Ik parkeerde mijn auto en ja hoor daar zag ik Yassin al staan 😴
SARA:
Ik parkeerde mijn auto en ja hoor daar zag ik Yassin al staan 😴. Ik liep naar hem toe en hij gaf mij een knuffel ik ging er maar mee in want anders vondt ik het zielig voor hem. We gingen aan een tafeltje van 2 zitten. We gingen over allerlei dingen praten. Na 10 mij kwam de ober en nam ons bestelling over. Toen ik heel even naar achter van het restaurantje keek zag ik Salma met haar vriendin zitten shitt. Wat als ze mij ziet en naar Ayoub gaat. Uf straks gaat ze heel verkeerd over mij denken fso. Ewaja boeien zovan ik vind Yassin leuk fso. Yassin en ik praten nog over allerlei dingen om eerlijk te was het nog best wel leuk zolang hij maar niet irritant gaat doen vind ik het best. Ons eten werd bediend en we gingen eten. Nadat we gegeten hadden dacht ik weer aan Salma toen ik naar haar plek keek zag ik haar niet gelukkig ze is volgens mij al naar huis gegaan. " zullen we nog een wandeling maken" vroeg Yassin aan mij. "Uhm ja Sgoed" antwoorde ik. Kan ik gelijk vertellen dat ik alleen vrienden met hem wil blijven en verder ook niets voor hem voel. Nadat we liepen en een hadden gepraat stopten we bij een bankje waar we gingen zitten. Het uitzicht was wel mooi, maar het probleem is dat de verkeerde persoon naast mij zat. " Sara mag je iets vragen?" Vroeg hij heel lief. "Tuurlijk" zei ik. "Heb je eigenlijk ooit iets voor mij gevoeld Ofja voel je nu iets voor mij" vroeg hij. Okee de klap van de avond ik ga niet liegen maar ik ga hier echt stoppen. " Yassin ik vind je echt een hele aardige jongen en om eerlijk te zijn houd ik het liever als vroeger gewoon als vrienden altijd grapjes konden maken en lachen, maat nee sorry ik voel niks voor jou dat wilde ik eigenlijk duidelijk maken. Ik hoop dat je het begrijpt" antwoorde ik terwijl ik echt bang was, voor wat? Dat weet ik niet. Voor zijn reactie misschien.
YASSIN:
Never heeft Sara van mij gehouden terwijl ze zo geliefd bij mij was he. Om eerlijk te zijn hoopte ik gewoon dat ik nu in mijn bed lag en dat dit allemaal een droom is. Maar als ik naar real life moest gaan kijken was het nu ook echt real. Ik stond op en ging lopen door de tuin die voor ons bevond overal bloemen. "Yassin waar ga je heen" riep Sara nog achter me aan. Ik negeerde het en liep gewoon rustig door. Opeen trok Sara aan mijn arm. "Sara wat wil je? Je houd toch niet van mij ga maar" zei ik heel bod tegen haar terwijl er eigenlijk een steek door mijn hart ging. " Uhm nee ik ga nergens heem voordat we dit hebben uitgepraat Yassin ik meen het stop eff met lopen wamt je geeft mij lijpe zjnoen nu" zei Sara. " Er valt niks meer uit te praten Sara ga maar gwn weer weg ik weet genoeg" zei Ik.Niet wetens dat ze nog lang niet van Yassin af is!
SARA:
"Je begrijpt het niet he Yassin" zei ik nog best rustig terwijl ik wilde flippen."Ik begrijp alles Sara ik vroeg je iets en je gaf er antwoord op. Dus ik weet genoeg" zei Yassin. "Oke maar waarom loop je dan weg" vroeg ik aan hem. "Waarom zou ik bij een meisje blijven die toch niet van mij houd" zei hij tegen mij. " ik hou wel van je maar als vrienden Yassin we zijn al vrienden sinds de middel bare maar je negeerde mij totaal sinds dat Ayoub ineens weg was gegaan. En nu ineen dat Ayoub terug is geef je mij aandacht alsof we beste vrienden zijn en we elkaar nooit hebben negeerd" zei ik." Hier een bloem" zei Yassin en hij gaf mij een bloem."dankjewel Yassin maar waarom negeer je nou wat ik daarnet zij tegen jou" zei ik tegen Yassin. Hij ging tegen over mij staan en kwam steeds dichter bijer. Hij bevond letterlijk 2 cm van mij vandaan. Net dat hij me wilde zoenen duwde ik hem weg. "Yassin sorry hoor maar dit vind ik echt niet kunnen" en ik liep boos weg en liet hem daar achter.
YASSIN:
Sara liep weg en ik ging op het bankje zitten en ik moest nog even realiseren wat er allemaal gebeurde. Heeft ze mij serieus afgewezen. Voor de 1ste keer heeft een meisje mij afgewezen! Ik wilde haar zoenen maar ze duwde mij weg. Ow Ow Sara had dat maar niet gedaan je gaat nog leren om van mij te houden just believe me! Die Ayoub van jou ga je nooit meer zien!
SALMA:
Ik liep met mijn oude vriendin Yasmina het restaurantje "tajin" binnen. Ik wist dat Sara&Yassin om 18:00 hier heen zouden komen. Na een paar minuten met Yasmina gepraat te hebben zie ik van buiten dat Sara en Yassin elkaar een knuffel gaven Oke misschien gewoon als vrienden dacht ik Huh wacht nee dat kan niet en dat berichtje dan van Yassin. Uff hopend dat jet vriendschappelijk is maar toch niet is. Als ik ze naar binnen zie lopen houd ik mijn gezicht naar de tafel zodat ze mij niet ziet. Oke ze praten en lachen hebben ze dan toch wel een relatie nee toch Sara zij tegen mij van niet. Heeft ze dan tegen mij gelogen. Na het eten gingen we weg eigenlijk wilde ik blijven maar ik kan moeilijk tegen haar zeggen . Blijf nog even want ik ben Sara aan het bespiede. We liepen even verder aan kwamen op een plekje waar ik vroeger vaak kwam het was net een tuin overal bloemen en bomen en just believe me ik heb hier vroeger zoveel insta foto's gemaakt ahah goeie tijden na wat geklets te hebbben met Yasmina zie ik Yassin en Sara. Ze gingen op een bankje zitten en waren best serieus aan het praten nadat Sara iets zij liep Yassin weg en ging Sara achter hem aan. Ik kon niet horen wat ze zeiden. Maar ik zag wel dat Yassin best boos was en Sara echt zjnoenn van hem kreeg. Op een gegeven moment gaf Yassin Sara een bloem die hij van de boom plukte en WOWW Yassin kwam zo dichtbij dat hij waar wilde zoenen maar duwde Sara duwde hem snel weg. WAYOWW hart aanval hier bij mij. Sara zij nog iets en liep erna weg. Yassin die ging op het bankje zitten en eigenlijk alleen voor zich uit kijken.
Na dat Sara weg liep heb ik en Yasmina nog even geklets en erna gingen we naar huis.Haaii Meiden, weer een deeltje vandaag wat vonden jullie wat er tussen yassin en Sara is gebeurt??
Vergeet niet om een stem achter te laten xx
Xoxoxoxoxo ~S
JE LEEST
te slim maakt je soms dom!
عاطفيةGEADOPTEERD Alhamdoulilah Een 17 jarige meisje genaamd sara, haar ouders zijn dood gegaan op haar 4 jarige leeftijd, na 2 jaar heeft iemand haar geadopteerd, haar ouders zijn moslim en zij zelf ook. Haar ouders hebben haar netjes behandeld want ze...