"Ga je morgen mee uit?" vraagt Niall, hij kijkt me vragend aan. We zijn inmiddels een week samen!
"Nee sorry, ik moet morgen naar school!" zeg ik zuchtend. eigenlijk heb ik er best zin in maar toch ik wil liever iedere dag vrij zijn!
"Dan al?" vraagt Niall als een kleuter. "Ja." zeg ik met een pruilipje. "Hoe laat ben je klaar? dan kom ik je halen!" zegt Niall.
"Uuhm half 2 ben ik uit." Zeg ik glimlachend. "Dan ben ik er om half 2!" zegt Niall
"Wat voor school doe je eigenlijk?". vraagt Niall. "Een college met zingu en dansu en acteru en dat soort dingen." zeg ik schouder ophalend. "Dus je gaat wat met je stem doen!" zegt Niall glimlachend.
Ik knik. "Didi ook maar zij mag alleen zingen, ik zingen en dansen." zeg ik een beetje teleurgesteld. "Jammer." zegt Niall
"Jupp." zucht ik. Niall slaat z'n arm om me heen. "Hoelaat moet je op school zijn dan?" vraagt hij. "Uuuhm half 12." zeg ik
"Blijf je slapen dan?" vraagt Niall met een onschuldige glimlach. "Oke!" zeg ik "Okee" zegt Niall blij.
"Moet je spullen ophalen?" vraagt Niall.
"Uuhm, een kwart van mijn kleren ligt al hier!" zeg ik lachend. "Is dat een kwart? hoeveel kleren heb jij?!" vraagt Niall lachend. Ik haal mijn schouders op "veel." zeg ik lachend.
"Nou, je ziet er in ieder geval leuk uit!"zegt Niall waarna hij een kusje op mijn lippen drukt. "Dankje!" zeg ik lachend
"Wat wil je eten?" vraagt Niall als we aan tafel gaan zitten. "Hmmmm ik zat te denken aan voedsel, maar als jij iets anders weet?" Vraag ik lachend. "Nee, wat voor voedsel?" Vraagt Niall lachend.
Ik haal mijn schouders op. "Ik heb eigenlijk helemaal geen honger." zeg ik zacht. Niall kijkt me raar aan. "geen honger?" Vraagt hij verbaasd.
"Geen honger." Herhaal ik droog. "Maar je hebt nog niks op vandaag!" zegt Niall verbaasd. "Nou en! ik eet zo vaak niks." zeg ik zacht.
"Hoe vaak?" vraagt Naill "Weet ik veel 1,2,3 misschien 4 keer in de week?" zeg ik droog. "Jij moet meer eten!" zegt Niall.
"Nee daar word je dik van!" zeg ik verdedigend. "Je bent niet dik!" zegt Niall
"Jawel." zeg ik zacht. "Nee, niet waar je ziet je ribben!" zegt Niall als hij mijn shirt omhoog trekt. "Nou en! ik heb gewoon geen honger, ik ga naar bed. zeg ik. Ik trek mijn shirt goed en kijk weg. Ik sta op een loop naar boven.
Ik pak een shirt uit Niall' kast, trek het aan en ga in bed liggen. Na een tijdje hoor ik de deur open en dicht gaan en even later voel ik 2 armen om me heen.
"Het spijt me." zegt Niall als hij z'n hoofd op het mijne laat leunen. Ik draai me om zodat ik naar Niall kan kijken.
"Je hebt gelijk! ik eet misschien weinig, maar dat doe ik al bijna 2 jaar." zeg ik met een krakende stem. "Waarom dan?" vraagt Niall
"Omdat ik dik ben." zeg ik zacht, ik kijk naar beneden. Niall legt zijn hand op mijn buik. "Dat ben je niet!" zegt hij
Ik zucht, "ik ga dit toch niet winnen he?" vraag ik. Niall schud lachend zijn hoofd,
"Dacht ik al." zeg ik half glimlachend. Niall lacht en kust me.
***
"Waarom moeten we er zo vroeg uit?" vraagt Niall als ik hem om half 7 uit bed probeer te trekken. "Omdat ik naar school moet! en ik moet me nog klaar maken! dus moet jij weg!" zeg ik
"Waarom moet ik weg?" Vraagt Niall zielig
"Omdat ik me moet omkleden!" zeg ik geërgerd. "Ja, en?" zegt Niall
"Ga please gewoon." zeg ik met een pruilipje. "Maar ik wil niet weg!" zeurt Niall. "Uh oke, Als je je ogen maar dicht houdt!" zeg ik
Ik loop naar de kast, daar liggen tegenwoordig ook kleren van mij in.
Hmmm alleen korte broeken.
Nou ja, ik pak een kort wit broekje, een grijs topje met glitters en de grijze ballerina's die ik gister ook aan had.
Ik kijk om en zie Niall grijnzend naar me kijken.
"Blij me wat je ziet?" vraag ik sarcastisch.
Niall knikt. Ik draai me om, trek Niall' shirt uit en trek snel m'n andere kleren aan.