Μιλενιας pov
Ο Άρης άνοιξε την πόρτα του σπιτιού του... Δεν καταλαβαίνω γιατί είμαστε εδώ...
Αρ- μετακομισαν...
Μου έλυσε την απορία...
Με κόλλησε στον τοίχο και άρχισε να με φιλαει παθιασμενα...
Το κινητό του χτυπάει..
Αρ- τι στο διαολο θες ρε Μαλακα;
Αρ- καλά καλά έρχομαι!Κλείνει το τηλέφωνο...
Αρ- πρέπει να φύγω... Εσύ βολέψου και έρχομαι...
Μ- εντάξει μωρό μου!!
Μου δίνει άλλο ένα φιλί και βγαίνει από το σπίτι...
Κοιτάζω το σπίτι γύρω μου... Βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση! Προχωράω προς το τζάκι...
Γλυστραω μα για να μην πέσω κρατιέμαι πάνω από το ξύλινο τζάκι... Νοιώθω κάτι να πιεζεται και να πηγαίνει προς τα μέσα... Κοιτάζω το χέρι μου και βλέπω πως είχα πατήσει ένα ...κουμπί;;
Στο πάτωμα ανοίγει κάτι σαν μυστικό πέρασμα.... Υπάρχουν σκάλες οι οποίες οδηγούν στο εσωτερικό του...
Αρχίζω να κατεβαίνω... Σε κάθε σκαλί που πατάω ανοίγει και από ένα φως... Τι στο καλό είναι όλα αυτά ;; που βρήκε τα λεφτά να τα κάνει αυτά;; γιατί υπάρχουν όλα αυτά;;
Φτάνω στο τελευταίο σκαλί... Αυτό που βλέπω με ξεπερνάει!!
Τεράστιοι παγκοι με όπλα όλων των ειδών! Περούκες... Ρούχα... Προχωράω... Ανοίγω μια πόρτα και βρίσκομαι σε ένα δωμάτιο γεμάτο ναρκωτικά! Στους τοίχους φωτογραφίες διαφόρων ανθρώπων... Άλλοι σβησμενοι με κόκκινο μαρκαδορο και όλοι κυκλωμενοι!!
Ή καρδιά μου χτυπά τόσο γρήγορα!! Τι είναι όλα αυτά;; Τόσες ερωτήσεις!
Ανοίγω άλλη μια πόρτα και βρίσκομαι σε ένα τεράστιο γκαράζ! Τα αυτοκίνητα μέσα σε αυτό; τελευταίας τεχνολογίας! Τόσο ακριβά αυτοκίνητα! Και οι μηχανές... Τόσο... Δεν μπορώ να το περιγράψω!! Τρέχω και ανεβαίνω τις σκάλες...
Επαναφέρω το κουμπί στην αρχική του θέση και το πέρασμα κλείνει...
Κάθομαι στην καρέκλα απέναντι από τον υπολογιστή του...
Έχει κωδικό γαμωτο! Πρέπει να μάθω τι γίνεται! Αν δουλεύει για κάποιον;; Αν όλα αυτά τα έχει κλέψει;;
Δοκιμάζω "Μιλενια"
Όχι... Τι μπορεί να είναι;; Μα φυσικάΠληκτρολόγιο "Αρένια" ο κωδικός είναι σωστός και έτσι ανοίγει...
YOU ARE READING
in love with the wrong person
Teen Fiction"μπορώ να σε εμπιστευτω;" 'αυτό θα κριθεί από εσένα... ' Ή ανάσα του χτύπησε τον λαιμό μου... ' λοιπόν Amelia... Τι λες; ' "είμαι μέσα...!''