De bel gaat, ik sta op en ren naar de deur.
"Heeey!" roep ik blij als ik de jongens binnen laat. Ze hebben allemaal een pet op.
"Hey ik wil ook een pet!" roep ik zielig. Niall lacht en zet die van hem bij mij op.
"En?" vraag ik lachend ik ga als een foto model staan en kijk Niall lachend aan. "Heel mooi!" zegt Niall lachend. "Ja toch!" zeg ik lachend.
Ik kijk naast Niall en zie dat Louis zijn wenkbrauwen steeds weer opnieuw en opnieuw ophaalt. Ik word knal rood en kijk weg.
"Gaan we?" hoor ik Zayn achter me vragen
"Ja!" zegt Harry de de deur alweer uit loopt. We hadden afgesproken
"Kom je?" vraagt Niall hij kijkt me lief aan.
"Ja, ik moet effe wat pakken." zeg ik als ik naar de kamer loop en Louis mee trek.
"Oke, wat ben jij van plan?" vraag ik als alle anderen weg zijn. Ik ga tegenover Louis staan en kijk hem vragend aan.
"Niks hoor." zegt Louis grijnzend. "Lou!" zeg ik, ik kijk hem boos aan. "Maar jullie zijn zoooo schattig samen!" zegt Louis met pret oogjes.
Ik bloos.
"Nou kom!" zegt Louis als hij me mee naar buiten trekt.
mooi, de auto is vol. En.....aaaaaaahw! Didi zit bij Liam op schoot.
"Ja en ik?" zeg ik met een pruillipje. "Kom!" zegt Niall als hij mij op zijn schoot trekt. Waardoor Louis weer begint te grijnzen.
Harry zet de radio aan. Tik tok van Kesha. Ik kijk lachend naar Didi die ook naar mij kijkt. We beginnen keihard mee te zingen.
Vorig jaar moesten we dit liedje zingen samen met Harold, een enorme sukkel die bij ons met muziek zat.
"Wow jullie zijn echt goed!" zegt Zayn als het liedje afgelopen is. "Nee joh jullie zijn beter!" zegt Didi en ik knik. "Dus je vind ons goed!" zegt Niall als hij zijn armen om mijn middel slaat.
"Ja, maar ik had verwacht dat jullie gemeen waren!" zeg ik bloozend. "En zijn we gemeen?" vraagt Niall glimlachend. "Nee jullie zijn leuk!" zeg ik lachend. Louis knikt hevig.
"Dus je vind ons leuk?" zegt Niall terwijl hij me dichter tegen zich aan trekt. "Jupp! dat zeg ik toch?" zeg ik lachend.
"We zijn er!" Roept Zayn enthousiast. "Yes!" roep ik, ik spring van Niall's schoot en duik de auto uit. De anderen stappen uit en met z'n alle lopen we het pretpark in.
"Daar wil ik in!" roep ik als ik een achtbaan zie met 4 loopings en 2 kurkentrekkers. "Ik ook!" roept Louis opgewonden. "Ik ga mee!" zeggen Niall en Liam.
"Ik wacht wel!" zegt Didi die een stap achteruit doet. Harry en Zayn zetten ook een stap achteruit en schudden hun hoofd hevig.
"Nou met z'n vieren dan?" vraag ik glimlachend. Iedereen knikt en we lopen naar de achtbaan. Liam gaat al in een karretje zitten en Louis gaat snel naast hem zitten. Ik kijk naar Louis en zie dat hij weer zit te grijnzen.
Ik geef hem een dodelijke blik en ga naast Niall zitten. De achtbaan start en we worden afgeschoten. eerst een looping, dan een kurkentrekker, dan 2 loopings, dan weer een kurkentrekker, en dan nog een looping.
In de eerste looping grijp ik meteen naar Niall' pet. Die was ik bijna kwijt! Ik hou hem heel de rit stevig vast.
"Was het leuk?" vraagt Didi als we weer op de grond staan. "Ja! super leuk!" roept Louis.
"Gaan we door?" vraagt Harry. "Jupp!" zeg ik en we lopen door. "Gaan we daarin?" vraagt Niall. als hij naar een enorme schommelboot wijst. "Ja!" roept Louis enthousiast.