[9]

391 26 0
                                    


James pov

Ή Αμελια με κοιτάει με ένα ερωτηματικο βλέμμα...

Α- τι στο διαολο κάνει εδώ;;

J- δεν ξέρω.! Έχει πολύ μεγάλο θράσος!!

Χ- γειά σου Αμελια... Πως είσαι;;

Ή Αμελια κάνει να φύγει μα εκείνος την πιάνει από το Μπράτσο..

J- μην τολμήσεις και την ξανά αγγίξεις!

Χ- Αμελια αδερφή μου... Είναι μεγάλη η απώλεια μα πρέπει να το αποδεχτεις!!

Α- μην τολμήσεις και με ξανά πεις αδερφή σου!!

Ή Αμελια προχωράει.. Την ακολουθώ και μπαίνουμε στο αυτοκίνητο... Πηγαίνουμε στην αποθήκη...

Μόλις κατεβαίνει η Αμελια η μελενια πέφτει πάνω της και την αγκαλιάζει..

Μελενιας pov

Μ- λυπάμαι...

Α- κι εγώ ....

Μπαινει στην αποθήκη... Την ακολουθώ... Μπαίνω στο υπνοδωμάτιο που κοιμομουν καθώς μέναμε όλοι εδώ για προστασία... Βλέπω τον Άρη μέσα χωρίς μπλούζα!!

Μ- συγγνώμη!!

Γυρνάω από την άλλη...

Νοιώθω τα χέρια του στη μέση μου..

Αρ- κοκκινησες Γατούλα!!

Με γυρνάει προς το μέρος του..

Μ- εγώ.. Να πηγαίνω...

Αρ- δεν έχεις να πας πουθενά!!

Με σφίγγει πάνω του... Με φιλαει στο λαιμό.. Κλείνω τα μάτια μου καθώς το απολαμβάνω!!

Μου βγάζει την μπλούζα.. Μετά ακολουθεί το σουτιέν!!

++

Με κρατεί στην αγκαλιά του λες και φοβάται μην φύγω!! Τα γυμνά μας σώματα ακουμπανε μεταξύ τους... Σηκώνεται και ντύνεται... Κάνω κι εγώ το ίδιο... Βγαίνουμε από το δωμάτιο... όλοι είναι μαζεμένοι... Καθόμαστε μαζί τους.

J- λοιπόν... Σήμερα θα πάμε σε ένα καζινο... Τα κορίτσια θα αποσπασουν τους μπραβους... Εγώ θα μιλήσω με το αφεντικό... -

"όπα όπα φίλε είσαι σίγουρος; "

J- ναι... Λοιπόν οι υπόλοιποι θα πάτε στις αποθήκες θα πάρετε όσα μπορείτε και θα βγείτε από πίσω... Εσείς φύγετε...

" έγινε "

Α- τι εννοείς φύγετε;;

J- αυτό που κατάλαβες! Τέλος! Σε μια ώρα να είστε όλοι έτοιμοι..

in love with the wrong personWhere stories live. Discover now