SALMA:
Het is 10:45 Ayoub word dus zo geopereerd ik ben best wel zenuwachtig wat als er iets gebeurt, wat als hij nooit meer kan lopen omgg ik word zo bang van mijn eigen gedachtes. oke Salma positief nadenken er gaat niets gebeuren. En ik heb gezien dat Sara Ayoub de komenden week moet verzorgen dus er kan niets mis gaan in sha Allah.
Moeder van Ayoub:
ik zit maar steeds op en neer te lopen ik ben erg zenuwachtig ik weet echt niet wat ik er moet van verwachten wat als zijn been er af moet wat als ik hij voor altijd in een rolstoel moet zitten Ya Allah.... pfff. Ik zie de zuster al deze richting inlopen en subhan'Allah ze leek op iemand die me me bekend kwam. ' Hallo mevrouw El..... ik ben Sara ik ga Ayoub de komende weken verzorgen ik ga Ayoub zijn temperatuur nu even meten en erna komt een dokter hem ophalen en brengt hij hem naar de operatie kamer' zegt Sara. Wacht Sara het meisje waar Ayoub vroeger heel erg veel mee omging het meisje waar hij zaterdag mee ging afspreken ik weet even niet wat ik moet zeggen hoor ik had 2,5 jaar een hele goeie band met Sara hoor daar niet van Ayoub en Sara waren heel erg goed bevriend en ik met haar moeder. Ayoub word nu door de dokter opgehaald pff Ya Allah laat deze operatie slagen ya Rab. En weg is hij nu moet ik 2 uur wachten ja hoor. Sara komt de kamer uit pff ik ben aan het twijfelen zouik het vragen of niet en ja hoor daar ging ik met mijn domme mond en riep ik 'Sara zou ik iets mogen vragen'. ' tuurlijk mevrouw' zij Sara. ' ben jij niet Sara van vroeger die met Ayoub heel erg vaak omging je kwam ook best wel vaak bij ons thuis' zei ik. ' ja geltie dat ben ik dat je mij nog kent ik dacht dat je me al wel was vergeten en mij niet een zou herkennen' zei Sara. ' Jou vergeten dat is wel het laatste wat ik zou doen hahah hoe gaat het met je en met je moeder' zei ik. ' Met mij en mijn moeder gaat het hartstikke goed alhamdoulilah ik doe hier nu stage voor verpleegkundige' zei Sara. oh echt waar ma sha Allah slimme meid lay 3awenek schat zei ik.
SARA:
Waarom kom je straks niet even langs met Salma en kunnen jullie ook nog eten bij ons. ' klinkt hartstikke leuk schat 3lash ella ' zei de moeder van Ayoub. tot straks dan in sha Allah beslama geltie. woowww weer eff naar 2,5 jaar Ayoub zijn moeder weer gezien en echt waar ze is een schat van een parel ze is zo lief tegen mij. Echt een te gekke vrouw. ik bel straks mijn moeder om te vertellen dat ze langs komen. En eigenlijk ga ik hier misbruik van maken, howhow niet gelijk stom gaan nadenken dat ik iets gemeens van plan ben. Maar kijk als ze weer keertje langs komen kunnen we weer eigenlijk opnieuw beginnen en dat we weer contact hebben en dat ik later in sha Allah met Ayoub ga trouwen oke nu denk ik wel heel erg naar voren. Voor nu moet ik zorgen dat Ayoub weer hersteld en in sha allah komt alles goed.
..........................................
Ik heb nu pauze en ik loop eff snel naar de Jumbo om wat eten te halen onderweg als ik naar de jumbo loop komt er een jongen naar mij toe en ja hoor dat was Yassin een oude vriend bvan Ayoub, Yassin zat bij mij en Ayoub in de klas. Ik had best goed contact met hem was wel aardig maar dat kwam omdat ik met Ayoub veel omging dus ook automatische met Yassin. maar sinds dat Ayoub weg ging pratte ik nauwelijks meer tegen hem. Alleen soms hoi en verder niets. ' Sara waarom ontloop je mij altijd sinds dat Ayoub is verhuisd doen we nauwelijks meer iets samen' zij Yassin. 'Iets samen doen we hebben nooit iets samen gedaan waar heb jij het nou weer over en ik ontloop jou niet ik kom jou gewoon nooit tegen of iets ' zei ik . 'We waren vroeger heel erg close samen ik dacht echt dat we samen later iets op konden bouwen' zei Yassin. wacht wat Yassin wilde een toekomst met mij opbouwen sinds da ik weg ben van de middel baren school heb ik heb nooit meer gezien. en nu komt hij ineens over zijn toekomst praten die hij dacht met mij te kunnen maken.' Yassin sorry maar ik heb daar nooit over nagedacht je was alleen een vriend meer niet' zei ik. En zonder dat ik het wist vloog de tijd en ja hoor bedankt Yassin heel mijn pauze naar de klote. Ik liep terug naar het ziekenhuis en dronk maar net snel een glaasje water en ging maar eens aan een paar opdrachten werken die ik nor voor school af moest hebben.
YASSIN:
(het liedje past wel bij Yassin)
Ik ga me even voorstellen ik ben Yassin ik ben 19 jaar oud en jullie gaan vast denken waar kom jij uit het niets vandaan. Nou ik heb sara eigenlijk altijd een heel leuk meisje gevonden maar ze was meer met Ayoub en ik was echt jaloers geworden op hem want ik was echt verlieft op haar. En ik was wel gewoon goed bevriend met Ayoub maar als ik ze samen zag werd ik boos en ja hoor Ayoub ging verhuizen naar Rotterdam ene kant vond ik het jammer maar aan de andere kant was ik blij, eindelijk was Sara van mij maar nee hoor Sara heeft mij altijd al zitten ontlopen en zijn juist meer uit elkaar gegaan. Maar ik had gehoord dat ze zaterdag iets samen gingen doen en ik had geen seconde getwijfeld ik laat Sara echt niet voor Ayoub. ik ben naar Rotterdam gereedde en het was best laat en toen ik Ayoub zag rijden reed ik hem met 100k/pu tegen zijn auto aan. En misschien zou Ayoub nooit meer kunnen lopen en dan zou Sara hem niet meer willen maar nee hoor ik heb ze nu juist dichter bij elkaar gebracht ayoub word nu in het catharina ziekenhuis verzorgd en jaa hoor 3x raden door wie, door de vrouw van mijn dromen Sara.
Ja hoor zoals beloofd vandaag weer een deeltje hmm wie weet wat Yassin nog allemaal gaat doen pff krijg nu al zjnoen van hem hahaha en gaat Sara voor Ayoub of voor een tijdje naar Yassin wat denken jullie laat het zeker in de reactie xooxoxoxo ~ S
JE LEEST
te slim maakt je soms dom!
RomanceGEADOPTEERD Alhamdoulilah Een 17 jarige meisje genaamd sara, haar ouders zijn dood gegaan op haar 4 jarige leeftijd, na 2 jaar heeft iemand haar geadopteerd, haar ouders zijn moslim en zij zelf ook. Haar ouders hebben haar netjes behandeld want ze...