SARA:
het is 11 uur 's ochtends en ik kon lekker uitslapen want het is zaterdag.Ik neem snel een douche en kleed me erna om.Ik loop naar beneden en groet mijn ouders.dan loop ik naar de keuken en denk al snel aan mijn afspraak met Ayoub om 2 uur en krijg al gelijk een glimlach op m'n gezicht.Ik maak snel een ontbijt en eet 'm snel op. Het is inmiddels al 12 uur ik ga snel naar boven en kleed me om, ik draag een witte broek met een lange blouse het is best wel warm.
Ik kam m'n haren nog even door en laat ze los hangen.Ik kijk nog even op m'n telefoon en zie dat ik een berichtje heb van ayoub, er staat in''tot zo bij het restaurant x ''. Ik reageer gelijk met ''tot zo kan ni wachtenx''. ik ga nog even op de bank zitten en praat wat bij met m'n moeder. Ik heb 'r ook al verteld over ayoub. Ze vond het prima dat we weer contact hebben en was ook wel blij voor mij, want ze wist dat ik kapot ging van toen hij mij verliet. na wat praten is het inmiddels al 13:45 dat betekent tijd om te gaan. Ik pak m'n schoenen en een vestje en m'n tasje, als laatst zeg ik dag tegen mijn moeder en vertrek ik naar het restaurant. Ik moet ongeveer 10 minuutjes lopen. Als ik aan kom zie ik als eerst een jongen die tegen een audi a3 leunen.
als ik wat dichterbijer loop zie ik dat het ayoub is. Ik kon me geen seconde inhouden riep een heel erg hard AYOUBB. we liepen naar elkaar toe en we gaven elkaar gelijk een knuffel.
AYOUB:
Ik word vroeg wakker het is zaterdag, ik heb vandaag afgesproken met sara. ik heb haar al zo lang al niet meer gezien als 2 jaar niet meer vanwege de verhuizing ik ging er kapot van, ik vond haar zo leuk ik dacht echt dat ik een toekomst met haar kon op bouwen. ik voel me nu zo slecht,maar ik voelde me gelijk weer beter na ik haar appte en ze reageerde met ''ja''. ik hoop echt dat ik weer sterke band met haar kan opbouwen. want ik vind haar nog steeds erg leuk. Ik hoop dat zij het zelfde voor mij voelt en het zelfde denkt. Ik hoop echt dat ik nu wat meer contact met haar kan krijgen en dat we later in sha Allah zullen trouwen....................Het is 12:00 ik vertrek naar het restaurant het is ongeveer 1 uur en 30 min rijden. Wanneer ik aan kom is het 13:40. Ik sta voor het restaurant en leun tegen m'n auto aan tot Sara komt. Paar minuten later hoor ik ineens iemand heel erg hard mijn naam roepen, AYOUBB en ik herken Sara al gelijk, ik loop naar d'r toe een geef haar een stevige knuffel. We lopen het restaurant binnen en wanneer we zitten beginnen we gelijk te praten, na een tijdje komt de ober en neemt ons bestelling over.we praten over wat er allemaal is gebeurt in deze 2 jaar.
