Deel 15

150 24 3
                                    

SARA:

Ik liep boos weg. Ik stapte mijn auto in en reed naar huis eff serieus wat denkt hij wel ni dat hij mijn man is om mij zomaar te zoenen. Ik parkeerde mijn auto en liep naar binnen. Ik ging gelijk naar boven en trefde mijn broer in de gang." Ewa bolle" zei hij. Ik was al boos genoeg dus negeerde het. " is er iets vroeg hij mij. " Nee is niets wil je alsjeblieft weg gaan " vroeg ik rustig en hij deed mijn kamerdeur dicht. Het was inmiddels al 20:30u.
Ik pakte mijn telefoon en opende mijn berichten. Ik zag gelijk een berichtje van Ayoub en werd gelijk blij.
Er stond
Ayoub: haii schat, alles goed? 😇

Ik antwoorde met
Sara: ja gaat goed Alhamdoulilah. En met jou? 😊

Ayoub: Alhamdoulilah gaat beter

Sara: mooi en wat doe je?

Ayoub: for real meen je dit😂

Sara: hahahahaha sorry

Ayoub: en wat doe jij?

Sara: Uhm niet veel gwn op mijn bed zitten!

Ayoub: oh ook leuk zeg

Sara: ja toch Ahahha

Ayoub: is Salma bij je?

Sara: Uhm ja maar is nu met een vriendin uit eten gegaan, maar je ouders zijn nu wel bij ons.

Ayoub: Ah mzyan mzyan

Sara: je verveelt je he

En zo gingen onze gesprekken maar door en door

Next morning

Uff wekker gaat weer om 06:30 wrm moet eigenlijk alles zo vroeg in ochtend?
Ik stond op en keek eerst op de grond voordat ik weer op Salma haar buik sta.
Ik loop rustig langs haar af en ga de douche in.
Na 10 min loop ik Eruit en föhn mijn haren.

SALMA:

Ik wordt wakker gemaakt door de föhn van Sara. Ik kan ook nooit normaal uit slapen he. Achja ik sta op en ga de wassing doen voor het gebed. Ik bid het ochtend gebed en kleed me dan om. Als ik naar beneden loop tref ik Brahim aan.

BRAHIM:

Het is 07:15 en ineens komt Salma naar beneden. "Ewa kleine wat doe jij zo vroeg op" vroeg ik haar. " Uhmm ik ga zo weer naar het ziekenhuis" zei Salma. " Ahh mzyan mzyan" zei ik.
It's a beautifull day lalalala Ah happy morning with mo zorgen 🎶🎶
" what the fuck doe jij" vraagt Salma. "Uhm wat doe ik" vraag ik. " het is amper half 8 en jij bent hier aan het zingen" zegt Salma. " Ewaja kom dan samen zing morning is so beautyfullll lalalal" HAHAH ik vind dit leuk als je ziet hoe ze me aankijkt van laat me alsjeblieft weg gaan. Ewaja ik zeg toch ik ben een ochtend mens.

SARA:

Als ik naar beneden loop zie ik Salma al aan het ontbijten en Brahim die aan het zingen is 😑. Ik ga zitten en maak rustig een ontbijt en scrol weer een beetje door instagram en bekijk een paar snaps.

08:15

We trekken onze schoenen en jas aan en vertrekken. Opeens zegt Salma " Okee wacht voordat jullie weer net als gister een domme discussie gaan houden houd jullie mond en ga naar jullie auto en praat niet tegen elkaar" zei ze heel serieus. " Oke maar meisjes kunnen nog steeds niet rijden" zei Brahim lachend. " BRAHIM HOU JE BEK EN GA WEG" zei Salma boos tegen hem.

Nouja ik stapte de auto in en reed samen met Salma naar het ziekenhuis. Eenmaal aangekomen zei ik doei tegen Salma en ging naar achteren om mijn jas en tas in mijn kluisje te doen. Ik kijk naar de mensen die ik moet behandelen  en het zijn weer; Youssef, Guusje en Ayoub.

