Het is echt een super stom stuk! het gaat over een meisje dat met haar vader naar Londen verhuist. ze gaat naar een nieuwe school en ontmoet nieuwe mensen. dan krijgt ze een (super knap) vriendje ze willen gaan trouwen maar het mag niet en heel die zeik. dan willen ze stiekem gaan trouwen maar ze krijgen een ongeluk en gaan dood, jep en dan zou je bijna iemand gaan beloven dat je bij hem blijft tot de dood je schijt.
Super toch-.-
Ik bedoel je gaat toch niet trouwen op je 20?! Zit je vast aan een man, alle mannen worden met de dag lelijker als je met ze getrouwd bent, dat zij mijn moeder tenminste, voor ze de scheiding officieel maakte.....
Ik weet nog steeds niet of mijn vader nou beledigt moest zijn, ze was de laatste jaren namelijk nog al vaak bij de oogarts geweest....
Had ze moeten doen voor ze met hem trouwde-.-
"De lijst met de studenten die in het nieuwe stuk gaan spelen hangt in de verzamel hal. word er omgeroepen."
"O boy" mompel ik. "Komop hoe groot is de kant dat jij het bent." zeg Rosa. "Nou gelukkig best klein." zeg ik lachend. "Dat bedoel ik!" zegt Rosa.
Lachend lopen we de hal in.
"Ik heb de hoofdrol!" hoor ik een meisje roepen. "Yes!" roep ik, iedereen kijkt me raar aan.
"Heb jij de rol?" vraag ik aan Rosa. Ze knikt. "Arme jij." zucht ik. Rosa knikt en begint nep te huilen.
"Zou Didi de rol hebben?" vraagt ze als ze opeens stopt met nep huilen. "Week niet." zeg ik.
***
"En heb je de rol?" vraagt Niall als we in zijn auto opweg naar zijn huis zitten. "Nee, gelukkig niet." zeg ik. "Yes! mijn meisje gaat niet zoenen met.....iemand anders!" roept Niall. Lachend rijden we zijn oprit op.