AYOUB:
Als ik een half uurtje alleen zit in mijn kamer komt er in eens een jongen binnen stormen en wwooww dit had ik niet verwacht het was Yassin mijn beste vriend op de middelbare school.
Ayoub: Yassin wat doe jij hier?
Yassin: Ewaa broer ja jou ook weer goed om te zien hoor. hha
Ayoub: hahah sorry broer dit kwam echt onverwachts.
Yassin: haha me3lish broer ewa hoe gaat het.
Ayoub: ewa je ziet het lig in het ziekenhuis met een gebroken arm 2 gebroken ribben en mijn benen kan ik niet bewegen door de operatie.
Yassin: wayoww broer heftig man wat is er eigenlijk gebeurd?
Ayoub: nouja je kent wel Sara nog van de middelbara
Yassin: ik krijg elke keer zjnoen als hij Sara uit zijn mond haalt maar ik moet doen alsof ik niets weet.
Ayoub: Nou ik ging weer met haar afspreken, maar toen ik terug naar huis reed, reed er een auto met een hoge snelheid tegen mijn auto aan. En ja nu lig ik hier dan in het ziekenhuis.
Yassin: serieus waarom zou iemand dat doen.
Ayoub: Ewaja mensen zijn niet goed in hun hoofd.Maar ik laat het hier echt niet bij als ik hersteld ben dan ga ik erachter aan.
Yassin: goed broer als je me nodig hebt kun je me altijd bellen.
AYOUB:
Bedankt broer voelt weer goed om met elkaar gesproken te hebben.'Ja broer maar i moet gaan is spreek je nog wel laat en lay shafik' zij Yassin. ' Saff broer thalla'.
SARA:
Wanneer ik thuis aankom zie ik de ouders van Ayoub en Salma al zitten op de bank. Ik groet ze 1 voor 1. Ik geef nog snel mijn moeder een kus en ga dan snel naar boven. Ik trek snel mijn Marokkaanse huisjurk aan.
Ik loop naar beneden en help mijn moeder in de keuken. Ze duwt ineen keer een schaal met water en glazen. ' Breng deze naar de woonkamer en schenk in voor wie dorst heeft het even komt zo en bel je broer dat hij moet komen hij is laat' zegt ze. Als ik de schaal naar binnenbreng hoor ik in eens de voordeur open gaan en ja hoor daar was Brahim mijn oudere broer.hij komt binnen en roept gelijk Asalamu 3alaykoem kif entoma (hoe gaat het met jullie). en hij groete iedereen 1 voor 1. Als hij de keuken in komt lopen gaat hij gelijk op de loempia's af en mijn moeder geeft hem een klap op zijn achterhoofd.
Brahim: Yemmaa waar was dat voor nodig ik heb honger.
Mama: Je moet wachten tot alles word neergelegd.
Brahim: Ewa me3lish yemma 1tje is toch niet erg ik pak er snel stiekem 1 en loop snel naar boven met een loempia in mijn mond en op het einde gaf mijn moeder mij nog een gevaarlijke blik pfoee.
Oke ik heb me nog niet eens voorgesteld. Nou ik ben Brahim ik ben 20 jaar ik studeer bedrijfseconomie. Ja ik weet ik ben de slimste en. Als ze mij niet hadden was het thuis echt saai ik ben slim, leuk, grappig, knap en natuurlijk het gezelligst. Verder hou ik heel veel van haar ik weet nog toen ik 8 jaar was, had ik een hekel aan haar ik was op dat moment enigst kind en vond dat best chill ik kreeg alles maar toen zij kwam veranderde alles en ze was niet eens een baby ze was al 6 jaar, maar met de jaren mee hebben we samen geleerd om met elkaar om te kunnen gaan en zij we heel veel van elkaar gaan houden.
Ik neem snelle douche kleed me snel om in een trainingspak. Ik moet wel snel zijn want het eten wacht op mij en eten moet je NOOIT in de steek laten. Jullie gaan nog veel van mij leren let maar op.
SALMA:
Moet ik ergens mee helpen vraag ik Sara.
Sara: Nee hoeft niet schat we zijn eigenlijk al klaar. Zullen we anders naar de woonkamer gaan dan komt het eten zo.
Salma: Als we eenmaal zitten komt Brahim bij ons zitten.
