22

958 28 1
                                    

"Babe, je telefoon gaat." zeg Niall. "Ow dankje." glimlach ik, Waarna ik mijn telefoon opneem.

Halloow!

Bent u Roos, vriendin van Mr Horan.

Uuhm, ja

Mooi, we wouden het hebben over jullie relatie.

Uh oke, hoezo?

Hij gaat te langzaam, jullie moeten samen gaan wonen.

Uh en waarom.

De fans vinden het saai worden, we brengen je spullen overmorgen naar Mr Horan's huis en dan krijgt u te horen hoe en wat.

Ik wil reageren maar er word al opgehangen.

"Wie was dat?" vraagt Niall. Management, over onze relatie, hij gaat te langzaam, zeg ik terwijl ik met mijn vingers aanhalingstekens maak bij het woord 'langzaam'

"Urg die mensen bemoeien zich overal mee!" Zegt Naill geërgerd.

"Ze komen over morgen mijn spullen brengen, we moeten samen gaan wonen." zeg ik zacht. "Kijk, dat is het enige plus punt, als jij het wilt natuurlijk." zegt Niall grijnzend. "Tuurlijk, ik ben alleen verbaasd."

Zenuwachtig tik ik met mijn vingers op tafel.

Niall zit naast me en ligt zijn hand op de mijne, als ik hem aankijk geeft hij me een bemoedigend knikje.

We komen er wel doorheen. zegt hij


Heey mensjes, dit is dus het einde van het boek! jay:)

Er komt er nog een, ik ben al bezig met het vervolg. al is dat niet zo vrolijk:/
Maar uit eindelijk komt alles weer goed, misschien dan:) jupp als je nu denkt: ze zit me op te fokken. heb je het goooeeed, ik ga namelijk niks verklappuuh:)

Het vervolg zal The perfect couple heten.

Hier alvast een voor proefje:)

Ik hou van je, zegt Niall met een grote fake glimlach.

Ik ook van jou, zeg ik met een nog grotere fake smile.

Ik hoor een paar, aahw's en wat lief's maar negeer ze volkomen.

Dat moet van Management.

Ik zwaai nog even naar de hysterisch gillende meiden menigte en we lopen weg.

Gezellig pratend, super gezellig, NOT, its all fake.

Niall opent de deur en nep lachend lopen we naar binnen.

Ik klapt de deur dicht en zodra ik zeker weet dat hij dicht is en niemand ons kan horen, stop ik met lachen en loop ik zonder nog maar een blik aan Naill te schenken naar de living.

Niall ploft neer op de bank en zapt wat op de tv.

Jupp

Zo gaat het het laatste jaar.

We waren happy, en een halfjaar samen. toooeeen kwam het management in zicht, ze belde en zijden dat we niet zo door konden gaan, we maakte te veel plezier zeiden ze, we waren te druk met plezier maken, en onze relatie ging te 'langzaam', we moesten meet tijd met zijn 2 en doorbrengen, we moesten bij elkaar gaan wonen en iedere dag een positieve tweet over onze relatie posten.

In het begin was het wel ok, en maakte we nog plezier, "we komen er samen doorheen" had Niall me gezegd.

Nou, al management er niet geweest was waren we of gelukkig en happy, of hadden we al lang geen relatie meer gehad. ik gok op het tweede want Ik word echt gek van Niall.

Sinds management zich met onze relatie ging bemoeien werd hij met de dag erger en werd zijn verslaving aan de tv met de minuut erger.

I hate them (voltooit)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu