"Ik ga naar school!" roept Didi ze loopt naar de deur. "Kee, doei tot vanavond!" roep ik. "Vanavond?" vraagt Didi fronsend.
"Ik ga na school naar Niall" zeg ik bloozend.
"Ooow, veel pleziehier!" zegt Didi grijnzend. "Jij moet toch naar school?" vraag ik terwijl ik haar richting de deur duw. "Ja, doeii!" roept Didi lachend.
"Byeee!" roep ik voor ik de deur dicht gooi.
Oke! en hoe kwam ik ook alweer op school? kack ik heb geen vervoer! Heeft je moeder de beste baan in de hele wereld, ben je 17 en kan je geen rijexamen doen.
Lekker dan! ik kan Niall vragen?
Ik bel Niall
N he babe
R he Niall
N wat ussuuuur?
R ik heb geen vervoer:( dus kan je me please naar school brengen?
N tuurlijk hoelaat moet je er zijn?
R 12 uur
N oke dan haal ik je om 10 voor op
R dankje dankje dankje!
N haha geen dank joh
R kay:)
N nou ik moet hangen tot zo!
R doeii.
En Niall hangt op
"Nou vervoer geregeld." zeg ik triomfantelijk tegen mezelf.
Heb ik alles? dans kleding, elastiekje, schrift, teksten. ja alles!
"Oja! gitaar! die moest ook mee!" zeg ik tegen mezelf.
"He babe." zegt Niall als ik de deur open doe. "Hey!" zeg ik blij.
"Speel jij gitaar?" vraagt Niall verbaasd als hij naar mijn gitaar kijkt. "Beetje." zeg ik schouderophalend. "Cool!" Zegt Niall.
"Jij ook?" vraag ik Niall knikt, "wat speel je nog meer?" vraagt hij we lopen naar zijn auto en stappen in.
"piano, een beetje drums, en ik kan ook nog fluit maar daar heb je volgens mij niks aan." som ik op. "O we hebben een muziekaal dametje, nee ik heb een muziekaal dametje!" zegt Niall lachend.
Ik lach. "jupp" zeg ik grinnikend.
***
"Doei!" zeg ik. Niall geeft me nog een kus en dan loop ik weg. op naar school jippie.
Ik zwaai nog een keer en loop dan naar binnen. Eerst heb ik......
***
"Jezus! dat was saai!" zeg ik tegen Rosa een vriendin als we de les uitlopen, de laatste! gelukkig! "Ja! ik wist niet dat muziek zo saai kon zijn. we moesten alleen luisteren naar Beethoven! wie is die man?" Vraagt Rosa. "Das toch die gitarist?" Vraag ik.
"Volgens mij speelde hij piano." zegt Rosa lachend. "Dat wist ik wel." zeg ik lachend. "Nee." zegt Rosa droog.
"O ik moet gaan! m'n vriendje is er!" zeg ik blij als ik Niall bij zijn auto zie staan. "Ooooooh, wie ik wil hem zien!" zegt Rosa
Ik wijs naar Niall.
"Omg, dat is de Niall Horan!" roept Rosa.
"Jupp" zeg ik lachend. "Is is is dat jou v- vr- vriendje?!" vraagt Rosa met open mond.
Ik knik, "maar ik moet nu gaan doei!" roep ik als ik naar Niall loop. Als ik bij hem kom kust hij me. "He." zegt hij
"Hey!" zeg ik blij we stappen in en rijden naar zijn huis.