Ik spoel door naar 14:00u

Ik ga maar Youssef zijn kamer en zie hem alleen op zijn bed gwn wat op zijn telefoon. " en hoe was je operatie gister verlopen" vroeg ik aan hem. " ging goed Alhamdoulilah " antwoorde hij. " mooi mooi" zei ik weer. Ik meette zijn graden weer op en gaf hem weer zijn medicijnen. Net dat weg wilde lopen riep hij nog mijn dat ik het net hoorde ja Youssef. " mag ik iets vragen" vroeg hij heel lief. " ja tuurlijk" zei ik. " eff serieus ben ik nu he hoe oud ben je eigenlijk wil ik gwn weten" zei hij. Dit keer vroeg hij het heel serieus dus antwoorde ik ook heel normaal. " ik ben 17 Youssef" zei ik tegen hem. " oh Oke en kunnen we niet misschien nummer uitwisselen" zei hij. " ahah nee sorry Youssef  hier blijft het bij. Ik moet weer gaan" zei ik en weg was ik. Opzich is hij niet lelijk hoor
Kijk maar👇🏼👇🏼👇🏼

 Opzich is hij niet lelijk hoor Kijk maar👇🏼👇🏼👇🏼

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

YOUSSEF:

Ik ben Youssef ik ben 19 jaar en om eerlijk te zijn ken ik Sara al een tijdje hoor maar zij mij niet. Off ma sha Allah degene met wie zij gaat trouwen moet zoveel geluk hebben. Of heb ik die geluk, Ewaja ik ga wel keertje vragen of ze keertje met me uit eten wil. En ik wist al hoe oud ze was maar ik wilde haar gwn langer in de kamer hebben want damn wa is zij mooi😻 hopelijk heeft ze geen vriend of iets because then I'm gonna be mad 😡. So yeah that was me.

AYOUB:

Sara komt binnen verzorgd mijn wond weer. Ze doet het wel goed hoor en zo zien we elkaar toch nog elke dag. Mijn meisje de vrouw waar ik later mee ga trouwen kinderen mee ga krijgen en ouder mee ga worden. " is het moeilijk" vroeg ik aan haar. " nee hoor valt wel mee" antwoorde ze. " en hoe gaat het met school" vroeg ik. " Uhm nou ik ben nu bezig met school hahaha" zei ze. " hahaha kweet maar vind je het wel leuk" zei ik. " Jaa duhh Uhm nou ja eigenlijk wel alleen sommige patiënten zijn gwn irritant" zei ze. " Hzo irritant" zei ik. En erna vertelde ze me alles over Youssef. En dat maakte me boos ik ken hem van de basis school ja nu ga ik echt heel ver terug we waren echt matties tot in de 1ste we speelden altijd op het pleintje. Maar onze contact werd verbroken, hij was zo zwaar de put in door zijn broer. Toen hij 14 was moest hij al gevaarlijke dingen doen voor zijn broer! Zijn broer zat namelijk aan de drugs en verkoopte het door! En toen Youssef  er achter kwam heeft hij hem niet met rust gelaten hij kwam al op zijn jonge leeftijd in de onderwereld geen pretje. Youssef heeft veel mee gemaakt als hij het aan zijn ouders zou vertellen dan zou hij niet meer leven. Maar na een half jaar gingen beiden zijn ouders dood door een auto ongeluk! En toen de broer van Youssef het wist ging hij door het lint. maar alles met de wil van Allah! Na de dag dat hij zijn ouders had begraven is hij nooit meer in aanraking met drugs of wat dan ook gekomen. Allah heeft hem beproefd maar niet zomaar beproeft. Zijn ouders zijn verdwenen en nu heeft hij zoveel spijt dat hij geen tijd met hun had door gebracht hij was altijd bezig met geld maken. Maar op de dag dat hij zijn ouders had verloren besefte hij pas wat hij echt was verloren niet geld of diamanten of drugs maar zijn ouders de meest dierbaarste personen die je kunt hebben!

Ja ja weer een deeltje; morgen begint school weer dat betekent dat ik niet elke dag weer iets kan uploaden maar ik ga mijn best doen. Toets week komt er weer aan dus ik vraag jullie alle om een dua voor mij te doen. En vergeet niet om een stem achter te laten xx
Xoxoxoxoxo ~S

te slim maakt je soms dom!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu