Deel 19

102 17 2
                                    

Moeder van Ayoub (khadija):

Het is inmiddels 16:30 en dat betekent dat Sara klaar is met werken. Ik ga een met haar praten, want mijn zoon zou nooit in de drugswereld inzitten. Ik loop naar buiten en zie dat ze bij haar auto staat. " benti Sara" roep ik nog snel. " Salam galti kif dayra ( hoe gaat het)zegt Sara. " Alhamdoulilah gaat goed en met jou" vroeg ik haar. " gaat ook goed Alhamdoulilah, Mohiem benti kan ik even met je praten?" Vroeg ik haar. " Jaa tuurlijk gelti waarover wil je praten?" Vroeg ze. " over mijn zoon Ayoub. Lieve schat ik heb gehoord dat er rare dingen over hem rond gaan en ze zeggen dat hij in de drugswereld zat maar geloof dat aub niet. Ayoub is niet zo lieverd en dat weet jij ook heel goed jullie waren vroeger altijd bij elkaar. Hoe zij het dat door moeten verkopen. Geloof mij schat. Je moet niet zomaar mensen geloven ze willen hem alleen maar maar beneden halen.

SARA:

Sub Han Allah hoe dom kom ik zijn. Door al haar woorden voelde ik me op dat moment zo dom maar ik was ook dom. Ayoub waar ik super veel van houd geloof ik niet. En Yassin die ineens met een verhaal over drugs komt geloof ik wel. Oh Ya Allah. " gelti ik weet niets te zeggen je hebt helemaal gelijk. Ik wist het ook niet meer zeker. Dankjewel gelti." Zei ik tegen de moeder van Ayoub. " geen dank lieve schat als je niet zeker wist moet je altijd zelf nadenken en kijken of het logische is want Ayoub is nooit daarbij in de buurt gekomen. Yallah ga naar huis lieve schat het begint zo donker te worden" zij ze tegen mij.

Thuis aan gekomen.

Ik loop naar binnen en groet mijn ouders ik ga naar mijn kamer en neem een lange douche want die heb ik wel echt nodig. Nadat ik de douche uit kom bid ik mijn gemiste gebeden en ga erna naar beneden. Ik kijk of er eten is en ja hoor.  there is a big pizza and it's all mine.  Ik ga op de bang zitten, kijk wat tv en eet mijn eten op. Maar wat mijn eten is werd ook ineens brahims eten. Hij kwam pringens op de bank zitten en pakte de dood van mij af en rende weg naar zijn kamer. Ik rende snel achter hem aan en trapte op zijn been zodat hij viel. Ik zeg je eerlijk i am proud of my self. Hij ligt op de grond en kan noets doen dan mijn pizza terug geven. Ohh i love it. Nadat ik mijn pizza had op gegeten ging ik maar boven en besloot om Ayoub te bellen.

Gesprek
Sara: Heyy Ayoub
Ayoub: Heyy..
Sara: Uhmm ik wilde eff zeggen dat het mij slijt van net ik viel je ineens aan terwijl jij niet eens wist waar het over ging en uiteindelijk was het niet waar ik wist echt niet waar ik bij mijn hoofd zat.
Ayoub: lieverd het maakt niet uit. Je hebt sorry gezegd en Allah vergeeft zelfs de grootste zonden dus wie ben ik om niet te vergeven.
Sara: dankjewel schat.

