halının üzerinde oturuyoruz bu kez ikimiz de. arkandaki koltuğa yaslı sırtın, ellerin halının üzerinde ve bacaklarını da uzatmışsın. aramızda bir kişinin sığabileceği kadar boşluk var. sol tarafında oturuyorum, hafif de çapraz dönmüşüm sana doğru.
sessiz bir şekilde beni izliyorsun.
elimde ise bana getirdiğin şişelerden biri var. şişeyi dudağıma götürüp sıvıdan bir yudumu gönderiyorum boğazımdan aşağı. yakıyor sevgilim. bu bira denilen şey boğazımı yakıyor. insanlar bunu içerek nasıl mutlu hissedebiliyor?
ardından bir yudum daha içiyorum. ve bir yudum daha. derken, şişenin dibine yaklaşıyorum gittikçe. yavaş yavaş uçuş moduna geçiyorum sevgilim. başım dönmeye başlıyor, hafiften midem bulanıyor, içim gıdıklanıyor sanki. bir çocuk gibi kıkırdamaya başlıyorum, dudaklarımın kenarından taşan bira damlıyor halının üzerine.
elini uzatıp baş parmağınla çenemdeki ıslaklığı siliyorsun. bira damlası bulaşmış olan parmağını dudaklarına götürüp bir kez yalıyorsun ve tadını alıyorsun. ardından sen de kıkırdıyorsun. küllü kumral saçların hafiften dökülürken alnına, gözlerimin içine bakıyorsun.
hoşuna gidiyor değil mi sevgilim? beni küçük bir çocuk gibi görmek hoşuna gidiyor. ben kendimden habersizce gülerken veya tuhaf davranışlar sergilerken, tüm otoritenin sende olduğunu bilmek iyi hissettiriyor çünkü.
hadi ama sevgilim,
ben her şeyin farkındayım.şişenin dibini bulduğumda, düşüveriyor elimden. yuvarlanıyor halının üzerinde. çok halsiz hissediyorum, başım çatlayacakmış gibi. ama bir yandan da dünyanın en mutlu insanı gibi hissediyorum. kıkırdamadan duramıyorum dakikalarca.
derken, kendimi daha fazla tutamadığımda bacağının üzerine koyuyorum başımı. uzanıyorum beyaz halının üzerinde boylu boyunca. sen de eşlik ediyorsun kıkırtılarıma. saçlarımı okşuyorsun, eğilip güzel şeyler fısıldıyorsun kulağıma.
"çok sevimlisin,"
"bu masumiyetin beni öldürüyor,"
"seni seviyorum."
seni seviyorum... ilk dediklerini onaylayabilirim ancak son dediğini kabul etmiyorum sevgilim. dudakların ne kadar beni sevdiğini söylese de, davranışların ne kadar bunu doğrulasa da, yüreğinde bir yerim olmadığını çok iyi biliyorum.
hadi ama sevgilim,
ben her şeyin farkındayım.kafam uçmuş olsa bile,
ben her şeyin farkındayım.17:23
ŞİMDİ OKUDUĞUN
safderun | namkook
Romancesafderun (far.) ; kalbi temiz olduğu için kolayca aldanabilen. •° lügât-ı fars serisi, bölüm 3