[12]

345 22 0
                                    

Έναν μήνα μετά...

Άρης pov

Βγαίνω από το γαμω σχολείο!! 

Μ- Άρη περίμενε!  Δεν είναι αυτό που νομίζεις!

Α- σας είδα γαμω!  Τράβα στον γαμιολη γκομενο σου και παράτα με!  Είσαι σαν όλες τις άλλες!

Με χαστουκιζει δυνατά! 

Μ- είσαι ο μεγαλύτερος μαλακας που γνωρισα ποτέ!  Γαμω την ώρα που σε γνώρισα!

Λέει καθώς τρέχει ξανά μέσα! 

Φεύγω από εκεί...  Μπαίνω στο αυτοκίνητο και χτυπαω με δύναμη το τιμόνι!

Γιατί γαμωτο; Γιατί να φασωθεις με εκείνον τον γαμιολη;; 

Ξεκινάω και πηγαίνω στο σπίτι μου!!

++

Ένα Χαστούκι προσγειωνεται στο μάγουλο μου! Ο πόνος δεν είναι έντονος καθώς σίγουρα έχω περάσει και χειρότερα!

Αρ- πως τολμας ρε Μαλακα να εμφανίζεσαι μετά από τόσα χρόνια κι να με χτυπας;;

Του φωνάζω.

- θέλω να ξεκουπιστεις από εδώ μέσα!
Φωνάζει κι εκείνος με την σειρά του.

Αρ- δεν έχεις δικαίωμα να με διώξεις!
Του ανταποδίδω φωνάζοντας.

- το έχω και το πάρα έχω!

Με  χτυπά για ακόμα μια φορά και ύστερα με πετάει έξω στο δρόμο!! Βρίσκομαι ξαπλωμενος στη μέση του δρόμου! Βρέχει και κάνει τόσο κρύο!!

Μετά από τόσα χρόνια εμφανίζεται αυτός ο οποίος υποτίθεται ονομάζεται πατέρας!!  Κλείνω το πρόσωπο μου στις παλάμες μου!  Θέλω τόσο να κλαψω να Ξεσπασω!!   Σηκώνομαι Και πηγαίνω κατω από ένα μπαλκόνι για να αποφύγω την βροχή.

Το κινητό μου χτυπά και βλέπω πως είναι η μιλενια

Αρ- τι στο διαολο θες;

Φωνάζω..

Την ακούω να κλαίει...  Ας μην έκανε μαλακια!

Μ- Άρη το ξανά έκανε με ακούς το ξανά έκανε δεν θέλω να με ακουμπάει!!

Φωνάζει!! 

Ύστερα την ακούω να φωνάζει...  Κάποιος ειναι στο δωμάτιο μαζί της!!  Τρέχω προς το σπίτι της!! Τρεχω με όλη μου την δύναμη!  Δεν θα αφήσω να ξανά γίνει!

Σπάω την πόρτα και μπαίνω μέσα!  Ανεβαίνω στο δωμάτιο της...  Βρίσκω από πάνω της τον γαμιολη από το σχολείο και σε μια γωνία τον πατριο της!

Αρχίζω από αυτόν!  Τον αφήνω αναισθητο στο πάτωμα!  Ύστερα πιάνω τον άλλο...  Αυτός έπεσε πιο εύκολα!!
Εκείνη κλαίει με λυγμους!  Την κλείνω στην αγκαλιά μου...

Της βρίσκω ρούχα και εκείνη ντύνεται με δυσκολία καθώς δεν την βαστανε τα πόδια της..  Κάποια άλλα ρούχα τα βάζω σε μια τσάντα...  Την παίρνω και με το αυτοκίνητο μου την πάω στην αποθήκη...

Αρ- περίμενε εδώ εντάξει;;

Νεύει και φεύγω πηγαίνω σπίτι...

Ξεκλειδώνω...

- ΔΕΝ ΈΧΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΆ ΕΔΏ ΜΈΣΑ!

ΑΡ- ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΜΟΥ ΘΈΛΩ ΓΑΜΙΟΛΗ!!!

Μαζεύω τα πράγματα που χρειαζόμουν και έφυγα...

Πηγαίνω στην αποθήκη...

Μ- γιατί ήρθαμε εδώ; 

Αρ- γύρισε ο πατέρας μου...

Λέω καθώς κάθομαι σε έναν καναπέ...

Αρ- με εδιωξε από το σπίτι... Με βαρεσε όπως όταν ήμουν μικρός...  Ξέρω σου έχω πει πως δεν τον είχα γνωρίσει...  Απλά ντρεπομουν τόσο! Δεν ήθελα να θυμάμαι! 

Λέω και κλείνω το πρόσωπο μου μέσα στις παλάμες μου.

Έρχεται γρήγορα δίπλα μου και με παίρνει αγκαλιά!

Μ- σσσς όλα καλά...

Μου χαιδευει τα μαλλιά!! Την αγκαλιαζω κι εγώ...

Μ- πάμε να ξαπλωσουμε...

Πηγαίνουμε στο δωμάτιο...  Ξαπλωνουμε...  Περιμένω μέχρι να την πάρει ο ύπνος... 

Ύστερα φεύγω...

in love with the wrong personWhere stories live. Discover now