En zo hadden we nog wat gepraat

Zondag 06;00

SARA:
Ik wordt wakker wanneer mijn alarm af gaat. Ik neem snel een douche. Nadat ik een snelle douche heb genomen kleed ik me snel om ik pak een appel voor onderweg om te eten. Ik ben gehaast want ik moet om 07:30 in het ziekenhuis zijn. Eigenlijk vind ik dat best fijn. Dan hoef ik dat gezeik van Brahim in de ochtend niet te horen. Eenmaal aangekomen in het ziekenhuis loop ik snel naar achter en bekijk ik wat er voor vandaag op het lijstje staat.
Hmm... Ayoub, Youssef en Yassin. Fijn zeg. Trouwens vandaag mag Ayoub terug maar huis. Ik ga hem echt missen de laatste dagen is het erg goed tussen ons gegaan en zijn we meer maar elkaar toe gegroeid. Maaaaarr...... wat ook superleuk nieuws is. Ayoub zijn gips mag er vandaag af van zijn ribben. Ik loop naar Ayoub zijn kamer en ik zie dat hij nog slaapt. Ik pak een handdoek en erna maak ik hem rustig wakker.

AYOUB:

Ik ben rustig aan het slapen en tot mijn verbazing maakte Sara mij wakker. " Heey wat doe jij hier zo vroeg" vroeg ok Sara. "Uhmm wat dacht je van jou verzorgen" zei ze. " hahaha Jaa mr w zo vroeg" vroeg ik weer. " Well Because Today is a special day" zei ze blij. " Owja" vroeg ik. " Jaa, mag naar huis en je gipst mag er vandaag af" zei ze. OMG en toen besefte ik ineens dat mijn gips eraf mag dat betekend dat ik eindelijk weer kan lopen en Sara kan knuffelen . Ik had het echt niet deze week kunnen overleven zonder jou Sara. Zei ik tegen haar. " hahaha Jaa deze weel was leuk" zei ze. Ze gaf me mijn medicijnen en erna kwam de dokter. Sara trok mijn shirt af wat eigenlijk niet eens meer zo awkwerd is sind ze elke dag mijn litteken verzorgd aan de zijkant van mijn buik. De dokter haalt rustig het gips eraf. En erna het verband. Damn... ik heb nog nooit zo goed gevoeld als vandaag. De dokter hielp me met wat bewegingen wamt mij ribben hebben 1 week niet bewogen. Maar na wat oefeningen ging het al wel beter and guess!! Ik kan weer lopen. FINALYY. Als de dokter weg is loop ik naar Sara en geef haar een stevige knuffel. Ik heb ik de hele week op gewacht. Zei ik tegen haar. " hahaha nou ik ben blijf at je weer beter bent" zei ze tegen mij.

SARA:

OMG om Ayoub weer zien te lopen doet mij echt goed en al helemaal omdat ik hem de hele week heb verzorgd. Maar ik kan niet de hele tijd bij hem blijven ik moet door met werken. Ik moet nu maar Youssef zijn kamer en om eerlijk te zijn we kunnen best goed met elkaar opschieten. Ik loop naar zijn kamer en geef hem een boks. Erna geef ik zijn medicijnen en praat nog wat met hem.

YOUSSEF:

Okee guyss jullie kennen mij nog wel. Sinds ik hier in het ziekenhuis ben heb ik gevoelens voor Sara gekregen en we kunnen zo goed met elkaar opschieten. En lachen super vaak met elkaar. Maar ik weet niet of ik het tegen haar moet zeggen. Misschien heeft ze een vriend en heeft ze al toekomst plannen. " Sara mag ik je iets vragen" zei ik kalm tegen haar. " ja tuurlijk" zei ze. " heb je eigenlijk een vriend fso" vroeg ik haar random. " Uhm een vriend Hzo dat ineens" vroeg ze. " nee gewoon misschien heb je binnenkort bruiloft en ik weet dat niet eens" zei ik voor de grap. " Hahahaha geloof mij ik ga nog niet trouwen en ik beantwoord je vraag niet" zei ze. " Owhh dus je hebt een vriend he maar je wilt het niet zeggen" zei ik weer voor de grap. " Hahahaha wat nee gewoon ik heb ook nog een privè leven.

Nieuw deeltje hope you liked it!
En vergeet niet om een sterretje achter te laten. En laat ook zeker een reactie achter wat je er van vondt.

te slim maakt je soms dom!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu