Deel 1

783 42 32
                                    

Een 17 jarige meisje genaamd sara, haar ouders zijn dood gegaan op haar 4 jarige leeftijd, na 2 jaar heeft iemand haar geadopteerd, haar ouders zijn moslim en zij zelf ook.
Haar ouders hebben haar netjes behandeld want ze wisten zelf wel dat het niet echt haar kind is, ze las vaak Koran met haar ouders. Ze ging ook naar school, toen ze naar de middelbare school ging had ze een jongen leren kennen zijn naam was ayoub.
Ze waren goed bevriend en haar ouders vonden het prima, het was gewoon een vriend, maar wat ook heel toevallig is , is dat ook zijn ouders zijn overleden. ayoub en Sara gingen vaak wat doen en beide ouders hadden er geen problemen mee. Maar na 2 jaar verliet ayoub Sara en ging hij verhuizen. Maar zou de liefde die ze voor elkaar hadden toch nog terug komen????

En daar begint het verhaal!

Sara kwam thuis van school
Ze groete haar ouders. Ze ging erna naar boven en ging op haar bed zitten, ze zag ineens een berichtje op haar telefoon dat iemand haar heeft geappt een nummer die ze nog nooit eerder heeft gezien!
Ze ging kijken wat de gene had gezegd.
Er stond, "haaii, ik ben ayoub, misschien ken je me niet meer.
Het is al namelijk een tijdje terug dat we elkaar gesproken hebben, we hebben heel veel samen meegemaakt nadat allebei onze ouders dood zijn gegaan. Het leek me leuk dat we weer wen keertje iets samen gaan doen? "

Toen ze dat las begonnen de tranen al over haar wangen te lopen! Alle moment met ayoub dacht ze😍😭
De jongen die de waren voor mij was dacht ik, tot hij weg ging.😔
Ze ging gelijk reageren op Ayoub,
"Heyy Ayoub,
Ja klopt het is al een hele lange tijd geleden dat we afgesproke hebben.
We hebben inderdaad veel meegemaakt, en het lijkt mij ook heel leuk om weer een keertje aftespreken"

Toen ze het wilde versturen twijfelde ze wel even want, ayoub had haar wel verlaten maar, uiteindelijk had ze het toch verstuurd.

5 min later reageerde hij, hij zij:
"Te gek, ben echt blij dat je hebt gereageerd. Zullen we morgen om 2uur afspreken bij het ene Marokkaanse restaurantje "tajin'. dan kunnen we daar gaan eten en wat bij kletsen.

Sara reageerde al snel en zij "Ja is goed😊"

AYOUB:

Ik ga me even voorstellen jongens en meisjes. Mijn naam is Ayoub ik ben 18 jaar en beide m'n ouders heb ik verloren. Ze zijn dood gegaan door een auto ongeluk toen 1.5 jaar was.Ik zelf was er niet bij, ze lieten me bij m'n tante Rachida. Toen mijn tante het hoorde kon ze me niet opvoeden vandaar dat ze me naar een adoptie huis bracht. Toen ik 3 jaar was werd ik geadopteerd door de 2 liefste ouders in de wereld. Ze hebben me opgevoed, me leren eten, me leren lopen, me leren slim te zijn want in deze wereld maakt alles je blind!
Verder heb ik 1 kleine zusje die wel biologische van m'n vader en moeder is. Ze heet salma ze is 14 jaar oud en heb haar iets te veel lief.
Zo ik hoop dat jullie nu meer over me weten, als jullie nog vragen hebben lees ik ze graag in de comments!

Haii meiden en eventueel jongens,
Dit is mijn eerste verhaal dat ik schrijf op Wattpad ik hoop dat jullie dit boek leuk zullen vinden als je ideeën hebt voor in het boek (wat er zou kunnen gebeuren) hoor ik het graag en kan ik het toepassen in het verhaal vergeet vooral niet dit boek te delen in Eem groepsapp of gwn met je vrienden en vriendinnen dat zou echt te gek zijn! Laat zeker een reactie achter wat je er tot nu toe van vind.

Xoxoxo ~S

te slim maakt je soms dom!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu