
Het is super!
"Ik heb de grootste kamer!" roep ik als ik naar boven ren.
Ik gooi een deur open en zie een prachtige kamer met een groot 2 persoons water bed, een eigen badkamer! een balkon met zwembad! een enorme make-up tafel, met make-up, naast het bed hangt zo'n stoel, zo'n ronde stoel waar je helemaal in kan gaan zitten, en een enorme in loop kast! super cool!
Ik haal beneden mijn koffers en begin mijn kast in te laden.
Ik maak een plank met pumps, een plank met all stars (die heb ik in alle kleuren van de regenboog:)) een plank met ballerina's, een plank met slippers en open schoenen, en een plank met gympen, ik ben namelijk al vanaf mijn 12e gympengek.
Ik maak een plank met gekleurde broeken, een met spijker broeken en een met korte broeken.
En de rest van de kleren zal ik jullie besparen.
Hoe zou Didi' kamer er uitzien? Ik loop mijn kamer uit en kijk de gang rond, 3 deuren, oo een deur hangt een bordje: 'badkamer' staat erop. Ik open een andere deur en zie een lege kamer.
Gezellig.
Ik open de laatste deur en zie Didi daar op de grond zitten.
"Heeeeey! jou kamer is hetzelfde als de mijne!" roep ik blij, als ik binnen stap.
"Echt? cool!" roept Didi blij, ze glimlacht en wenkt dat ik verder binnen moet komen.
"Wil je mijn kamer ook zien?" Vraag ik grijnzend. Didi knikt enthousiast en staat op.
Didi en ik rennen als bezetenen naar mijn kamer.
"Maar jij hebt een zwembad." zegt Didi nep huilend.
"Jij mag er ook in hoor!" zeg ik lachend. Didi glimlacht.
"YEAHHHHHHH!" roept ze blij. Ze gaat op mijn bed zitten.
Jij hebt een waterbed!" Zegt Didi met een pruillipje.
"Ja, das jammer. want slapen doe je maar in je eigen bed!" zeg ik lachend. Ik ga naast Didi op mijn bed zitten in kijk de kamer rond.
"En niets liever!" Zegt Didi ook lachend.
"Zullen we het beneden maar eens gaan bekijken?" vraag ik grinnikend.
"Jaaaah!" roept Didi. Ze staat op en rent naar beneden.
Mijn moeder heeft alles al ingericht dus hoeven wij niks meer te doen. Johooool!
Beneden staat een grote grijze hoekbank met daarvoor een glazen tafel, aan de muur voor de bank hangt een grote plasma tv. en boven de bank hangt.....aaaaahw een foto van mij en Didi toen we nog jong waren! er is een open keuken. een witte moderne met een eilandje in het midde(een aanrecht in het midden van de keuken) het is echt mooi!
"Het is super mooi!" roept Didi blij. Ze springt op het kookeiland en kijkt de hele ruimte rond.
"Uhu, en heb je die foto gezien?" vraag ik. Ik wijs naar de foto van ons toen we nog klein waren.
"Jaaaaaah! we waren zoooo schattig!" Zegt Didi lachend.
Heeeeeeeey!
Vinden jullie het leuk?
Ik hoooooop het!
Vote, comment❓❔