SARA:
We lopen het restaurant binnen en wanneer we zitten beginnen we gelijk te praten, na een tijdje komt de ober en neemt ons bestelling over.we praten over wat er allemaal is gebeurt in deze 2 jaar. paar minuten later komt ons eten en dit doet me gelijk denken wanneer we van school kwamen, kwamen we altijd hier eten of als we een tussenuur hadden. Dat waren nog eens leuke tijden. ik begin zachtjes te lachen. hij vraagt me gelijk waarom ik lach. ik vertel hem 'weetje nog na school of tijden een tussenuur dat we hier altijd kwamen eten, en een keertje vond je het zo lang duren voordat je eten kwam en jij gewoon de keuken in liep'hahahahah. beginnen beiden te lachen.hij zegt ' ja dat herinner ik me nog dat waren pas gekken tijden'. Wanneer we klaar zij zeg ik tegen Ayoub dat ik nog snel naar de wc moet. Wanneer ik klaar ben zie ik heb betalen, en als ik naar hem toe loopt verteld hij tegen mij dat hij al heeft betaald voor ons 2. Weetje ik vind dat heel erg lief van hem, maar ik kan dat moeilijk aannemen. We lopen het restaurant uit en hij zegt ten me om in te stappen in zijn auto, ik stap in en we rijden naar een plekje waar we vroeger best vaak heen gingen. Ayoub parkeerde de auto en we stapte uit, hij zij gelijk 'kom dan gaan we naar het ijs kraampje weetje nog'. ik moest lachen en zij 'ja dat weet ik nog' we liepen erna toe ik pak de bueno dat is mijn favoriet en Ayoub meloen net zoals altijd haha.
AYOUB:
We stonden bij het ijs kraampje. en ze schaamde zich wel een beetje hoor. we liepen een parkje in waar we vroeger best vaak kwamen. eigenlijk doe ik dit zodat ze weer aan leuke dingen gaat denken die we samen hebben mee gemaakt zodat ze die 2 jaar vergeet. Ik hoop echt dat we weer een band krijgen. na tijdje gelopen te hebben, lopen we terug naar de auto. Ik vraag aan haar of ik haar naar huis moet brengen maar ze zegt 'nee', maar alsnog breng ik haar naar huis. Onderweg naar huis praten we nog over school en die dingen. we hebben beiden havo gedaan. Sara is dit jaar aan een HBO opleiding, Ze volgt verpleegkunde.ik zelf volg nu een opleiding in Rotterdam en Sara in Eindhoven. wel een afstandsverschil hoor, maar ik heb sinds kort een auto van mijn vader gekregen voor mijn verjaardag. En ik zou gewoon elke week naar Eindhoven rijden om alleen haar te zien. ..... We zijn aangekomen bij Sara haar huis en nemen afscheid van elkaar.
Sara:
Ik stap uit en we nemen afscheid van elkaar. Wanneer ik thuis kom groet ik m'n moeder en vader, mijn moeder vraagt of het leuk was. en ik zij heel droog ja, terwijl ik eigenlijk in de lucht wil springen en vertellen dat dit misschien wel een van mijn beste dag was. Ik loop naar boven neem een snellen douche wanneer ik klaar ben trek ik mijn Marokkaanse huisjurk aan. het is inmiddels al 18:30u . ik bid nog even als mijn gebeden die ik nog moet inhalen. erna ga ik op mijn bed liggen. Ik zie al gelijk een berichtje van Ayoub, er staat in ' heeyhey, het was erg gezellig vandaag ik hoop dit nog vaker te doen x💗'. Ik reageer gelijk met heyy, ja was erg leuk vandaag, en komst goed in sha Allah xx'. Ik loop naar beneden en ga eten wat me moeder voor me klaar heeft gemaakt. Als ik klaar ben praat ik nog even bij en vertel ik wat we allemaal hebben gedaan en ze is erg blij voor mij Alhamdoulilah. Het is al best laat dus dus ik wens mijn moeder sbah 3lal khir, en loop naar boven, ik check nog mijn laatste berichten en ga erna slapen, goodnight loviesss.
heyy meiden, eindelijk een deeltje, had het wat druk met school moet weer wennen maar ik ga proberen om 3/4 delen per week te plaatsen, ik doe echt m'n best en vergeet niet te volgen en een stem achter te laten xoxoxoxo
JE LEEST
te slim maakt je soms dom!
RomansaGEADOPTEERD Alhamdoulilah Een 17 jarige meisje genaamd sara, haar ouders zijn dood gegaan op haar 4 jarige leeftijd, na 2 jaar heeft iemand haar geadopteerd, haar ouders zijn moslim en zij zelf ook. Haar ouders hebben haar netjes behandeld want ze...