[ 20]

248 20 0
                                    

Α- τι εννοείς θέλουν εμένα;; από που κι ως που;; Δεν τους ξέρω καν! Πως μπορεί να θέλουν κάποιοι να με σκοτώσουν όταν δεν τους ξέρω καν!!

J- Αμελια...

Α- τι έχεις κάνει james; Που με έχεις μπλέξει;;

J- Αμελια δεν είναι η κατάλληλη στιγμή...

Α- και πότε θα είναι james? Όταν θα έχουμε πεθάνει από υποθερμια εδώ μέσα;; Θέλω εξηγήσεις και της θέλω τώρα!

J- Δεν.. Δεν μπορώ να σου πω... Δεν έχει νόημα τώρα πια!!

Α- James!!

Δεν πήρα απάντηση... Χαμηλωσε το κεφάλι του και δεν είπε λέξη!!

Τι έχει κάνει;; τι είναι αυτό που δεν μπορεί να μου πει;; έχει σχέση με το μυστικό υπόγειο στο σπίτι του Άρη;; Γιατί να θέλουν εμένα;;

Τόσες πολλές ερωτήσεις! Οι οποίες θέλω να λυθούν πριν γίνω παγωκολωνα!!

J- Λοιπόν... Κοίτα... Στην αρχή δεν σε θέλαμε πραγματικά για τη ληστεία.. Θέλαμε μόνο να ενταχθείς στην ομάδα.. Ήμασταν όλοι μια σημορια μαζί με τους άντρες που μας έφεραν εδώ... Ήθελα να εκδικηθω τον πατέρα σου που μου στερησε μια ζωή με τους γονείς μου! Δεν σε ήξερα και δεν ήθελα να σε μάθω... Ήθελα μόνο εκδίκηση! Μα μετά άρχισες να επηρεάζεις τόσο τη ζωή μου...

Έκανε μια παύση...

J- ο πατέρας σου δεν σκότωσε μόνο τους γονείς μου Αμελια... Σκότωσε και... Την Λουσι! Είχαμε πολλά χρόνια σχέση και ήταν τα πάντα για εμένα! Δεν είχα τίποτα! Μόνο αυτή! Ήμουν πραγματικά ευτυχισμένος Αμελια! Μετά από όλα όσα είχαν γίνει ήμουν πραγματικά χαρούμενος! Μα μου πήρε και εκείνη! Ήθελα να του δείξω πως είναι αυτό το συναίσθημα! Μα Μαλακα! Μου τη θυμίζεις τόσο γαμημενα πολύ!

Δεν πίστευα όλα όσα άκουγα!! Ήθελε να με σκοτώσει!!

Α- σε μισώ! Μακάρι να μην σε είχα γνωρίσει ποτέ μου!! Θα πεθάνω εξαιτίας σου! Δεν έπρεπε ποτέ να δεχτώ αυτή την ηληθια πρόταση να σε βοηθήσω!!

Άρχισα να απομακρύνομαι από κοντά του... Δεν ήθελα να τον βλέπω!!

J- Αμελια!!

Κάθισα στο πάτωμα... Δεν το πιστεύω πως όλα ήταν ένα παιχνίδι! Ένα παιχνίδι εκδίκησης!! Έπρεπε να το καταλάβω πως Αυτό θα ήθελε! Μα φυσικά και δεν θα ήθελε κάτι άλλο από εμένα!! Είμαι η κόρη του δολοφόνου των γονιών του! Πως γίνεται να ήθελε κάτι άλλο;;

Μιλενιας pov

Τον κοίταξα καθώς καθόταν σιωπηλός... Ήθελα τόσο πολύ να τον λουσω με ερωτήσεις!

in love with the wrong personWhere stories live. Discover now