Brahim: ewa Salma hoe gaat het jou heb ik ook al lang niet meer gezien he. Je ben wel groot geworden, het wel alsof ik gekrompen ben.
Salma: Oke overdrijven is blijkbaar ook een vak hahahaha. Ik ben gewoon het zelfde gebeleven hoor. Jij bent gewoon gegroeit.
Brahim: Wa zeg jij ik ben ni eens lang.
Salma: nee joh
Brahim: haha en hoe gaat het trouwens met Ayoub. Ik heb van Sara gehoord dat hij een een auto ongeluk heeft gehaad.
Salma: Ja pff iemand is met een hele hoge snelheid tegen zijn auto aangereden. Maar het gaat wel wat beter met hem Alhamdoulilah.
Brahaim: Alhamdoulilah ik ga denk ik morgen wel even langs hem. Nou Salma vind je dat het ook niet lang duurt.
Salma: Wat duurt lang?
Brahim: Het eten!! Ik heb honger
Salma: Wanneer heb jij geen honger. Ik weet nog toen jij in vwo 6 zat en ik in mavo 1. Kwam je altijd naar mij toe en vroeg je of ik eten bij me had.
Brahim: Ja maar jij had nooit eten bij jou dus ik had toch niks aan jou hahah.
Salma: waauuww serieus nou zou ik je wat zeggen ik had eigenlijk altijd eten bij, maar ik zij altijd tegen jou dat ik geen eten bij had.
Brahim: FOR REAL??? wauuww oke klaar jij mag straks niks aan raken.
Salma: HAHAHHAHAHA
MOEDER VAN SARA:
Het is erg gezellig, als ik het eten binnen breng begint iedereen gelijk te eten. En ja hoor Brahim moest weer eens eten alsof hij nog nooit eten had gezien. Ik gaf hem nog een blik dat hij normaal moest doen maar hij haalt er geen lering uit pff. We hebben erg veel gepraat en veel gelachen maar toch miste er iets en ja hoor niet alleen ik had dat gevoel maar ook Sara. Maar het was ook Ayoub miste wat wel jammer is. In sha Allah komt alles goed.
Nadat alles is opgeruimd hebben we nog gekletst en thee gedronken.
SARA:
Het is inmiddels 23:30 en de ouders van Ayoub zijn al naar het hotel gegaan. Salma is bij ons gebleven want slaapt bij ons deze week. Het was erg gezellig en leuk.
Brahim: Klop Klop
Salma: wtf?
Sara: WIEE??
Brahim: kiwi hahhaha
Salma: Meen je dit je gedraagt je serieus nu als iemand die 3 is!
Brahim: hahahha ewaaja mag ik ook met jullie pyjama feestje mee doen?
Salma: meen je dit wij gaan nu slapen en er is hier geen feestje.
Sara: Brahim ga weg wij gaan slapen en ik moet morgen gewoon weer naar stage!
Brahim: Oke ik word dus buitengesloten
Salma: Helemaal waar! Wil je nu weg gaan.
Brahim: oke :( :(
SARA:
Ik en Salma hebben nog even gepraat en toen ik net wilde gaan slapen kreeg ik een berichtje e pff neee... waarom ik Ya Allah. Ik kom hier ook nooit vanaf.........
haaii meiden weer een nieuwe deeltje yaaayy! Sorry dat ik 1 week niets heb geplaats maar ik had deze week best veel toetsen, maar volgende week heb ik maar 2 toetsen dus ik kan veel schrijven in mijn vrije tijd. Om eerlijk te zijn vond ik dit de leukste deel die ik tot nu toe heb geschreven ik hoop dat jullie dit deel ook leuk vinden, en wat vinden jullie van Brahim en wie zou Sara een berichtje hebben gestuurd??/ laat ook een stem achter dat zou heel erg lief zijn xoxooxoxoxo ~ S ( in het volgende deel komen alleen foto's van hoe de personages eruit zien)
JE LEEST
te slim maakt je soms dom!
RomanceGEADOPTEERD Alhamdoulilah Een 17 jarige meisje genaamd sara, haar ouders zijn dood gegaan op haar 4 jarige leeftijd, na 2 jaar heeft iemand haar geadopteerd, haar ouders zijn moslim en zij zelf ook. Haar ouders hebben haar netjes behandeld want ze...