Ik en Salma hebben nog even gepraat en toen ik net wilde slapen kreeg ik een berichtje pff neee... Waarom ik ya Allah. Ik kom hier ook nooit van af.......
SARA:
Ik wilde net slapen en kreeg een berichtje binnen toen ik het openende zag ik dat het van Yassin was. In het berichtje stond.
Yassin: Haaii Sara ik wil je weer zien ik mis je en het doet me pijn als ik je met iemand anders zie kunnen we misschien afsprekenxx.
uff het gaat net zo goed tussen mij en Ayoub komt Yassin mij weer stalken. En ik snap hem echt niet hij heeft nooit iets van hem laten horen en ineens hebben Ayoub en ik weer contact met elkaar komt hij te voor schijn en zegt hij dat hij altijd al van mij heeft gehouden boyss.....
Ik ga gewoon nee zeggen ik heb hier geen zin in ik heb geen zin in spelletjes. of nee trouwens ik ga met hem afspreken en duidelijk maken dat ik dit niet wil een geen gevoelens voor hem heb.
Sara: haii yassin, ja lijkt me een goed plan maar ik wil eigenlijk alleen afspreken om je iets duidelijk te maken. Waar zullen we afspreken?
the next morning
YASSIN:
Ik word vroeg wakker, ik pak mijn telefoon en check al mijn berichten als ik whattsapp open zie ik een berichtje van Sara. ze zegt
Sara: haii yassin, ja lijkt me een goed plan maar ik wil eigenlijk alleen afspreken om je iets duidelijk te maken. Waar zullen we afspreken?
iets duidelijk maken?? wat wil je ze duidelijk maken?? oeff Sara maakt me echt gek en niet op een verkeerde manier maar juist op een goede manier. Elke keer als ik d'r zie gaan mijn gevoelens echt gek doen. ja ik weet wel wat je denkt gevoelens bij een jongen. Ik zeg je eerlijk ik heb dit nooit gehad alleen bij Sara. Maar nu ze elke dag Ayoub ziet en mag verzorgen word ik echt boos. but just believe me Sara wordt van mij. ik reageer met
Yassin: Zullen we bij het Marokkaanse restaurantje 'Tajin' afspreken. Hoe laat kan je?
Als we erna klaar zijn bij het restaurantje ga ik nog een wandeling met haar maken ze raakt 100% verlieft op mij eff serieus wie nou niet.
SARA:
het is half 7 's ochtends mijn wekker gaat af en sta met moeite op. Als ik van mijn bed opsta, loop ik recht in Salma haar buik. OMGG ze schrok wakker ik was haar helemaal vergeten dat ze bij mij sliep. 'omgg Salma sorry 'zei ik. 'aahhh nou bedankt mij zie je toch ni lijk net een rups'zei Salma.'hahhahahahaha oeeppss' sei ik. Nou nu ben je ook wakker 'aa bedankt het is echt vroeg'zei Salma. ahhahaha sorry, maar ik neem eff snel een douche. zei ik snel tegen Salma.
SALMA:
Nou lekker volgens mij heeft Sara al aan jullie verteld dat ze op mijn buik ging staan maar maakt niet uit, bijna dood gaan is ni erg hoor. het is 06:35 pff dit is echt veelste vroeg ineens hoor ik geluid van Sara haar telefoon komen. Oke dat is haar wekker wss heeft ze haar wekker om de 5 minuten gedaan. dat doe ik ook als ik niet wakker word, ahh eindelijk gevinden 500 meter onder de grond maar we hebben het ik zette haar wekker uit en zag tot mijn verbazing dat Yassin Sara had geappt er stond,Zullen we bij het Marokkaanse restaurantje 'Tajin' afspreken. Hoe laat kan je?. Wat raar hmm hebben ze een realatie nee toch anders zou Sara niet met Ayoub hebben afgesproken. Zou ik hier achter aan gaan? Zou ik het aan Ayoub vertellen? oke nee ik ga niks vertellen en ook niks vragen ik kijk wel wat Sara later gaat reageren en dan ga ik er ook 'toevallig' heen met een vriendin van mij yasmina die heb ik ook al heel lang niet meer gezien ik mis haar wel hoor. Met haar had ik wel gekke tijden maat.Sunhan'Allah dat alles zo snel kan veranderen door te verhuizen naar een andere stad.
SARA:
hehe ik loop de douche uit en ik hoor Salma al gelijk zeggen 'de iphone 10 is ondertussen al uit'. 'hhaahhaah zolang heb ik nou ook weer niet gedouchet'zei ik tegen Salma. Zou ik je een handdoek geven zodat je kunt gaan douchen.' ja sgoed 'zei ze. Nadat ik me heb omgekleed trek pak ik mijn telefoon en check al mijn berichtjes. Ik open whattsapp en zie dat Yassin heeft gereageerd. Hij vraagt hoe laat? Ik reageer met
Sara: Ik ben om half 5 klaar met stage dus zullen we om 6 uur afspreken.
paar minuten later reageert hij met
Yassin: sgoed zie je dan 😊😘
oke mooi dan heb ik dat geregeld. En die kus emoji mog eigenlijk wel weg blijven achja. Het is ondertussen 7 uur . Ik loop naar beneden tref mijn broer Brahim aan ' ewa bolle' zegt hij. 'wat is er' zei ik heel droog. 'wat is er 'zei hij. Ben je nu serieus Brahim ik ga geen spelletjes spelen. ' hoeze wat is er' zei hij weer. 'er is niks zei ik'.
BRAHIM:
Oke Sara heeft ook een leuke ochtend humeur. 'Sara eff serieus wat is er je staat me scheef aan te kijken' vraag ik aan Sara. ' Waarom ben jij zo blij in de ochtend het is 07:15 en jij staat met een big smile' Zei Sara. ewaja ik ben gewoon een ochtend mens ik vind de ochtend zo mooi. Ja meisjes ik ben echt een ochtend mens ik heb altijd een big smile op mijn gezicht en Sara moet in de ochtend nog alles goed verwerken.
SALMA:
Goeiee morgeennn 'uff hebben we haar weer ' roept Brahim. 'Excuse me, who do you think you are just to talk like that to a queen'zei ik heel heiclass. 'excuse me but where is the queen i can't find here' zei brahim. ' wacht Sara eff klappen he beste grap van 2017.' zei ik tegen Sara maar helaas genoeg moest ik alleen klappen. En Brahim was mij vierkant aan het uitlachen lekker zeg wanneer je denkt dat je de strijd hebt gewonnen en dan op het laatste seconde faalt. Maar me3lish. Mijn band met Brahim is echt heel erg sterks geworden in de laatste 2 dagen gewoon de oude Salma en Brahim die altijd grapjes met elkaar maakten om wat dan ook
heeyyy het is herfstvakantie yeeyy althans voormij dan! Dus ik ga proberen om elke dag te schrijven! in de volgende deel word het echt leuk heb hem al klaar liggen!! En laat ook stem achter als je lief bent xx
xoxoxoxoxo ~S
JE LEEST
te slim maakt je soms dom!
RomanceGEADOPTEERD Alhamdoulilah Een 17 jarige meisje genaamd sara, haar ouders zijn dood gegaan op haar 4 jarige leeftijd, na 2 jaar heeft iemand haar geadopteerd, haar ouders zijn moslim en zij zelf ook. Haar ouders hebben haar netjes behandeld want ze...