Nu a fost la fel de greu cum m-aș fi așteptat să fie să plec fără să dau prea multe explicații. Când am ieșit din casă, mașina lui Harry deja era în stradă, cu motorul pornit. Am început să alerg, neavând chef să am de a face cu un Harry nervos pentru că l-am făcut să aștepte.
Imediat ce ajung în dreptul mașinii, deschid portiera și intru grăbită în mașină, închizând-o în urma mea. Mașina pornește la drum exact în clipa următoare, iar eu îmi put centura răsuflând ușurată că nu mai era nevoie să alerg. Îmi îndrept privirea spre Harry, care conducea concentrat, fără să se deranjeze să vorbească cu mine. Cârlionții lui erau dați pe spate într-un mod nesofisticat. Purta un tricou negru și pentru un moment m-am întrebat dacă nu îi e frig, dar după aceea mi-am dat seama că probabil nu ieșise afară încă, iar în mașină era călduț.
-De ce mergem la liceu? întreb eu. E sâmbătă.
-Asta e și ideea, spune el scurt.
Decid să nu insist. Chiar nu părea în starea potrivită să vorbească. Mă întrebam de ce. Apoi realizarea m-a lovit ca o palmă peste față. Seara trecută. Speram totuși ca nu acesta să fie motivul pentru care mă va ignora aproape complet tot restul micii noastre excursii.
Oh, și ce mai excursie! La liceu! Cine nu și-ar dori așa ceva?
Elise, cu siguranță, ar fi cea mai extaziată, mai ales atâta timp cât liceul are o bibliotecă.
Observ o revistă în spațiul dintre scaune și mă aplec să o iau. Era îndoită la o anumită pagină, așa că o întorc ca să citesc pagina respectivă.
„Niall Horan din One Direction și Cassie James, vedetele balului iernii"
Câteva poze cu mine și Niall pe scena de aseară erau prezente pe pagină. Decid să citesc articolul.
„Membrul celebrei trupe One Direction, Niall Horan, împreună cu fosta sa iubită, Cassie James, au participat vineri seara la balul iernii al liceului Queen Mary. Se pare că cei doi au susținut un moment muzical, apreciat de toți participanții balului."
Îmi dau ochii peste cap la vedere cuvintelor „fosta sa iubită". Asta sunt eu? Așa voi fi văzută pentru tot restul vieții mele? Fosta lui Niall?
„Zâmbetele de pe fețele lor pe parcursul melodiilor trădau faptul că flacăra dintre cei doi nu s-a stins complet. Cassie a declarat după momentul muzical că: A fost o plăcere să cânt alături de cel mai bun prieten al meu și sunt fericită că am avut ocazia să ne facem apariția împreună la acest bal minunat!"
-Nu am spus asta! spun eu puțin prea tare.
Harry se uită confuz la mine, apoi vede revista din mâinile mele și fața lui se relaxează.
-Știu, spune el.
-Atunci de ce e aici? Nu am spus asta, ce drept au ei să pună aici cev-...
-Cass, liniștește-te, zice Harry calm.
-Să mă liniștesc?! Nici măcar nu sunt prea populară și deja se scriu minciuni despre mine în reviste! țip eu isteric.
-Nu e ca și cum e o mare tâmpenie, nu e chiar așa de rău, spune el.
-„A fost o plăcere să cânt alături de cel mai bun prieten al meu și sunt fericită că am avut ocazia să ne facem apariția împreună la acest bal minunat!"? citez eu. Harry, asta zici că e spusă de o târfă însetată după atenție!
YOU ARE READING
How it goes II
FanfictionLa câteva luni după arestarea lui Luke Wafferache și a angajaților lui, apele sunt încă tulburi. Jenifer se ascunde mai bine ca niciodată și cel mai rău este că nici Eric, cel care i-a ajutat pe Harry și Cass să-l prindă pe Luke, nici el nu e de găs...