„Hnedé vlasy, 167 centimetrov? "Opýtal sa, keď videl môj pohľad. Naplnila ma radosť, ale aj strach.„Áno, to bude ona, "odpovedala som po chvíle.
„Sú niekde v zadu. "Mávol rukou a opäť sa otočil k svojmu košu.
Každá chatka bola ako keby obdĺžnik zo strechou, oknami a jednými dverami. Každá mohla mať tak 10x5 metra. Všetky boli na určitých partiách poznačené plesňou, hubami, popínavými rastlinami a niektoré mali v sebe aj diery. Opatrne som našľapovala, pretože podo mnou boli všelijaké dosky, sklá, špaky, či plechy.
Zazrela som aj flašy, v ktorých pravdepodobne varili kačky. Hneď som si spomenula na tú moju prvú.
„Natalie? "Znovu som sa opýtala, pretože som bola hlbšie medzi chatkami. Jediné, čo mi napadlo bolo, že John neklamal. Teda bolo to jediné, pokiaľ som nepočula jej hlas.
Nerozumela som jej, čo vravela. Celkom som sa bála. Priala som si aby tam bol so mnou Bill.
„Craig. Craig, neviem.. Neviem, "počula som veľmi slabo. A to tiež len vďaka tomu slabému tesneniu. Šla som za jej hlasom a našla som tú chatku, z ktorého tie zvuky vychádzali.
„Bude to dobré, Nat. Bude sa ti to páčiť." Takmer som sa opierala o stenu chatky. Craig mal príjemný hlas. Bol hrubý, ale nie až tak, že z neho išiel strach.
„Craig, naozaj neviem, či to chcem."Na chvíľu bolo ticho, no potom som ju znova počula. „Nie. Prestaň! Čo to, kurva, robíš?!" Znela panicky a mne zvieralo srdce. Mala som na chvíľu problém opäť kráčať, z toho stresu. Celá som sa klepala, nevedela som, čo mám robiť. Nemala som plán, ako to väčšinou majú tí v tých filmoch.
Dvere sa dali otvoriť, neboli zamknuté, čo ma celkom prekvapilo. Vkročila som dovnútra, kde bolo niečo ako chodba.
„Prestaň! Crraig, prestaň! "Ozívalo sa chodbou.
„Nevrť sa a nebude to ani bolieť. "V jeho hlase bolo počuť, že je nadržaný, ale jeho korisť nechce spolupravovať.
„Zlez z nej, kurva! "Rozrazila som dvere od izby.
Cítila som sa ako mama v akcii. Ale tá akcia nebola to, že došla smotana na zahustenie prívarku.
Na posteli ležala Natalie, ktorá mala stiahnuté nohavice a jej ruky boli na jej nohavičkách, ktoré chcel dať Craig usilovne dole. „Ak okamžite nevypadneš, ty špinavé prasa, tak prisahám, že na teba zavolám políciu! "Kričala som smerom k nemu.
Schytil si svoje gate aj s opaskom, ktorý si rýchlo zatiahol. Vyzeral tak na 22 rokov. Mal holú hlavu, ale pekné modré oči s pekným obočím. Modré nohavice na ňom len tak vyseli a tričko už ani nemal.
„Nemá ani 15! "Skríkla som, keď útekom vybehol z chatky von. Pozrela som sa na Natalie, ktorej sa slzy valili z očí. Išla som k nej a silno ju objala. Hojdala som sa s ňou v náruči. Celú ma drvila v náruči, no bol to ten najlepší pocit. „Už to je dobré, zlatko."
„Moc ma to mrzí, mami, "hovorila cez vzlyky.
„Aj mňa, Natalie. "
***
Vošli sme do chodby nášho priestranného bytu. Natalie som ešte vždy držala okolo ramien. Bola slabá, unavená a myslím, že si uvedomovala všetky chyby, ktoré spravila, či sa týkali nás alebo Marka.
„Kde si toľko bola, Ema? Veľmi som sa bál," hovoril Bill, hneď ako počul dvere, no keď bleskovo vošiel do chodby, zarazil sa.
„Srdiečko moje, "potichu povedal po hodnej chvíli, čo na seba s Natalie hľadeli. Urobil prvý krok a Natalie urobila tie ďalšie. Silno ho objala, takmer ako mňa.
„Veľmi ma to mrzí, oci, "riekla mu a bolo počuť, že sa jej trasie pera.
„Už je dobre, Nat. Si doma. "hladil ju po vlasoch.
YOU ARE READING
The Daughter
General Fiction„Bolo príšerne zistiť, že moja dcéra robí takéto veci. No horšie bolo, keď som si uvedomila, že ja som ich robila tiež. " *** Všetci majú nejaké tajomstvá...