[30]

274 14 0
                                    

James pov

"μην κρυβεστε!  Μήπως φοβάστε;  James μήπως φοβάσαι;" 

Βγαίνω από το σκοτάδι και στεκομαι μπροστά του. 

J- δεν φοβάμαι κανέναν και τίποτα. 

" αλήθεια; "

J- ναι αλήθεια!  Και κυρίως δεν φοβάμαι εσένα!  Θα έρθει η μερα που θα μετανιώσεις για όλα αλλά τότε θα είναι αργά!  Φύγε όσο είναι καιρός!  Δεν θα έχει καλό αποτέλεσμα όλο αυτό!  Να το ξέρεις! 

Ή ανησυχία ήταν εμφανής στα μάτια του!  Έφυγε χωρίς να πει κάτι άλλο.

Κλείνω την μπαλκονκπορτα.

J- πρέπει να φύγουμε τώρα!

Νευει.  Αλλάζει και το ίδιο κάνω κι εγώ.  Παίρνουμε τα πράγματα μας και μπαίνουμε στο αυτοκίνητο.  Πηγαίνουμε στο αεροδρόμιο.

J- ποτέ είναι η επόμενη πτήση για L. A;

- Σε μισή ώρα κύριε.

J- υπάρχουν δύο εισιτήρια;

- μάλιστα...  Τα διαβατήρια σας παρακαλώ.

Της τα δίνουμε.  Αφού τους ρίξει μια ματιά μας χαμόγελα και μας τα δίνει πίσω.  Μας δεινει τα εισιτήρια.

- μπορείτε να καθησετε να περιμένετε και θα ενημερωθείτε από τα μεγάφωνα για την αναχώρηση του αεροπλάνου και για την ώρα που θα πρέπει να επιβιβαστειτε..

Α- ευχαριστούμε.

Ή Αμελια προχωράει στα καθίσματα.  Καθώς κάνω να φύγω η κοπέλα με σταματάει.

- συγγνώμη παιδί!

J- παρακαλώ.

Μου χαμογελάει πονηρά.

- έχουμε αρκετή ώρα...  Ξέρεις μπορώ να κάνω ένα διάλειμμα και να πάμε σε ένα δωμάτιο...

J- από ότι βλέπετε συνοδευω την κοπέλα μου.

Απομακρυνομαι.

Α- τι σου έλεγε;

J- ήθελε πηδιμα.

Α- James!

J- Αλήθεια λέω!

Α- Ααα ναι;;

Κανει να σηκωθεί.

J- που πας παιδάκι μου;

Α- Σκασε! 

Κατευθύνεται προς την κοπέλα!!  Ωχ Παναγία μου!

Αμελιας pov

Α- γειά!

in love with the wrong personМесто, где живут истории. Откройте их для себя